Päätetty ettei mt-potilaan fyysistä sairautta hoideta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierarilija
Yleensäkin on niin, että jos ihmisellä on useampi sairaus, niin kokonaisuutta ei osata hoitaa. Jos henkilö on yhden erikoislääkärin hoidossa, niin hän tuntee vain oman alansa ja muut vaivat voivat jäädä toteamatta ja hoitamatta. Jos henkilön tiedetään olevan erikoissairaanhoidon piirissä, niin tavalliset lääkärit eivät helpolla laita lähetteitä erikoislääkäreille vaan uskovat, että hoito on kunnossa eikä lisätutkimuksia tarvita.
 
vierailija
Nyt kun kantasuomalaiset aiotaan muutenkin hävittää kokonaan, ei sitäkään vähää enää hoideta sairaista mitä aikaisemmin. Halutaan vaan päästä eroon kantiksista mahdollisimman nopeasti ja helpoimminhan se käy kun jättää sairaat hoitamatta.
 
vierailija
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016040921387200_uu.shtml

Todella törkeää. Eikä taatusti ainut kerta. Kauheaa ajatella potilaan tuskaa, itsekin tiennyt kuolevansa....Ja sairaala tahallaan hukannut papereita ja väittänyt että potilas oli sydänsairas vaikka EKG täysin normaali....
No kun ei ne asiat yleensä tule julkisuuteen, ei tietenkään tule! Kuolleet ei voi valittaa koskaan muutenkaan, mutta terveistä sillä sairaalaruoallakin saadaan nopeasti monisairaita. Seurasin kauan keskustelua, jossa leikatuista vain ne, jotka eivät syöneet sitä ruokaa, selvisivät ilman komplikaatioita (ne muut menettivät suolensa, eivät kuolleet sentään!). No, silloin mulla alkoi hälytyskello piristä, kuin myös tässä tapauksessa... Ja siitä on aikaa parikymmentä vuotta, ei voi linkata...
 
9mmmm
No kun ei ne asiat yleensä tule julkisuuteen, ei tietenkään tule! Kuolleet ei voi valittaa koskaan muutenkaan, mutta terveistä sillä sairaalaruoallakin saadaan nopeasti monisairaita. Seurasin kauan keskustelua, jossa leikatuista vain ne, jotka eivät syöneet sitä ruokaa, selvisivät ilman komplikaatioita (ne muut menettivät suolensa, eivät kuolleet sentään!). No, silloin mulla alkoi hälytyskello piristä, kuin myös tässä tapauksessa... Ja siitä on aikaa parikymmentä vuotta, ei voi linkata...
mun on aluksi vaikeeta käsittää että miten voi olla niin suppeata se lääkärin osaaminen. ehkä sitten heidän kannattaisi tosiaan perehtyä vain niihin sairauksiin ja mennä kirjastoon mä oon esim oppinu siellä aika hyvin korva hommia ja neurologiaa ne perusteeet ja vaan niitä lukea kysellä muilta lääkäreiltä ja olla avoin sairauksille . sanastot voisi muuttaa takaisin arki kielelle eikä knoppailla niillä frektaalinen subjektoint ilauseilla kun se tarkoittaa suomeksi peräsuolen repeämä. viedään turhaan muistia tois sijaisiin asioihin kuten vaikka ruotsi :D... juurikun valitin tuosta nimikikkailusta ja mihin se johtaa niin eikös siitä tullut tekstiä kun toinen oli tulkinnut hienon tekstin väärin aj potila kuoli arkikieli lääkäreilel . piste.

mut onko jossain syy yhteyttä sairaala ruuan välillä vai omaa keksintöä? ei kukaan hei tahallaa nyt ruokaan mitään laita kuiteskaan et liioittelulta nyt kuullostaa toi ruoka homma ei kaikki oli pahaa ja suurempaa salaliittoa typeryyttä kyllä löytyy sitäkin enemmän ja tuntuu että moni lääkärii osaa just sen laastarin laiton haavaan ja siinä se
 
vierailija
vierailija
Mitä tarkoitat? Oma valinta mitä syö tai mihin suostuu:
http://areena.yle.fi/1-2409480
Laissa on paljon reikiä?
Monesti ihmisellä oli aluksi vain näppylöitä, jotka tosin tulevat siitä karrageenista, mut eipä ne hoidot ole turvallisia. Samaa ainetta löytyy suomalaisesta possunlihasta. Miksei siinä voisikin olla joku liitto? Lääketeollisuudelle toki on yhdentekevää, onko se kohde ihminen vai eläin tai vaikkapa joku muu taho, joka vaan maksaa niistä täyden hinnan?
http://vanha.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1351988005/0#0
---vaikka ne lopulta pilaavat meidän juomavedenkin ja pilaavat kalojen munuaiset!
Ihmisten munuaisista ei kukaan ole ollut huolissaan, koska säädettiin pykälä, että aina voi saada ehomman sen entisen tilalle?
 
