Niin, onneksi osa vanhemmista on fiksujaAlkuperäinen kirjoittaja äiti:No eiköhän sinne synttäreille tule kuitenkin kukkahattujen lapsia sekä musulmaanilapsia ettei yksin tarvitse synttärisankarin olla ja juhlia.
Niin, onneksi osa vanhemmista on fiksujaAlkuperäinen kirjoittaja äiti:No eiköhän sinne synttäreille tule kuitenkin kukkahattujen lapsia sekä musulmaanilapsia ettei yksin tarvitse synttärisankarin olla ja juhlia.
Muslimit tekevät "sitä kaikkea" tänä päivänäkin, jos et ole huomannut. Muslimien kohdalla ei puhutakaan menneessä aikamuodossa näistä asioista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei hyvä luoja miten tyhmiä jotkut ihmiset osaavat olla! Noinko asian perustelisit lapsellesi? Ei voi mennä synttäreille koska lapsi kuuluu samaan uskontokuntaan kuin jotkut terroristit? Kannattaisi hieman tsekata mitä kaikkea kristityt ovat tässä maailmassa tehneet.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Olimme Washingonissa mieheni kanssa kun WTC:hen ja Pentagoniin jysähti muslimiterkut että me kyllä tiedämme mitä niiden pommiturbaaneihin on lahjoiksi kääritty!
Omahyväisyytesi ei anna kuvaa että sinä ainakaan olisit fiksu.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Niin, onneksi osa vanhemmista on fiksujaAlkuperäinen kirjoittaja äiti:No eiköhän sinne synttäreille tule kuitenkin kukkahattujen lapsia sekä musulmaanilapsia ettei yksin tarvitse synttärisankarin olla ja juhlia.
Sä olet oikeasti pölö, minun ei tarvitse asiaa pitempään miettiä.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mä mietin nyt, ootko sä oikeasti noin pölö vai esitätkö vaan.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:No mitäs luulet?
Olimme Washingonissa mieheni kanssa kun WTC:hen ja Pentagoniin jysähti muslimiterkut että me kyllä tiedämme mitä niiden pommiturbaaneihin on lahjoiksi kääritty!
Kukahan tässä on naivi?! Mieti sitä.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Omahyväisyytesi ei anna kuvaa että sinä ainakaan olisit fiksu.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Niin, onneksi osa vanhemmista on fiksujaAlkuperäinen kirjoittaja äiti:No eiköhän sinne synttäreille tule kuitenkin kukkahattujen lapsia sekä musulmaanilapsia ettei yksin tarvitse synttärisankarin olla ja juhlia.
Pikemminkin vaikutat lapselliselta.
Kiitos kun ette kutsu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:just mitä yleistämistä. No, onneksi tuskin ollaan lastasi kutsumasta niin ei tartte meidän "pommiterroristi"synttäreille tulla.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:No mitäs luulet?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Mutta muslimimamulapsen synttäreille EN PÄÄSTÄISI!
Pelkäät, että saisi liian hyvää kakkua, karkkia ja liian hyvän lahjapussukan?
Olimme Washingonissa mieheni kanssa kun WTC:hen ja Pentagoniin jysähti muslimiterkut että me kyllä tiedämme mitä niiden pommiturbaaneihin on lahjoiksi kääritty!
Minä oon fiksu. Niin fiksu, että osaan antaa itsestäni jopa päinvastaisen vaikutelman silloin, kun keskustelen sellaisten kanssa joita en pidä suuressakaan arvossa...Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Omahyväisyytesi ei anna kuvaa että sinä ainakaan olisit fiksu.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Niin, onneksi osa vanhemmista on fiksujaAlkuperäinen kirjoittaja äiti:No eiköhän sinne synttäreille tule kuitenkin kukkahattujen lapsia sekä musulmaanilapsia ettei yksin tarvitse synttärisankarin olla ja juhlia.
kröhöm,jos asiaa yhtään tutkii,niin iskujen takana oli loppujen lopuksi vitivalkoinen,punaniskainen amerikan George W Bush....Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Muslimit tekevät "sitä kaikkea" tänä päivänäkin, jos et ole huomannut. Muslimien kohdalla ei puhutakaan menneessä aikamuodossa näistä asioista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei hyvä luoja miten tyhmiä jotkut ihmiset osaavat olla! Noinko asian perustelisit lapsellesi? Ei voi mennä synttäreille koska lapsi kuuluu samaan uskontokuntaan kuin jotkut terroristit? Kannattaisi hieman tsekata mitä kaikkea kristityt ovat tässä maailmassa tehneet.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Olimme Washingonissa mieheni kanssa kun WTC:hen ja Pentagoniin jysähti muslimiterkut että me kyllä tiedämme mitä niiden pommiturbaaneihin on lahjoiksi kääritty!
