Mikä jekku tässä on? Siis mikset päästäisi? Ja aika moneen muuhunkin paikkaan!Alkuperäinen kirjoittaja Äippä vaan..;27269319:Jos mä käyn ne hakemassa omalla autolla, kun elokuva loppuu?
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Äippä vaan;27269421:No elokuvateatteri on kaupungissa ja elokuvat loppuu aika myöhään. Tuokin leffa loppuu 21.05 ja siihen aikaan kaupungilla on jo paljon humalaisia. En todellakaan päästä tyttöäni liikkumaan yksin enää yhdeksän jälkeen!
Bussissa voi olla ties mitä deekuja tuohon aikaan, jotka voisivat satuttaa henkisesti tai jopa fyysisesti tyttöä. Pyörällä en päästä, koska on pimeää ja autot eivät välttämättä näe ja tyttö ei suostu käyttämään huomioliiviä ja laittamaan kumppareita leffaan.
Eli ainut vaihtoehto on mun hakea autolla.
Ja ettekö te tajua, että nuoret tytöt ovat yleensä uhreja ties mille?! Voi tapahtua myös sielä leffateatterissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä vaan;27269421:No elokuvateatteri on kaupungissa ja elokuvat loppuu aika myöhään. Tuokin leffa loppuu 21.05 ja siihen aikaan kaupungilla on jo paljon humalaisia. En todellakaan päästä tyttöäni liikkumaan yksin enää yhdeksän jälkeen!
Bussissa voi olla ties mitä deekuja tuohon aikaan, jotka voisivat satuttaa henkisesti tai jopa fyysisesti tyttöä. Pyörällä en päästä, koska on pimeää ja autot eivät välttämättä näe ja tyttö ei suostu käyttämään huomioliiviä ja laittamaan kumppareita leffaan.
Ja ettekö te tajua, että nuoret tytöt ovat yleensä uhreja ties mille?! Voi tapahtua myös sielä leffateatterissa.
Käys kurkkaa vaikka tokmannilta, oisko siellä sopivan kokosta tynnyriä!Alkuperäinen kirjoittaja Äippä vaan;27269421:No elokuvateatteri on kaupungissa ja elokuvat loppuu aika myöhään. Tuokin leffa loppuu 21.05 ja siihen aikaan kaupungilla on jo paljon humalaisia. En todellakaan päästä tyttöäni liikkumaan yksin enää yhdeksän jälkeen!