9mmmm
Sori, ei todellakaan ole mitään salaliittoa, vaan käytäntöjä nykyään:
http://vanha.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1251793446/1#1
niin tuo oli yksi palsta vasta. en tietenkään kiistä sitä etteikö esim ruuassa ole sinne kuulumattomia lisä aineita. ekooditkin jo sen kertoo että mihin niitä myös käytetään.

mutta tarkoitin tuota että tarkoitukselal sairaalassa syötettääisiin niin siihen usko.

eikös se niin mene että sitten kun tulee omalle kohalle niin asiat rupee kiinnostaa toki sitten monia ei senkään jälkeen kiinnosta ..
 
vierailija
mutta tarkoitin tuota että tarkoitukselal sairaalassa syötettääisiin niin siihen usko.
eikös se niin mene että sitten kun tulee omalle kohalle niin asiat rupee kiinnostaa toki sitten monia ei senkään jälkeen kiinnosta ..
Joo, siellä sairaalan hoitohuoneessa on tyrkytetty ilmaiseksi sairaille niitä pillimehuja, esim Adderassa on just sitä karrageenia. Itse olen nähnyt sen ja hoitaja kantoi niitä jääkaappiin. Siinä tietysti voi olla salalliitto, mutta ei ne sairaat kunnollista RUOKAA saa siellä. Jos osaa toivoa ja vaatia, saattaa saada, mutta ei ne metelöi tietenkään siellä. Se karrageeni on luomusallittu levävalmiste eikä sitä saa odotusaikana syödä eikä imetyaikana myäskään - siksi juuri täällä olen nostanut asiaa esille. Itse terveenä ihmisenä en siedä sitä edes pieniä määriä - poskiontelotulehdus tulee ja iho kärsii heti kauheasti - muulloin ei vaivaa mitään:)

http://koti.utanet.fi/~paula/maalla/kalkkunakukkoja.htm
Tuon jälkeen aloin epäillä systeemiä - eiku käytäntöjä laajemmin.
 
9mmmm
Joo, siellä sairaalan hoitohuoneessa on tyrkytetty ilmaiseksi sairaille niitä pillimehuja, esim Adderassa on just sitä karrageenia. Itse olen nähnyt sen ja hoitaja kantoi niitä jääkaappiin. Siinä tietysti voi olla salalliitto, mutta ei ne sairaat kunnollista RUOKAA saa siellä. Jos osaa toivoa ja vaatia, saattaa saada, mutta ei ne metelöi tietenkään siellä. Se karrageeni on luomusallittu levävalmiste eikä sitä saa odotusaikana syödä eikä imetyaikana myäskään - siksi juuri täällä olen nostanut asiaa esille. Itse terveenä ihmisenä en siedä sitä edes pieniä määriä - poskiontelotulehdus tulee ja iho kärsii heti kauheasti - muulloin ei vaivaa mitään:)

http://koti.utanet.fi/~paula/maalla/kalkkunakukkoja.htm
Tuon jälkeen aloin epäillä systeemiä - eiku käytäntöjä laajemmin.
niin se o kyllä totta että miksi ei samalla vaivalla tehdä tuoreesta hedelmästä ja puristeta mehua sinne purkkiin eihän se säily niin kauaa mut sen jälkeen se vaatiikin sen että jok utarkkailee mikä on sairaalassa menekki pillimehuilla ettei mee hukkaa.

paljonko veikkaat että sairaudet on itse manipuloituja esim jos kuvittelee sairastavansa niin sitten sairastuu mielelläkin on vahva vaikutus. itse pystyn esim oksentamaan jos kuvittelen sitä. josku tullu oksenettua että pääsen lähtemään vähän aikasemmin :D

tuskin hoitaja oikeesti sitä tahalleen tekee koska suurin syyllinen on tietenkin viranomaiset jotka niitä suosituksia tekee vajavaisin tiedoin ja miten se vaikuttaa sillä hetkellä
esim aspartaami on todettu reikiinnittyvän aivoja hiirillä pidemmällä aika välillä ja dementiaa. sanotaan että se ok mutta sitä ei oel ymmäretty sanoa että niistä aineista jää aina hiukkanen joka kerta sinne kiertoon ja sitten kun on tarpeeksi keho saannut käy miten käy.. itse asiassa mun oma sairaanhoitajan kaa viimeviikolla juteltiin että miten kaikki tälläset on kasvanut 1900 luvulla kun ruokaa ruvettiin prosessoimaan ja eineellistämään ei niin ruuaksi.

