päätön paikalla, saa kysyä...

syyllisestä ei ole tietoa eikä sitä saa mulle kertoakkaan |O
en seuraa enää jääkiekkoa, tuli mitta täyteen sillon nuorempana.
ainoat oikeat vanhat romut tehtiin detroitissa :xmas:
 
toinene
Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
olen yksi joka ei ymmàrrà miespalstailijoita tààllà. koen teidàt tàysin naismaisiksi (etc etc. tietàen kyllà ettà ei nàin aina ole ja mielipide on vain minun) . mità kommentoit?
jees mamma italy. toinen joka odottaa innolla kommenttia
vosit kai vastata ....vai?
 
Alkuperäinen kirjoittaja toinene:
Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
olen yksi joka ei ymmàrrà miespalstailijoita tààllà. koen teidàt tàysin naismaisiksi (etc etc. tietàen kyllà ettà ei nàin aina ole ja mielipide on vain minun) . mità kommentoit?
jees mamma italy. toinen joka odottaa innolla kommenttia
vosit kai vastata ....vai?
vastasin jo aikaisemmin...
 
nuoriko?
No lähtisikkö päätön reffeille tämmösen 20-vuotiaan neitokaisen kanssa..? :) Rupeaa tuntumaan, että 40-vuotiaat on juuri mulle passeleita, elämänkokemuksen opettamia.. Mutta olenkos liian nuori, vai onko ikä vain numeroita? :)
 
o
Alkuperäinen kirjoittaja nuoriko?:
No lähtisikkö päätön reffeille tämmösen 20-vuotiaan neitokaisen kanssa..? :) Rupeaa tuntumaan, että 40-vuotiaat on juuri mulle passeleita, elämänkokemuksen opettamia.. Mutta olenkos liian nuori, vai onko ikä vain numeroita? :)
NinaTT?
 
Nuoriko?
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Alkuperäinen kirjoittaja nuoriko?:
No lähtisikkö päätön reffeille tämmösen 20-vuotiaan neitokaisen kanssa..? :) Rupeaa tuntumaan, että 40-vuotiaat on juuri mulle passeleita, elämänkokemuksen opettamia.. Mutta olenkos liian nuori, vai onko ikä vain numeroita? :)
NinaTT?
En ole NinaTT, mutta olen kyllä saman ikäinen. Itselläni ei myöskään ole lapsia, mutta ilmeisesti hänellä on?
 
turvaportti kannattaa askarrella ite. tulee sopiva ja halpa.
onnikeiju sä vaan lupaat ja lupaat
:D , niinkun vieraskin...
ikä on vaan numeroita mutta sä olet varmaan jo kymmenes joka samaa kysyy...
 

Yhteistyössä