Pääkaupunkiseudun äidit!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 20:05 Chantilly kirjoitti:
Meitä on siis tulossa:

Veera-81
Jenna
Riikka-78
Zizilisko
Fiyza
Chantilly
Pulttis
Dakotan Emo
Hiiviö
Keittiönoita
kolmen äiti
Memmin


Tässä on nyt 13 henkilöä. Jäikö jonkun nimi mainitsematta? Ravintolasta on nyt varattu 2 pöytää meille nimellä Kokko ja kello 18.

Jos joku ei pääse tulemaan, niin ilmoittakaa tänne viimeistään lauantaina alkuiltapäivään mennessä. On nimittäin aika noloa, jos meitä ilmaantuukin paikalle vain muutama ja ollaan turhaan viety ravintolan asiakaspaikkoja ruuhka-aikaan.

Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee tulemaan! Mä ainakin odotan tapaamista innolla! =) :wave: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 17:21 Chantilly kirjoitti:
Vitsit mä kyl ootan huomista kuin kuuta nousevaa. On tosi kivaa päästä porukalla syömään ja tavata ihmisiä, jotka tuntee vain tän palstan kautta. =)
Mäkin odotan huomista paljon.. mulla on pieniä perhosia masussa. Ihan ku ois isompikin juttu tiedossa :LOL: Mulla ei vaan ole mitään kivoja vaatteita enkä tiedä miten mä mun pehkon laitan!!!! \|O Kerrankin kun johonkin lähtee niin ois kiva laittaa päälle jotain muuta kun joku kulahtanut huppari...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 18:10 Veera-81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 17:21 Chantilly kirjoitti:
Vitsit mä kyl ootan huomista kuin kuuta nousevaa. On tosi kivaa päästä porukalla syömään ja tavata ihmisiä, jotka tuntee vain tän palstan kautta. =)
Mäkin odotan huomista paljon.. mulla on pieniä perhosia masussa. Ihan ku ois isompikin juttu tiedossa :LOL: Mulla ei vaan ole mitään kivoja vaatteita enkä tiedä miten mä mun pehkon laitan!!!! \|O Kerrankin kun johonkin lähtee niin ois kiva laittaa päälle jotain muuta kun joku kulahtanut huppari...
Mäkin varmaan joudun huomenna repimään koko vaatekaapin sisällön lattialle löytääkseni jotain sopivaa päällepantavaa. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 18:16 Williviini kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 14:30 Chantilly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2006 klo 19:00 Williviini kirjoitti:
taidan minäkin joutua perumaan :(
höh, harmi! Tuut sitten pikkujouluihin! :xmas:
Milloins ne on :D
Tarkoitus olis huomenna sopia. Saa laittaa toki ehdotuksen, jos sulla olis joku päivä mielessä. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 18:10 Veera-81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 17:21 Chantilly kirjoitti:
Vitsit mä kyl ootan huomista kuin kuuta nousevaa. On tosi kivaa päästä porukalla syömään ja tavata ihmisiä, jotka tuntee vain tän palstan kautta. =)
Mäkin odotan huomista paljon.. mulla on pieniä perhosia masussa. Ihan ku ois isompikin juttu tiedossa :LOL: Mulla ei vaan ole mitään kivoja vaatteita enkä tiedä miten mä mun pehkon laitan!!!! \|O Kerrankin kun johonkin lähtee niin ois kiva laittaa päälle jotain muuta kun joku kulahtanut huppari...
sama täällä.
tukkani vielä jotenkin saan aisoihin ellei jumalaton kaatosade/tuulimyrsky tule juuri mun kohdalle jolloin ripsarit pitkin poskea ja tukka kun peikolla.
vaatteet onkin vaativampi juttu :ashamed: :/
ettei näyttäisi ihan makkarankuorelta ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 18:27 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 18:10 Veera-81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 17:21 Chantilly kirjoitti:
Vitsit mä kyl ootan huomista kuin kuuta nousevaa. On tosi kivaa päästä porukalla syömään ja tavata ihmisiä, jotka tuntee vain tän palstan kautta. =)
Mäkin odotan huomista paljon.. mulla on pieniä perhosia masussa. Ihan ku ois isompikin juttu tiedossa :LOL: Mulla ei vaan ole mitään kivoja vaatteita enkä tiedä miten mä mun pehkon laitan!!!! \|O Kerrankin kun johonkin lähtee niin ois kiva laittaa päälle jotain muuta kun joku kulahtanut huppari...
sama täällä.
tukkani vielä jotenkin saan aisoihin ellei jumalaton kaatosade/tuulimyrsky tule juuri mun kohdalle jolloin ripsarit pitkin poskea ja tukka kun peikolla.
vaatteet onkin vaativampi juttu :ashamed: :/
ettei näyttäisi ihan makkarankuorelta ;)
Noi vaatteet tosiaan se ongelma, koko kaappi taas pengottava huomenna, onnex mummi ja vaari vie Mikaelin aamupäivän ulkoiluille ni ehdin sit repiä kaikki vuorotellen alas henkareista :whistle: . Tukan uskon saavani jotenkin aisoihin, kun kävin kampaajalla keskiviikkona :). Tosin kokemuksesta tiedän, et silti se on viimeistään puolenyön maissa pitkin päätä lätässä :\| .

