No
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en ole koittanu tehdä pakastetusta kaalista...
vai kananlihalle juuei
No voi pööö.
Eikö kukaan ole tehnyt, oonkohan unta nähnyt koko hommasta.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en ole koittanu tehdä pakastetusta kaalista...
vai kananlihalle juuei
no mikset?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei tule kun korkeintaan 3 sivua.
en välitä huomiosta irl..
tulitko tänne tissiketjun innoittamana vai miten löysit tiesi tänne? onko vauvakuume?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:lapsia ei ole...
Siis ei yhtään treffikutsua täältä?! Juksaatko???Alkuperäinen kirjoittaja päätön:treffikutsuja ei ole tullut...
No se on hyvä homma!! Joillaki ku ei tähän ees painovoima auta vaan väkisinki tuo neste lähtee liikkuun väärään suuntaan!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kusi pysyy rakossa pois laskemiseen asti
Aa, tuli lähtö!! Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Seuraatko Harpers Islandia? Se nimittäin alkaa kohta.
tiedän että alkaa, olen katellut :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Seuraatko Harpers Islandia? Se nimittäin alkaa kohta.
jees mamma italy. toinen joka odottaa innolla kommenttiaAlkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:olen yksi joka ei ymmàrrà miespalstailijoita tààllà. koen teidàt tàysin naismaisiksi (etc etc. tietàen kyllà ettà ei nàin aina ole ja mielipide on vain minun) . mità kommentoit?
nukuin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä teit 12 tuntia sitten?
pelasin nuorena jääkiekkoa, siis osaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Osaatko luistella? Koska olet viimeksi luistellut? Siis ihan luistimilla?
Vau! Lätkä on hauskaa seurattavaa. Missä joukkueessa pelasit?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pelasin nuorena jääkiekkoa, siis osaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Osaatko luistella? Koska olet viimeksi luistellut? Siis ihan luistimilla?
viimetalvena viimeks...