No ei se 5kk tuosta mitään traumoja saanut. Se ei takuulla tiedä mikä on ehkäisy.Alkuperäinen kirjoittaja Inkku:Jos ette ole kohdannut rasismia vielä, olette onnekkaita.Alkuperäinen kirjoittaja Tuhkimo81:Siis tottakai päästäisin, jos tunnen heidät!!!
Minun mieheni on tummaihoinen, mutta itse olen tavallinen vaalea suomalainen. Vaikuttaisiko mieheni ihonväri teidän päätökseen päästä lapsianne leikkimään lasteni kanssa?
Meidän perhe myös kaksi kulttuurinen ja rasismia eri muodossa jo kokenut.
Pienin vasta 5kk ja joku nainen puistossa kysyi enkö tiedä mikä on ehkäisy.
Arvaa miltä lapsista tuntuu kuulla tollaista.
Sori, en anna arvoa sinun näkemyksellesi yli omani.Alkuperäinen kirjoittaja .:Kukahan tässä on naivi?! Mieti sitä.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Omahyväisyytesi ei anna kuvaa että sinä ainakaan olisit fiksu.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Niin, onneksi osa vanhemmista on fiksujaAlkuperäinen kirjoittaja äiti:No eiköhän sinne synttäreille tule kuitenkin kukkahattujen lapsia sekä musulmaanilapsia ettei yksin tarvitse synttärisankarin olla ja juhlia.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Sä olet oikeasti pölö, minun ei tarvitse asiaa pitempään miettiä.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mä mietin nyt, ootko sä oikeasti noin pölö vai esitätkö vaan.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:No mitäs luulet?
jos se on varhaiskypsä??? joo, ehkä ei sillä hetkellä ymmärtänyt, mutta kyseinen täti tuskin oli maailman ainoa idiootti, jonka kommentteja lapsi kasvaessaan saa kuunnella.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:No ei se 5kk tuosta mitään traumoja saanut. Se ei takuulla tiedä mikä on ehkäisy.Alkuperäinen kirjoittaja Inkku:Jos ette ole kohdannut rasismia vielä, olette onnekkaita.Alkuperäinen kirjoittaja Tuhkimo81:Siis tottakai päästäisin, jos tunnen heidät!!!
Minun mieheni on tummaihoinen, mutta itse olen tavallinen vaalea suomalainen. Vaikuttaisiko mieheni ihonväri teidän päätökseen päästä lapsianne leikkimään lasteni kanssa?
Riippuu onko ne lihavat romaneita tai ei :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Jatkan vielä... te, jotka ette päästäisi: päästäisittekö sitten sellaisen lapsen synttäreille, jolla on lihavat vanhemmat? Mehän voidaan vaikka syöttää ne lapset ähkyyn....
Sori, oli pakko vetää tämä lihavuuskortti esille :ashamed: . Mutta toisaalta, ihan samalla tavalla kuin mustalaisia ja ulkomaalaisia kohtaan, monella on ennakkoluuloja lihavia kohtaan.
Vaikutti se koko USA:han aivan taatusti, kun se vaikutti jopa siellä missä mä olin, eikä oltu lähelläkään jenkkilää....jenkkisotilaita siellä kyllä oli.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ensinnäkään ne tornit ei kaatuneet washingtonissa voi jee
Ei ollut. Kuten ei ollut Lontoon iskujenkaan takana eikä Espanjan junaiskujen takana. Muslimit olivat. Turha houria mitään salaliittoteorioita.Alkuperäinen kirjoittaja kaikkien maailma:kröhöm,jos asiaa yhtään tutkii,niin iskujen takana oli loppujen lopuksi vitivalkoinen,punaniskainen amerikan George W Bush....Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Muslimit tekevät "sitä kaikkea" tänä päivänäkin, jos et ole huomannut. Muslimien kohdalla ei puhutakaan menneessä aikamuodossa näistä asioista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei hyvä luoja miten tyhmiä jotkut ihmiset osaavat olla! Noinko asian perustelisit lapsellesi? Ei voi mennä synttäreille koska lapsi kuuluu samaan uskontokuntaan kuin jotkut terroristit? Kannattaisi hieman tsekata mitä kaikkea kristityt ovat tässä maailmassa tehneet.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Olimme Washingonissa mieheni kanssa kun WTC:hen ja Pentagoniin jysähti muslimiterkut että me kyllä tiedämme mitä niiden pommiturbaaneihin on lahjoiksi kääritty!
