Päätä puristaa sivuilta eli on niin kuin painetta päässä, apua kaipailisin kiitos!

Hei
Olen 15v miehen alku ja itseäni on häirinnyt jo eilen ja tämän päivän ajan yksi asia. Nimittäin ikään kuin päätä puristaisi jokin puristin molemmilta sivuilta korvien yläpuolelta eli jonkinlaista painetta pään sivuilla ja eilen oli kyllä hieman sekava olokin tai niin kuin olisi vähän pyörryttänyt mutta tänään ei niinkään. Mulla ei ole ollut varsinaisesti mitään päänsärkyä eikä huono oloa nytten. Tämä kyllä mielestäni helpottuu syödessä tai ulkona liikkuessa. Toinenkin juttu jäi mieltä painamaan, nimittäin kun meillä oli eilen sanatesti koulussa ja tiesin et oon opetellu hemmetin hyvin sanoja niin ei en muistanut läheskään kaikkia niitä sanoja mitä olisin ajatellut kyllä muistavani. Eli jonkinlaista muistikatkoako vai mitä? Juuri tuon jälkeen tuli lähinnä ne kaikki oireet, pään puristus, hieman sekava olo ja jotain pieniä läpinäkyviä palloja näin näkökentässä. En tiedä oikeasti mikä tässä on kyseessä, mutta mitä netistä olen lukenut saattaa olla esim. jännitysniskaa, jonkinlaista aivoverenkiertohäiriötä, en tiedä onko tämä kaukaa haettu mutta vesimyrkytystäkö? Kaipaisin apua sillä en vielä ainakaan ole lääkärille menossa, mutta jos tämä ei parane mihinkään suuntaan muutamissa päivissä niin silloin kyllä. Mutta auttakaa kiitos edes jotenkin! Onko asia mielestänne ihan pieni juttu vai onko tässä kyseessä jotakin suurempaakin?
 
Joko sulla oikeasti on niska hiukka jumissa tai narskuttelit yöllä hampaitasi kun äjnnitit tulevaa koetta tai pidit ensimmäistä kertaa tänä kesänä aurinkolaseja päässäsi eilen.
Kiitos vastauksestasi! Mielestäni en tunne että niska olisi mitenkään kauheasti ainakaan jumissa. Tämä koe ei ollut mikään iso juttu minulle eli ihan pikku testi jossa ei ole mitään jännitettävää eli ei voi johtua ainakaan siitä. Itseasiassa testasin kyllä aurinkolaseja kai toissapäivänä mutta ei ne ollut kuin hetken päässä joten tuskin ne nyt niistäkään. Voikohan kyseessä olla jokin lievä aivotärähdys kun täräytin toissapäivänä pääni aika lujaa?
 
Kiitos vastauksestasi! Mielestäni en tunne että niska olisi mitenkään kauheasti ainakaan jumissa. Tämä koe ei ollut mikään iso juttu minulle eli ihan pikku testi jossa ei ole mitään jännitettävää eli ei voi johtua ainakaan siitä. Itseasiassa testasin kyllä aurinkolaseja kai toissapäivänä mutta ei ne ollut kuin hetken päässä joten tuskin ne nyt niistäkään. Voikohan kyseessä olla jokin lievä aivotärähdys kun täräytin toissapäivänä pääni aika lujaa?
Mahdollista.
 
Kiitos vastauksestasi! Mielestäni en tunne että niska olisi mitenkään kauheasti ainakaan jumissa. Tämä koe ei ollut mikään iso juttu minulle eli ihan pikku testi jossa ei ole mitään jännitettävää eli ei voi johtua ainakaan siitä. Itseasiassa testasin kyllä aurinkolaseja kai toissapäivänä mutta ei ne ollut kuin hetken päässä joten tuskin ne nyt niistäkään. Voikohan kyseessä olla jokin lievä aivotärähdys kun täräytin toissapäivänä pääni aika lujaa?
No aina, jos pään kolahduksen jälkeen ilmenee äkillisiä oireita, kannattaa mennä lääkäriin.
 
No aina, jos pään kolahduksen jälkeen ilmenee äkillisiä oireita, kannattaa mennä lääkäriin.
Kiitos kun vastasit! Pään kolahdus ei ollut mielestäni mikään aivan hirveä mutta se kuulostaa kyllä mielestäni järkevimmältä syyltä tälle kaikelle. Ja itse olen räplännyt puhelinta ja pelannut pleikkaa koko nuoruuteni eli en vaan mitenkään usko että kyseessä olisi se. Mutta pistit kyllä itseni ajattelemaan, että voisikohan sitä kenties ainakin vähentää, kiitos siitä!
 

Yhteistyössä