Pääsiäisruoho Siili Bliw-pisarapurkista

vieras
En ole nähnyt kyseitä ohjetta mutta kuvittelisin että Bliw-purkista leikataan päällinen pois, täytetään mullalla ja ruoho kasvaa sitten piikeiksi. Meillä näkyi lähikaupassa vastaavia valmiita posliiniotuksia joille ruoho kasvaa sitten niinkuin hiuksiksi.

Juu sen muistan että leikattiin päällinen pois ja sinne istutettiin ruoho

mutta just se maalaus, mietin kestääkö Tiimarin ne pikkupurkkimaalit (2,50 ?) ja oliko kuono maalattu erikseen, sekä oliko irtosilmät vai maalattu

Lasten olisi tarkoitus itse väsätä niin toi spray ei taida olla hyvä idea, pitää hommata varmaan koeversiopullot ja kokeilla miten toimii parhaiten

Kyllä varmaan ihan ilman ohjettakin saadaaan siilit, mutta olisi kiva ollut se ohje, ettei tarttis kokeilla.

:saint: laiska mamma

olikin vuoden 07 lehdessä
Askartelulehti 2/07

Aikaisemmin selasin senkin lehden ehkä miljuuna kertaa kun etsin ohjetta, mutta missä lie taas silmät olleet

Kuonon ympärys tehdään huovasta, (kuvassa leikattu tähtimäinenpala), nenäksi vaaleanpunainen helmi. silmiksi irtosilmät.

muuten purkki maalataan ruskeaksi

Mun piti on ajat sitten alkaa ostaan tätä saippuaa että saadaan tehtyä, arvatkaa oonko ostanu, en,
Onneksi sain kerjätty kaksi tyhjää purkkia, tarvitsi ostaa vain 2 uutta putelia, jotka tyhjäsin pumppupulloon jotta päästään tekemään, nyt vielä Tiimariin ostamaan loput aineet kun ohjekin löytyi

Tossa samassa lehdessä oli mun mielestä muitakin kivoja pääsiäisaskartelujuttuja

Helmi on hyvä ja erittäin kaunis tytön nimi
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Helmin ja Onnin Äiti:
olikin vuoden 07 lehdessä
Askartelulehti 2/07

Aikaisemmin selasin senkin lehden ehkä miljuuna kertaa kun etsin ohjetta, mutta missä lie taas silmät olleet

Kuonon ympärys tehdään huovasta, (kuvassa leikattu tähtimäinenpala), nenäksi vaaleanpunainen helmi. silmiksi irtosilmät.

muuten purkki maalataan ruskeaksi

Mun piti on ajat sitten alkaa ostaan tätä saippuaa että saadaan tehtyä, arvatkaa oonko ostanu, en,
Onneksi sain kerjätty kaksi tyhjää purkkia, tarvitsi ostaa vain 2 uutta putelia, jotka tyhjäsin pumppupulloon jotta päästään tekemään, nyt vielä Tiimariin ostamaan loput aineet kun ohjekin löytyi

Tossa samassa lehdessä oli mun mielestä muitakin kivoja pääsiäisaskartelujuttuja

Helmi on hyvä ja erittäin kaunis tytön nimi
:D
Kyllä, samaa mieltä nimestä ;) :D

Ja kiitos ohjeesta. Meki kyl tehdään tuollaiset.

Yhteistyössä