Ei, mutta kulttuuri kyllä. En ole ajatellut ennen näin, ennen kun olen oikeasti asunut romaani perheiden lähellä. Ei se ihonväri vaan ne tavat.Alkuperäinen kirjoittaja Tuhkimo81:Siis tottakai päästäisin, jos tunnen heidät!!!
Siitä ne joo pitää itse huolen että palstoille pääsevät.Alkuperäinen kirjoittaja pah:voi elämä. tänä päivänäkään muslimeilla ei ole mitään terrorismimonopolia, ei ne kristittyjen ja muitten sekoilut rajoitu jonnekin keskiaikaan. Iso paha muslimiterroristi vaan on mediaseksikkäämpi...
Joo ehkä ei mutta mun kaks muuta lasta sai. Tyttö mietti pitkään miksi ihmiset on ilkeitä ja sattuuko hänelle jotain. Onko hänellä oikeus olla jne. Vois äidit vähän miettiä mitä suusta sanoo. Ei mullakaan ole oikeus loukata teidän kakaroita.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:No ei se 5kk tuosta mitään traumoja saanut. Se ei takuulla tiedä mikä on ehkäisy.Alkuperäinen kirjoittaja Inkku:Jos ette ole kohdannut rasismia vielä, olette onnekkaita.Alkuperäinen kirjoittaja Tuhkimo81:Siis tottakai päästäisin, jos tunnen heidät!!!
PENTAGON ON WASHINGTONISSA!Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Vaikutti se koko USA:han aivan taatusti, kun se vaikutti jopa siellä missä mä olin, eikä oltu lähelläkään jenkkilää....jenkkisotilaita siellä kyllä oli.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ensinnäkään ne tornit ei kaatuneet washingtonissa voi jee
Mutta Suomessa asuva muslimilapsi ei oo mitenkään vastuussa tapahtuneesta. Kuten ei oo suomalainen luterilaislapsikaan siitä, että joku ampuu koulussa, räjäyttää kauppakeskuksen, tappaa vaimonsa ja lapsensa kirveellä tai käyttää lapsia seksuaalisesti hyväksi kirkon suojissa.
Ymmärrän, onhan se aika simpanssin näköinen äijä..Alkuperäinen kirjoittaja kaikkien maailma:kröhöm,jos asiaa yhtään tutkii,niin iskujen takana oli loppujen lopuksi vitivalkoinen,punaniskainen amerikan George W Bush....Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Muslimit tekevät "sitä kaikkea" tänä päivänäkin, jos et ole huomannut. Muslimien kohdalla ei puhutakaan menneessä aikamuodossa näistä asioista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei hyvä luoja miten tyhmiä jotkut ihmiset osaavat olla! Noinko asian perustelisit lapsellesi? Ei voi mennä synttäreille koska lapsi kuuluu samaan uskontokuntaan kuin jotkut terroristit? Kannattaisi hieman tsekata mitä kaikkea kristityt ovat tässä maailmassa tehneet.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Olimme Washingonissa mieheni kanssa kun WTC:hen ja Pentagoniin jysähti muslimiterkut että me kyllä tiedämme mitä niiden pommiturbaaneihin on lahjoiksi kääritty!
Anteeksi,mutta hymiösi tässä yhteydessä oksettavat...Alkuperäinen kirjoittaja en:En päästäisi.sillä tunnen itse paljon romaneja,ja mitä enemmän heitä tuntee,sitä rasitisemmaksi tulee=) Selittäisin lapselle että romanit ovat kaksinaamaisia ihmisiä eikä heihin voi luottaa joten siksi ei pääse=)
Just, ei hyvää päivää vaan sinulle....Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Joo, mutta en antaisi mitään kovin arvokasta matkaan.