pääsisinkö jo testaamaan?

Ei apua, olenko mä laskenut väärin?!? Viime menkat 4.2 ja kierto ollut aikaisemmin 27, mut nyt viimeiset 4 kk 26.....mä laskin et huomenna pitäis alkaa menkat vaan oon tainnut laskee vähän väärin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Testiä testiä :D Tuu sit kertomaan aamulla tulos
en pääse aamusta ellen lähde nyt ettiin päivystävää apteekkia...menen aamulla aikaisin töihin...pitää varmaan töissä testata jos saan ostettua testin ruokkiksella....mies muuten eilen ihmetteli et mikä mulla on kun käyn vessassa koko ajan...yleensä en käy kuin muutaman kerran päivässä, nyt oon rampannut tunnin välein....melkein...apua kun alko pelottaan tai siis jännittämään.... :p
 
wb
suosittelen että ootat kunnes olis varmasti pitäny alkaa. oon sen verran tehny turhia testejä että on kivempi olla jännittynyt ku tehä turhan aikasin ja sit tehä uus parin päivän päästä. menee rahaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja wb:
suosittelen että ootat kunnes olis varmasti pitäny alkaa. oon sen verran tehny turhia testejä että on kivempi olla jännittynyt ku tehä turhan aikasin ja sit tehä uus parin päivän päästä. menee rahaa..
no eikös halvimmillaan saa testin jollain 4-5?lla? maksan ilomielin sen et jännitys laukee ja menkat pääsee alkamaan :saint: ei tosi mulla "sairaus" jonka takia raskaus pitää todeta mahdollisimman varhain samoin se pitää ultrata varhaisessa vaiheessa....
 
ainakin toi cittarin testi jossa kaksi liuskaa, toinen näytti negaa :/
en tiedä teinkö sen oikein, en ole ennen tollasilla liuskoilla testaillut....no jäi toinen liuska, pitää testata loppu viikosta jos menkat ei ala, todennäköisesti alkaa tänään kun nega tuli .
 

Yhteistyössä