itekkin nyt enemmän kasviruokaan siirtyneenä huomaan kuinka olo o kevyempi ruumiissa ja mielessä . mut joo aurinko paistaa me lähetään ulos ny.
 
vierailija
niin se o kyllä totta että miksi ei samalla vaivalla tehdä tuoreesta hedelmästä ja puristeta mehua sinne purkkiin eihän se säily niin kauaa mut sen jälkeen se vaatiikin sen että jok utarkkailee mikä on sairaalassa menekki pillimehuilla ettei mee hukkaa.

paljonko veikkaat että sairaudet on itse manipuloituja esim jos kuvittelee sairastavansa niin sitten sairastuu mielelläkin on vahva vaikutus. itse pystyn esim oksentamaan jos kuvittelen sitä. josku tullu oksenettua että pääsen lähtemään vähän aikasemmin :D

tuskin hoitaja oikeesti sitä tahalleen tekee koska suurin syyllinen on tietenkin viranomaiset jotka niitä suosituksia tekee vajavaisin tiedoin ja miten se vaikuttaa sillä hetkellä
esim aspartaami on todettu reikiinnittyvän aivoja hiirillä pidemmällä aika välillä ja dementiaa. sanotaan että se ok mutta sitä ei oel ymmäretty sanoa että niistä aineista jää aina hiukkanen joka kerta sinne kiertoon ja sitten kun on tarpeeksi keho saannut käy miten käy.. itse asiassa mun oma sairaanhoitajan kaa viimeviikolla juteltiin että miten kaikki tälläset on kasvanut 1900 luvulla kun ruokaa ruvettiin prosessoimaan ja eineellistämään ei niin ruuaksi.

itekkin nyt enemmän kasviruokaan siirtyneenä huomaan kuinka olo o kevyempi ruumiissa ja mielessä . mut joo aurinko paistaa me lähetään ulos ny.
Hyvää kevättä teille, kaikesta huolimatta. Kerro sille hoitajallekin, kun ei kaikki välttämättä ole tietoisia edes tästä asiasta...

Iltalehden keskusteluista löysin sen uutisen aknelääkkeestä:
"HS, Venäjä löysi Atrian sioista aknelääkettä
28.7.2010 6:25 | Päivitetty: 28.7.2010 20:55 STT

Venäläisviranomaisten tekemät antibioottilöydökset ovat paljastumassa keskeiseksi syyksi elintarvikeyhtiö Atrian vientikiellolle. Venäläisviranomainen on ilmoittanut löytäneensä Atrian sioista ottamistaan näytteistä tetrasykliiniä.

Tetrasykliini on antibiootti, jota käytetään ihmisillä esimerkiksi aknen hoitoon. Venäjän lain mukaan tetrasykliiniä ei saisi löytyä lihasta lainkaan, kun taas Euroopan unioni hyväksyy aineen pienet esiintymät.

Antibioottien ja vierasaineiden testaus on yksi keskisimmistä kysymyksistä Venäjän ja Suomen tuontikiistassa."

Luomulihaa kannattaa syödä, koska sen tuotanto loppuu muuten eikä sitä muuta kannata ostaa, kun voi olla muuntogeenistä. Ja kaikki muuntogeeninen sairastuttaa, koska meidän elimistö ei ole siihen tottunut. Niinku nyt vehnäkin on ollut muuntogeenistä jo kauan... Mut kun syngenta ja novartis ovat samaa firmaa, on aika luonnollista, miten systeemi toimii?
 
vierailija
Biotekniikan riskit- kirjasta löysin vehnästä sen, minkä jo mainitsin:

"Vehnäjauhojen hyvät leivontaominaisuudet johtuvat vehnänjyvän sisältämästä sitkoaineesta, gluteenista. Gluteeni on vehnänjyvän varastoproteiinien, gliadiinien ja gluteniinien, muodostama verkkomainen rakenne, joka saa aikaan taikinan sitkon.

