Kysyjä
Mitä niistä Hello Kitty munista saa ja paljon ne maksaa kummiskin jotain 50? itsen olen japanilainen oikeastaan puolisksi ja minulla on hyvin paljon hello kittyä .
Peesi..Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Mignon on paras, suolanen hinta vaan... mut ompahan täyttä tavaraa
Mutta ei se kyllä musta sentään banaanille maistunu, niinku tuolla arvosteluissa näköjään väitettiinAlkuperäinen kirjoittaja yök:http://www.suklaayhdistys.com/testit.php?cat=232&prod=1284
nämä oli muuten tosi pahan makuisia
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Kinderit on ainoita mistä ite tykkään.. tyttö ei juur välitä mistään suklaasta mutta tykkää kyllä etsiä ne piilotetut munat ja sisällöt on kivoja
Joku phu täällä aiemmin Hello Kitty munista ja mä olen niitä koittanu metsästää mutta en ole nähnyt missään.. tietääkö kukaan taionko nähny????
Eli ei ainaskaan mitään kidutusvälineitä ole luvassa.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Isäntä munissa on mm. tosi pieniä "kahvimukeja" joissa joku teksti tai kuva esim. isäntä. Emäntä munissa yleensä sellainen kukka josta voi suihkuttaa vettä.