\Mut saithan sä extrajädet . Ja vielä ilman extraveloitusta .
[/quote]
et olisi kertonut, nyt kaikki tietää et oon herkkuperä
[/quote]
et olisi kertonut, nyt kaikki tietää et oon herkkuperä
et olisi kertonut, nyt kaikki tietää et oon herkkuperäAlkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 12:42 PulttiBois kirjoitti:\Mut saithan sä extrajädet . Ja vielä ilman extraveloitusta .
Hehee . Mut oisithan sä voinu kertoa, et jätit syömättä sen jäden .Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 12:55 riikka-78 kirjoitti:\et olisi kertonut, nyt kaikki tietää et oon herkkuperäAlkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 12:42 PulttiBois kirjoitti:\Mut saithan sä extrajädet . Ja vielä ilman extraveloitusta .
ja sen :x banaaninAlkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 12:58 PulttiBois kirjoitti:\Hehee . Mut oisithan sä voinu kertoa, et jätit syömättä sen jäden .Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 12:55 riikka-78 kirjoitti:\et olisi kertonut, nyt kaikki tietää et oon herkkuperäAlkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 12:42 PulttiBois kirjoitti:\Mut saithan sä extrajädet . Ja vielä ilman extraveloitusta .
ehei.Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 13:05 Keittiönoita kirjoitti:Kiitoksia kaikille seurasta :wave: :wave: Menikö teillä yöelämään lähteneillä valomerkkiin asti?
Ja me lähdettiin Veeran kanssa samaa matkaa . Just ehdittiin siihen dösään, ettei tarvinu puolta tuntia seuraavaa oottaa . Yhdeltä olin jo suihkussa käyny kotona .Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 13:09 Chantilly kirjoitti:Kiitos kaikille seurasta myös mun puolesta! Oli kiva ilta! Me lähdettiin Fiyzan kanssa kotiin joskus puolenyön pintaan. Olo on mainio, ei krapulaa! Tosin kurkusta ei sitten kuulu kuin pientä pihinää...
ainakaan jäätelö tai banaani en. mutta se juuuuuuustokakku :/Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 13:04 PulttiBois kirjoitti:\Joo . Eli et oikeesti oo herkkuperä .
Heh .Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 13:14 PulttiBois kirjoitti:no ei, nyt täällä arvuutellaan missä asutaan
*etsii miehen kiikarit käsiinsä* B)Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 14:18 DakotanEmo kirjoitti:kas, asutaan ihan vastakkainkin vielä
Meilläkään ollu aikatauluista tietoa, lähdettiin sillä periaatteella et venataan ulkona paitsi jos bussi lähtee nenän eestä ni mennään taksilla . Noh, onnistuneesti ehdittiin kai minsa istua bussissa ennenku se lähti, että hyvä ajotus meillä...Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 14:18 DakotanEmo kirjoitti:kas, asutaan ihan vastakkainkin vielä
Meilä meni kyl aamuyöhön asti Oltaisko joskus 4 aikaan oltu vasta kotona kun ol onkelmia tuon kuletuksen suhteen. Hajuakaan ollut noista yöbusseista :headwall:
mä taasen sain juosta junaan, muuten olisi tullut ankea odotus rautatieasemalla yksin-Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 14:26 riikka-78 kirjoitti:\Meilläkään ollu aikatauluista tietoa, lähdettiin sillä periaatteella et venataan ulkona paitsi jos bussi lähtee nenän eestä ni mennään taksilla . Noh, onnistuneesti ehdittiin kai minsa istua bussissa ennenku se lähti, että hyvä ajotus meillä...Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 14:18 DakotanEmo kirjoitti:kas, asutaan ihan vastakkainkin vielä
Meilä meni kyl aamuyöhön asti Oltaisko joskus 4 aikaan oltu vasta kotona kun ol onkelmia tuon kuletuksen suhteen. Hajuakaan ollut noista yöbusseista :headwall:
Oiskohan niitä junia miten mennyt? Meinaan että sleepyhead tuli meille yöksi kun myöhästyi bussista ja sit me mentii johoki bussiin josta jäätii vallilassa pois ja taksilla loppumatka, likat viksuna tosiaanAlkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 14:30 PulttiBois kirjoitti:\mä taasen sain juosta junaan, muuten olisi tullut ankea odotus rautatieasemalla yksin-Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 14:26 riikka-78 kirjoitti:\Meilläkään ollu aikatauluista tietoa, lähdettiin sillä periaatteella et venataan ulkona paitsi jos bussi lähtee nenän eestä ni mennään taksilla . Noh, onnistuneesti ehdittiin kai minsa istua bussissa ennenku se lähti, että hyvä ajotus meillä...Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 14:18 DakotanEmo kirjoitti:kas, asutaan ihan vastakkainkin vielä
Vai mainio olo?Minä heitin laatat aamulla 6.30 aikaan. :snotty: tuli pois ne pähkinät mitä söin.Ilta oli kiva ja oli kiva tavata teitä.Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 13:09 Chantilly kirjoitti:Kiitos kaikille seurasta myös mun puolesta! Oli kiva ilta! Me lähdettiin Fiyzan kanssa kotiin joskus puolenyön pintaan. Olo on mainio, ei krapulaa! Tosin kurkusta ei sitten kuulu kuin pientä pihinää...
Eikö se ole Alppiharjussa? Mieluummin joku paikka keskustassa.Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 17:43 DakotanEmo kirjoitti:Haudi!
Mites mites ne pikkujoulut? Mää meinasin että weeruskassa on tosi hyvää ruokaa
Juup, lintsin kulmillaAlkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 17:48 Fiyza kirjoitti:\Eikö se ole Alppiharjussa? Mieluummin joku paikka keskustassa.Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 17:43 DakotanEmo kirjoitti:Haudi!
Mites mites ne pikkujoulut? Mää meinasin että weeruskassa on tosi hyvää ruokaa
Nuo molemmat käy. =)Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 17:55 DakotanEmo kirjoitti:Juup, lintsin kulmilla
Mitenkäs ois
http://www.ravintolaopas.net/amigo/
TAI
http://www.ravintolaopas.net/grandegrill/index.asp?newsClassID=31&newsID=&companyID=&lang=fi#38921
Manala?