Päätin taas!!

Jo varmaan sadannen kerran, että nyt lähti läskit lopullisesti!!

Kokonaisuudessaan pitäisi saada pois n. 20 kg. Sitten olisin tyytyväisempi itseeni.

Tänään on ensimmäinen pisteidenlaskupäivä. Hyvin mennyt tähän asti. Eihän mulla päivällä mitään ongelmaa olekaan, ongelma tulee vasta illalla...
olen oikea iltasyöppö!!!
 
Kyllä se siitä pikku hiljaa lähtee!

Voimia ja kärsivällisyyttä sinulle painonpudotukseen! :hug:
Itse olen kanssa sellainen, että ei päivällä oo mitää hankaluutta olla pois jääkaapilta, mutta sitten, kun ilta saapuu ja ohjelmat alkaa, niin silloin tekisi mieli vaik minkälaisia herkkuja. Minä olen kanssa päättänyt, että tiputan 10 kg (tavoite olis 15-17 kg), niin nyt ei ole iltaisin edes tehnyt mieli sitä määrää mitä ennen. Olen kyllä liikuntaa lisännyt huimasti ja juon paljon nestettä.

Mutta voimiahan tähän tarvitaan!
 
Kiitosta =)

Eihän tämä ole muuta, kuin itseensä uskomista. Ja olenhan mä tehnyt tätä ennenkin, että pitäis mennä ihan tavallisen tappavaan tahtiin.

itse käyn lenkkeilyn lisäksi vielä salilla, sen mitä vain kerkeän. Ja uimistakin olen suunnitellut.

Ja iltasyömisestä puhenollen, pakko varata kaappi täyteen porkkanoita ja kurkkua yms. jota voi rouskutella iltaisin.

Pitää vain ajatella tätä uutena elämänmuutoksena, eikä niinkään laihdutuskuurina.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 14:57 Daiquiriini kirjoitti:
Kiitosta =)

Eihän tämä ole muuta, kuin itseensä uskomista. Ja olenhan mä tehnyt tätä ennenkin, että pitäis mennä ihan tavallisen tappavaan tahtiin.

itse käyn lenkkeilyn lisäksi vielä salilla, sen mitä vain kerkeän. Ja uimistakin olen suunnitellut.

Ja iltasyömisestä puhenollen, pakko varata kaappi täyteen porkkanoita ja kurkkua yms. jota voi rouskutella iltaisin.

Pitää vain ajatella tätä uutena elämänmuutoksena, eikä niinkään laihdutuskuurina.
Tuo se on varmaankin paras ajattelutapa! Eiku vaan tsemppiä! :hug:
 
Minäkin alotin pisteitten laskun viikko sitten maanantaina. Kyllähän tuo on paino alkanu laskemaan. Pudotusta tullu -2kg 200g. Yks hyvä tuohon makean nälkään tai nälkään on tuo valion vadelmakeitto. Sillähän ei noita pisteitä mene. Mulla on noi ohjeet vuodelta yks ja kaks, voi olla, että on muuttunut nekin....
Ja appelsiinitkin hyviä..
 
Miekio len litkinyt tuota vadelmakeittoa varmaan sen sata litraa...meinaa vain tulla jo korvista ulos :)

Maanantaina tulee ensimmäinen viikko täyteen tätä laiharia ja ihan hyvin on mennyt. Ei suurempia ongelmia =)
jouduin mä yhden anopin tuoman karkkipussin tuhoamaan, kun se niin poltteli p.e.r.s.e.t.t.ä. tuolla kaapissa.
Tuhoamisella tarkoitan tässä nyt roskiinheittämistä. Ja johan tuli hyvä mieli, kun en syönyt niitä.
Mä olen niin mieletön karkkihirmu, että jos kaapissa on yhtään karkkia, mä syön ne. Turvallisinta on hävittää ne mahdollisimman nopsaan ja tehokkaasti.
Hyvä minä! :D
 
Onnea yritykseen.
Mä olen nyt vähemmän ja enemmän laihduttanut, oikeestaan tarkkaa aikaa ei oo.Mutta noin vähä yli kuukaus sit kai alotin ihan kunnolla ja tippunu se 5kg.
Mulla kesällä lakkiaiset(valmistun ite) ja haluaisin pudottaa aika reilusti, mutta eipä enää paljoa aikaa.
Mä olen lihonu viimisen neljän vuoden aikana noin 20kg ja muutama viel päälle...Ihan vaa seurustelusta ja pillereistä, roskaruuan syöminen lisäänty huimasti ja nyt yritän päästä eroon, no kerran kuussa yleensä.
Vaikeeta tää on, mutta pitää yrittää muuttaa koko elämäntapaa.
Veden juominen mulle aika vaikeeta ja lenkille olen laiska lähtemään, mutta aina välillä. Salilla tykkään käydä ja kotona vatsoja(aika vähän kyl) ja painoja nostelen....
Sellanen mun tarina. B)
 

Yhteistyössä