Pääseekö joku Facebookkiin ? Minä en!

  • Viestiketjun aloittaja "jaa"
  • Ensimmäinen viesti
Lakkas äsken toimimasta täälläkin.. Ja Bubble witchissä olis elämät täynnä :D
Heh, samoin täällä, täydet 10 elämää olisi ollut ja jännittävä tasokin vielä. Sain fb:n auki, yhteen yv:hen vastattua ja sen jälkeen ei mitään.

Mutta ongelma on maailmanlaajuinen, joten nou hätä.


"Facebook-sivustolla on ollut tänään ongelmia ympäri maailman.


Mikäli olet tänä aamuna ihmetellyt, miksi Facebook ei toimi, ongelma ei todennäköisesti ole ainoastaan sinun nettiyhteydestäsi.

Facebookilla on nimittäin ollut ongelmia ympäri maailman ja sivu on ollut välillä useita tunteja alhaalla. Netin keskustelupalstoilla on pohdittu ahkerasti, mistä tilanne mahtaa johtua.

Sivusto toimii nyt paikka paikoin, mutta ongelmia tuntuu silti olevan. Tilanne on herättänyt huomiota, sillä Facebook on yleensä toiminut ilman suurempia ongelmia. Näin ollen kaatuminen on herättänyt erityisen suurta ihmetystä.

On ounasteltavaa, että ongelmien syihin saadaan lisävalaistusta vielä tämän päivän aikana."
Mitä ihmettä, Facebook kaatui? - The Voice
 
Juu, aamulla hetekn toimi.

Ja sain onneksi muutaman jutun siellä tehtyä, mutta pelaamaan en päässyt.
Tiesin täältä löytyvän vastauksen, oli vaan muutama muu homma tuossa välissä ennen kuin ennätin tänne asti.
 
[QUOTE="vieras";25818917]nytten kulutetaan... täytyy alkaa tutustua google plussaan... ihan vaan vastaisuuden varalle XD[/QUOTE]

Mä olen ollut niin google+ vastaan mut kai se on pakko siihenki tutustua... :snotty:
 
buukkaaja
Ei toimi täälläkään, joutuu varmaan soittamaan kaverille ja kysymään et mitä kuuluu ku ei näe päivitystä. Oikeestaan tarvii varmaan soittaa kaikille kavereille ja puolelle kaupunkia.
 

Yhteistyössä