Päätin pyhästi, että en tällä kertaa osta

mitään muuta kuin sen tarvitsemani juhlapaidan.Nooo,kaupassa taas kävi niin että mukaan lähti toinenkin paita,housut,koru,toinenkin koru ja kolmaskin koru...hups...
Yllättäin tyttäretkin tarvitsi vaatetta pikkasen ja kummitytölle oli ihan pakko ostaa yhdet housut :ashamed:

Pääseeköhän tästä ikinä eroon??Miksi mä en osaa ajatella selkeästi??Kun pääsen shoppailun makuun niin se on loputonta jos ei aika ja rahat lopu kesken:snotty:
 
Mä menin eilen kenkäkauppaan ja siinä kävi just niin kuin olin ajatellut. Oli kenkien lisäksi "pakko" ostaa laukku. Lisäksi stay uppeja ja likalle vyö.

Kaveri mulle kyllä vakuutteli, että nuo oli tarpeellisia ostoksia kun kerroin miten hussasin. :D
 
Ja täällä kun oli alotus jostain nettikauppaan liittyvästä, mun oli pakko mennä kattomaan mun vakioputiikin sivut. Ja siellä oli poistokorissa kaikkea kivaa. Ostin farkkuja viidellä eurolla ja pari paitaa. Mun vaatekaappi pursuaa. Kuinkahan tän taas selitän miehelle. :whistle:
 
Ja täällä kun oli alotus jostain nettikauppaan liittyvästä, mun oli pakko mennä kattomaan mun vakioputiikin sivut. Ja siellä oli poistokorissa kaikkea kivaa. Ostin farkkuja viidellä eurolla ja pari paitaa. Mun vaatekaappi pursuaa. Kuinkahan tän taas selitän miehelle. :whistle:
siis sä viet ne suorinta tein sinne vaatekaappiin kun tulevat.Ei se mies huomaa;)
Meinasin kysyä, että missä noin halvalla farkkuja mutta empä kysykkään:D etten eksy vielä tuhlaamaan...
 
Millaset kengät löysit?
Mä en onneksi törmännyt yhteenkään seulani läpäisevään kenkäpariin.Säästyi edes vähän rahaa:snotty:
Tarpeellisiahan noi toki on:rolleyes:
Kuinkahan mä selittääsin...

No kengän tyyli on tämä, miksikä tuollaasta mallia nyt sitten sanotaan. Mun kengät vain on nahkaa ja pyöriäkärkiset. Sisäsyrjällä vetoketju.
NetAnttila - Line collection Naisten niittikengät | Kengät ja laukut
 
"Noo"
Minut sais viedä kohta hoitoon, olen ostanut jo kaikki joululahjat (pari lelua puuttuu) ja vaatteita lapsille, kummille, kaimalle jne Rahaa on varmaankin mennyt noin 1000e,
 
[QUOTE="Noo";21942617]Minut sais viedä kohta hoitoon, olen ostanut jo kaikki joululahjat (pari lelua puuttuu) ja vaatteita lapsille, kummille, kaimalle jne Rahaa on varmaankin mennyt noin 1000e,[/QUOTE]

Kateus käy...kumpa minäkin olisin lahjojen suhteen noin pitkällä.Mä voisin kans sinne hoitoon tulla:D
 
Mies aina joskus pyykätessään ihmettelee, että "ai sulla on tällanenkin". :D
:D tuttua ja meillä hyvin yleinen keskustelu tämä

Mies;ai sulla on tollasetki kengät vai onko noi siskosi
Minä;Eeeeei,ku mähän ostin ne jos sillon aikoja sitten
Mies;En mä vaan ole ikinä nähnytkään tuollaisia
Minä;No,on ne kuitenkin siinä olleet jo aika kauan (n.viikko) :D
 
[QUOTE="Noo";21942651]Tullos kanssani hoitoon vaan, minä kyllä tarvitsen pidemmän hoitoajan, josko sinä tulisi aina
viikonloppuisin tsemppauskäynneille.[/QUOTE]

joo hoitoon hoitoon:xmas: mä olen kyllä onneksi pahimmasta yli jo päässyt eli viikonlopun tsemppaukset ois just hyvä.:wave:
 

Yhteistyössä