Mulla ei suostu avaamaan koko sivua, kaikki muu toimii netissä :O
"höh" 11.09.2013 #6 Ei pääse vieläkään! Ärrrsyttävää. Heräsin keskellä yötä ja pakko päästä faceen mutta ei vaan pääse. Missä nyt mättää????
Ei pääse vieläkään! Ärrrsyttävää. Heräsin keskellä yötä ja pakko päästä faceen mutta ei vaan pääse. Missä nyt mättää????
"..." 11.09.2013 #13 Kaatunu koko mesta. Ei pääse juu, se siitä aamuhetkestä. Kyl sitä on todellakin riippuvainen kyseisestä paikasta..
Kaatunu koko mesta. Ei pääse juu, se siitä aamuhetkestä. Kyl sitä on todellakin riippuvainen kyseisestä paikasta..
Tympii 11.09.2013 #15 [QUOTE="vieras";28969711]eikö teillä ole muuta elämää kun facebookki[/QUOTE] On. Kaksplussa ^_^
emmiina 11.09.2013 #17 Mä pääsin puhelimella tuossa puoli seiskan maissa ja oli ykks kaverikin ollut tunti aikaisemmin facessa. Mutta nyt ei aukea sivu. Hei mä haluun nähdä toisten hienoja neulomuksia yms. Ja tietty muutakin. Miten niin riippuvainen????
Mä pääsin puhelimella tuossa puoli seiskan maissa ja oli ykks kaverikin ollut tunti aikaisemmin facessa. Mutta nyt ei aukea sivu. Hei mä haluun nähdä toisten hienoja neulomuksia yms. Ja tietty muutakin. Miten niin riippuvainen????