Alkuperäinen kirjoittaja Tervetuloa tälle vuosituhannelle:Oletko varma että on loppujen lopuksi lapsille hyvä elää siellä pussinperällä? Näkevät ekan tummaihoisen kun muuttavat kotoa, voi elämä yllättää. Toivottavasti sentään matkustatte usein, että lapset näkee muutakin elämää kuin naapurin lehmät, maalaiselämää sinänsä väheksymättä.
En osaa sanoa, keksimällä "tärkeämpää" tekemistä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja miten perustelisit asian lapsellesi?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mulla on vaan itsellään niin huonoja kokemuksia noista, etten päästäisi kyllä synttäreille, oon mä nyt vaan niin kamala.
Riippuu millainen perhe on..siis menisinkö valvomaan. Naapuritalossa asuu rikollinen romaani perheineen ja en kyllä ilman valvontaa lastani sinne päästäisi. Mutta jos perhe on kunnollinen asia eri.Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu:Siskoni mielestä on älytöntä, että päästän tyttöni hoitokaverinsa 5-vvuotisjuhliin, koska synttärisankari on romani..
Ei kai kukaan oikeesti ajattele noin, argh!!
Arvaa sattuisiko lapsen pientä mieltä kun sanot olet tuollainen!Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Mutta muslimimamulapsen synttäreille EN PÄÄSTÄISI!
Pelkäät, että saisi liian hyvää kakkua, karkkia ja liian hyvän lahjapussukan?
Sama täällä.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Voisin päästää vaikka marsilaisen luokse, jos tietäsin, että vanhemmat on Ok ja synttäreillä katsotaan perään.
Jos ette ole kohdannut rasismia vielä, olette onnekkaita.Alkuperäinen kirjoittaja Tuhkimo81:Siis tottakai päästäisin, jos tunnen heidät!!!
Minun mieheni on tummaihoinen, mutta itse olen tavallinen vaalea suomalainen. Vaikuttaisiko mieheni ihonväri teidän päätökseen päästä lapsianne leikkimään lasteni kanssa?
Ai mää vai?!Alkuperäinen kirjoittaja .:Arvaa sattuisiko lapsen pientä mieltä kun sanot olet tuollainen!
Mitä pahaa lapsi on tehnyt että joutuisi viettämään synttäreitä yksin.
et sää vaan se toinen joka kommentoiAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ai mää vai?!Alkuperäinen kirjoittaja .:Arvaa sattuisiko lapsen pientä mieltä kun sanot olet tuollainen!
No eiköhän sinne synttäreille tule kuitenkin kukkahattujen lapsia sekä musulmaanilapsia ettei yksin tarvitse synttärisankarin olla ja juhlia.Alkuperäinen kirjoittaja .:et sää vaan se toinen joka kommentoiAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ai mää vai?!Alkuperäinen kirjoittaja .:Arvaa sattuisiko lapsen pientä mieltä kun sanot olet tuollainen!