Leivontaominaisuuksiin vaikuttavat etenkin tietyt molekyylipainoltaan suuret gluteniinialayksiköt (HMW-GS), joita vehnässä lajikkeesta riippumatta on kuusi erilaista. Kaikki geenit eivät kuitenkaan ilmenny kaikissa lajikkeissa, ja gluteenin laatua onkin yritetty parantaa lisäämällä vehnälajikkeisiin ylimääräisiä kopioita näistä geeneistä. Erityisesti yhden geenin (1Ax1) on todettu vaikuttavan vehnän leivontaominaisuuksiin, mutta se ei ilmenny läheskään kaikissa lajikkeissa. Altpeter ym. (1996) siirsivät tämän geenin lajikkeeseen, jolta se luonnostaan puuttui. Geeni saatiin ilmentymään ja toimimaan vehnässä, ja sen todetiin lisäävän gluteenin kokonaismäärää ja siten parantavan lajikkeen leivontaominaisuuksia". Kiitos tiedosta, Elina Häikiö ja Jaakko Kangasjärvi
 
vierailija
Joo, siellä sairaalan hoitohuoneessa on tyrkytetty ilmaiseksi sairaille niitä pillimehuja, esim Adderassa on just sitä karrageenia. Itse olen nähnyt sen ja hoitaja kantoi niitä jääkaappiin. Siinä tietysti voi olla salalliitto, mutta ei ne sairaat kunnollista RUOKAA saa siellä. Jos osaa toivoa ja vaatia, saattaa saada, mutta ei ne metelöi tietenkään siellä. Se karrageeni on luomusallittu levävalmiste eikä sitä saa odotusaikana syödä eikä imetyaikana myäskään - siksi juuri täällä olen nostanut asiaa esille. Itse terveenä ihmisenä en siedä sitä edes pieniä määriä - poskiontelotulehdus tulee ja iho kärsii heti kauheasti - muulloin ei vaivaa mitään:)

http://koti.utanet.fi/~paula/maalla/kalkkunakukkoja.htm
Tuon jälkeen aloin epäillä systeemiä - eiku käytäntöjä laajemmin.
 
vrt. tutkimushoit & kumpp
Hyvää kevättä teille, kaikesta huolimatta. Kerro sille hoitajallekin, kun ei kaikki välttämättä ole tietoisia edes tästä asiasta...

Iltalehden keskusteluista löysin sen uutisen aknelääkkeestä:
"HS, Venäjä löysi Atrian sioista aknelääkettä
28.7.2010 6:25 | Päivitetty: 28.7.2010 20:55 STT

Venäläisviranomaisten tekemät antibioottilöydökset ovat paljastumassa keskeiseksi syyksi elintarvikeyhtiö Atrian vientikiellolle. Venäläisviranomainen on ilmoittanut löytäneensä Atrian sioista ottamistaan näytteistä tetrasykliiniä.

Tetrasykliini on antibiootti, jota käytetään ihmisillä esimerkiksi aknen hoitoon. Venäjän lain mukaan tetrasykliiniä ei saisi löytyä lihasta lainkaan, kun taas Euroopan unioni hyväksyy aineen pienet esiintymät.

Antibioottien ja vierasaineiden testaus on yksi keskisimmistä kysymyksistä Venäjän ja Suomen tuontikiistassa."

Luomulihaa kannattaa syödä, koska sen tuotanto loppuu muuten eikä sitä muuta kannata ostaa, kun voi olla muuntogeenistä. Ja kaikki muuntogeeninen sairastuttaa, koska meidän elimistö ei ole siihen tottunut. Niinku nyt vehnäkin on ollut muuntogeenistä jo kauan... Mut kun syngenta ja novartis ovat samaa firmaa, on aika luonnollista, miten systeemi toimii?
 
vierailija
Monesti ihmisellä oli aluksi vain näppylöitä, jotka tosin tulevat siitä karrageenista, mut eipä ne hoidot ole turvallisia. Samaa ainetta löytyy suomalaisesta possunlihasta. Miksei siinä voisikin olla joku liitto? Lääketeollisuudelle toki on yhdentekevää, onko se kohde ihminen vai eläin tai vaikkapa joku muu taho, joka vaan maksaa niistä täyden hinnan?
http://vanha.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1351988005/0#0
---vaikka ne lopulta pilaavat meidän juomavedenkin ja pilaavat kalojen munuaiset!
Ihmisten munuaisista ei kukaan ole ollut huolissaan, koska säädettiin pykälä, että aina voi saada ehomman sen entisen tilalle?
 

Yhteistyössä