päänsärky

Oon nyt 12+ viikolla raskaana ja jatkuva päänsärky vaivaa..onko muilla samaa? en viittis kauheesti noita nappeja popsia ni onks ainoo keino vaan huilata ja koittaa kestää? ihan järkkyä, varsinki tällee iltapäivällä |O
 
joo tota panadolia, ja panacodia mulla on, mut jotenki tuntuu et onks se sit hyvä niit popsia. nyt oli kyllä pakko ottaa yks..hartia hieronta varmasti auttais, jos ois joku joka hieroo, tai rahaa mennä hierojalle..oon koittanu vähä jumpata ja venytelläkin noita hartioita, mut..en mä tiiä. kai tää tästä, pakko kai vaan päästä jonneki avautuu ja valittamaan tätä oloa ettei kotona kaikki kärsi ku valitan kaiken aikaa :D
 
mulla oli alkuraskaudessa sama "vika" ja syykin selvisi: alhainen hemoglobiini! Ja kun rv 12 jälkeen on rautatabletteja ihan turvallista syödä niin samalla kun hb kohosi obsidanilla niin päänsärky hävisi :)
 
Minäkin kärsin pääkivusta. Eilen oli neuvola ja täti epäili olevan migreeniperäistä, valonarkuutta silmissä ja kipua on takaraivosta asti otsaan. Runsas vedenjuonti ja ulkoilu tuntuu helpottavan hiukan oloa, hieronta pahentaa. Otin eilen ohjeen mukaan 2 panadolia heti kun alkoi enteilemään päänsärkyä eikä kipu päässyt oikein kunnolla päälle, illalla sitten otin vielä kolmannen ja sammuttelin kaikki valot talosta kun tuli elohiiri silmään ja otsaa alkoi jomottamaan. Pitää kuulemma mennä lääkäriin jos ei helpota tässä parin viikon aikana, eiköhän lääkäri määrää sitten jotakin vahvempaa lääkettä. Todella inhottava vaiva tämäkin. :(
 
joo valonarkuutta mullakin, koska oon huomannu että pidän mielelläni verhoja kiinni kotona, sitten meillä on kans iiiiiso telkkari, ja pieni kämppä, eli ihan liian läheltä joutuu kattoo telkkaa, sekin varmaa tekee pahaa :/ ja myöskään tämä koneella olo ei ehkä ole kaikkein fiksuinta................
 
Kannattaa noita sallittuja lääkkeitä syödä ennemin kuin kärsiä. Itse söin migreeniin raskausaikana noita yllämainittuja lääkkeitä, mutta kohtaukset oli silti niin pahoja, että makasin pari päivää vaan sängyssä ja oksensin. Jaffaa vain join. Nyt tiedän seuraavaa raskautta silmällä pitäen, etten jää kotiin kärsimään, vaan lähden sairaalaan tiputukseen tuossa tilassa.

Mutta toivottavasti sulle ei mene tuohon asti, vaan saat lääkkeillä aisoihin. Muistan, kuinka äitini säesti vieressä "onkohan tuo nyt hyvä syödä noita lääkkeitä..ei meidän aikaa syöty mitään.." juu juu, terve poika tuli :heart:
 
Minulla on migreeniä. Ja toisen lapsen odotusaikana siitä kovasti kärsin. Miten sitä hoidetaan sairaalassa? Panadol ei minua auta niin jos kova kohtaus tulee niin lähdenkö sitten suosiolla päivystykseen? Miten siellä hoidetaan?
 

Yhteistyössä