Päässä tuntui pamahtavan, mistä voi olla kyse?

Tänään kun otin pienet päiväunet vauvan kanssa ja olin juuri nukahtamassa niin säpäshdin ja pinkosinkin ylös sängystä, sillä päässä tuntui kun olisi pamahtanut! Ensimmäiseksi tuli mieleen siinä unen rajamailla kun olin, että jaahas nyt meni sähköt meiltä, koska sen pamahduksen yhteydessä välkehti jotenkin valo. Sitten tajusin että ei nyt keskellä aurinkoista päivää mitään valoja mene, eli kaikki tuli mun päästä. Seuraavaksi säikähdin että verisuoni katkesi päästä ja sainkin lievän paniikkikohtauksen (kärsin ahdistuksesta ja paniikista, syön tosin kyllä lääkettä mutta se ei kokonaan auta, liian mieto annostus varmaan).

Mitä ihmettä mulle tapahtui? Muistan elävästi että olisin juuri silloin ollut nukahtamassa ja tosiaan se tunne oli kun olisi mennyt valot pienen räjähdyksen myötä. Hankalaa selittää ja nyt jälkeenpäin en enää oikein edes kunnolla sitä muista, kun se oli niin nopea hetki. Liittyikö jotenkin nukahtamiseen? Huonoon asentoon niskat ollessa jumissa? vai menikö oikeasti verisuoni katki? Tosin silloin en ehkä olisi kysymässä asiaa täältä..
 
kau
tuskin sinulta verisuoni on katkennut.itsellenikin käy joskus vähän tuolla tapaa eli juuri kun olen nukahtamassa säpsähdän kuin sähköiskun saaneena hereille.se on ihan normaalia.luulisin että sinulla on tullut tuo sama ilmiö vähän vaan voimakkaampana säpsähdyksenä.
itse olen kärsinyt nukahtamis ongelmasta jo monta vuotta ja luulen että itselläni nuo säpsähdykset liittyvät juuri siihen ettei osaa oikein rentoutua kunnolla.
en tosin ole lääkäri mutta näin minä ajattelisin jos sinulla ei ole pääkään kipeä (sitä verisuonta ajatellen..)
koita rentoutua vaan
 

Yhteistyössä