Päijät- hämeen keskussairaalassa synnyttäneet!!!

Mä olin synnytysosastolla melkein kaksi vuorokautta ja synnyttäneiden neljä päivää, joten yhdeltä kerralta kertyi jo runsaasti kokemusta.

Synnytys oli rankka, mutta sairaala oli mielestäni hyvä. Kätilöt siellä alakerrassa olivat turvallisia ja taitavia, toiveet huomioitiin ja sopivasti tsempattiin. Oli hyvä olla. Vuodeosastolla oli silloin hoppua ja siellä olisin kaivannut ehkä enemmän huomiota, mutta mukava oli olla sielläkin. Ei pahaa sanottavaa.
 
Mä olen kolme kertaa synnytännyt päksis ja kätilöt osaa homansa ja tsempaavat sopivasti ja toiveet huomioitiin hyvin....vuodeosastolla ei mun aikana ole ollu kauheeta kiirusta kun on ollu 2 kesä vauvaa ja yksi syysvauva..ja hoitaja on mukavia ja ammatitaitosii =) =)

onnea koitokseen =)
 
Mulla keikka jo marras-joulukuun vaihteessa sinne. Viimeksi siellä synnytin 02, ja ihan tyytyväinen olin. Pari yötä sain pitää jopa ihan omaa huonetta kun oli tilaa. Hoitajat oli mukavia, eikä muussakaan valittamista.
 
Mä oon synnyttänyt siellä -07 ja -08. Synnytyssalissa oli kätilöt ihan kivoja ja toiveet huomioitiin ja kaikki meni kivasti. Osastolla oli -07 vähän hätäinen meininki, kun oli niin täyttä. Olin osastolla 4 yötä ja kukaan ei kerinnyt näyttämään kylvetystä. Nyt -08 oli paljon leppoisampaa, kun ei ollut ruuhkaa. Kivoja hoitajia silti kaikki molemmilla kerroilla.
 

Yhteistyössä