Ihanaa kyllä päästä syömään rauhassa :). Ja jatkoille kanssa, vaikkei ookaan aikomus mitään p.erseitä olalle vetää (mut eihän sitä koskaan tiedä mitä seura saa aikasex :D).<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 21:39 riikka-78 kirjoitti:
Apuaaah! Mulla on oikeesti vaatekriisi. Mitä te muut laitatte huomenna päälle?

Kun pitää ilmeisesti laittaa jo paksumpi takki (=villakangastakki) ni se rajottaa tota alaosastoa kun takki on punanen...
Mä en todellakaan tiedä mitä laitan. Farkut varmaan ja kengätkin tiedän. Mutta mulla ei ole mitään kivoja paitoja!!!! \|O \|O Vaatekaapin penkominen ei auta, kun ei siellä mitään ole. Rytkyjä vaan.. :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 21:45 Veera-81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 21:39 riikka-78 kirjoitti:
Apuaaah! Mulla on oikeesti vaatekriisi. Mitä te muut laitatte huomenna päälle?

Kun pitää ilmeisesti laittaa jo paksumpi takki (=villakangastakki) ni se rajottaa tota alaosastoa kun takki on punanen...
Mä en todellakaan tiedä mitä laitan. Farkut varmaan ja kengätkin tiedän. Mutta mulla ei ole mitään kivoja paitoja!!!! \|O \|O Vaatekaapin penkominen ei auta, kun ei siellä mitään ole. Rytkyjä vaan.. :kieh:
Mulla sit taas paitoja joka lähtöön, mutta mitkään niistä ei sovi minkään housujen kanssa, tai jos sopii ni ovat sit lyhythihasia, joissa kyllä jäätyy... Huomenna varmaan kaikki kuteet sovitettava \|O
 
Mä haluaisin jonkun kivan biletopin ja vaikka jonkun neuleen, mutta kun ei oo!!!! \|O En oo raaskinu ostaa. Joudun siis tyytymään johonkin mälsään puseroon. Jossa tulee sitten hiki.. kuumakalle kun olen. Koskahan sitä oppis ostamaan jotain bilevaatetta niitä harvoja kertoja varten, kun tulee jossain käytyä... :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 21:57 Veera-81 kirjoitti:
Mä haluaisin jonkun kivan biletopin ja vaikka jonkun neuleen, mutta kun ei oo!!!! \|O En oo raaskinu ostaa. Joudun siis tyytymään johonkin mälsään puseroon. Jossa tulee sitten hiki.. kuumakalle kun olen. Koskahan sitä oppis ostamaan jotain bilevaatetta niitä harvoja kertoja varten, kun tulee jossain käytyä... :headwall:
Kumma juttu muuten, mutta jotenkin sitä ei itelle raaski mitään ostaa ja tolle muksulle sitte niin paljon, et hyvä kun ehtii kaikkia kerran päällä käyttää ennenku jää pienex :).

Mullakin noi bilevaatteet on ajalta ennen raskautta, että ihan on tosiaan viimesimmän muodin mukasia :whistle:
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 22:06 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 21:57 Veera-81 kirjoitti:
Mä haluaisin jonkun kivan biletopin ja vaikka jonkun neuleen, mutta kun ei oo!!!! \|O En oo raaskinu ostaa. Joudun siis tyytymään johonkin mälsään puseroon. Jossa tulee sitten hiki.. kuumakalle kun olen. Koskahan sitä oppis ostamaan jotain bilevaatetta niitä harvoja kertoja varten, kun tulee jossain käytyä... :headwall:
Kumma juttu muuten, mutta jotenkin sitä ei itelle raaski mitään ostaa ja tolle muksulle sitte niin paljon, et hyvä kun ehtii kaikkia kerran päällä käyttää ennenku jää pienex :).

Mullakin noi bilevaatteet on ajalta ennen raskautta, että ihan on tosiaan viimesimmän muodin mukasia :whistle:
samaa täällä mietin mitä teen.
kai se on vaan paras laittaa verkat ja kulahtanut paita niin ei oo ongelmaa :whistle: ;)
mulla on kun syön niin turpoon kolminkertaiseksi, pitää siis katsoa mihin vaatteisiin mahtuu kolme pulttista ruokaILUN JÄLKEEN :LOL: :LOL:

mutta illalla sitten nähdään, mua jännittää ihan tosi paljon. B)
 
Muakin jännittää.. perhoset vaan lisääntyy vaikka akkaporukalla ollaan lähdössä... :LOL: Eilen taistelin tukan rullalle, et saas nähdä mimmonen peikko täältä tulee :D

Niin ja pulttis.. Mä voin kans laittaa verkkarit jalkaan, niin ei tarvii sun sitte yksinäs olla erilainen :p
 

Yhteistyössä