Pääsin lähihoitajakoulutukseen, liitosta asiaa

• Viestiketjun aloittaja as
  • Ensimmäinen viesti
as
Kuulun Pamiin, mihin liittoon pitäis vaihtaa ja mikä liitto ottaa opiskelijat? Jos mulla olis jotakin riitaa työnantakan kanssa, pamilla ei ole tulkintaoikeutta yks.sosiaalialan tessiin, aion kyllä osa-aikaisesti jatkaa töissä ja kesällä on varmaankin taas kesälomasijaisuuksia.

"pampam"
Ai kuin loppuu ansiosidonnainen? Eikö uusi liitto maksa sitten sitä? Mulle työkkäri varmaan laittaa laput liittoon että sais opiskella ansiosidonnaisella.
Niin:rolleyes: etkö nyt ymmärrä, en minä superin tai tehyn kassaan ole jäsenmaksujani maksanut vaan pamiin, niin siellä on pysyttävä, niin kauan kunnes valmistun ja löydän töitä!:D
Sitten valitsen tehyn todennäköisesti, mun käsittääkseni parempi kuin superi?
Mutta asiaan, sä siis pääsit soveltuvuustesteistä läpi vai? Onko työvoimapoliittinen koulutus?

"hoitsu"
[QUOTE="pampam";29290600]Niin:rolleyes: etkö nyt ymmärrä, en minä superin tai tehyn kassaan ole jäsenmaksujani maksanut vaan pamiin, niin siellä on pysyttävä, niin kauan kunnes valmistun ja löydän töitä!:D
Sitten valitsen tehyn todennäköisesti, mun käsittääkseni parempi kuin superi?
Mutta asiaan, sä siis pääsit soveltuvuustesteistä läpi vai? Onko työvoimapoliittinen koulutus?[/QUOTE]

Niinpä, kannattaa muistaa viimeinen työtaistelu, ku Tehy taisteli paremmat edut lähäreillekin ja Super vaan lusmuili ja antoi heti periksi!!

Yhteistyössä