Pääkallotutit uusimmassa Kaksplussassa

Oho, sekoilen sanoissani. Siis ei ollut vastaus kysymykseeni! Mutta edelleen, jos joku tietää saako noita tutteja jostain niin kertokaa ihmeessä! Olisi kiva saada vaihtelun vuoksi muksulle jotain tavallisuudesta poikkeavia tutteja :D
 
siis mun mielestä ne oli ihan järkyttäviä, enkä ikinä sellasta tuttia oman vauvani suuhun antais, mutta siis... käy osotteessa www.designtorget.se .... sieltä pitäs löytyä, ainaki lehdessä niin sanottiin =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 18:01 tikru84 kirjoitti:
siis mun mielestä ne oli ihan järkyttäviä, enkä ikinä sellasta tuttia oman vauvani suuhun antais, mutta siis... käy osotteessa www.designtorget.se .... sieltä pitäs löytyä, ainaki lehdessä niin sanottiin =)
juu, tuolta löytyy. Klikkaa ensin prudukter ja sitten barn, niin tulee näkyviin heti. :)

Jänniä. ;)
Kaikki nyt ei tykkää samanlaisista jutuista, mutta hyvä niin. Kyllähän se ärsyttäis, jos jokaisella olis just samanlaiset vaatteet päällä. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 19:11 Anne kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 18:01 tikru84 kirjoitti:
siis mun mielestä ne oli ihan järkyttäviä, enkä ikinä sellasta tuttia oman vauvani suuhun antais, mutta siis... käy osotteessa www.designtorget.se .... sieltä pitäs löytyä, ainaki lehdessä niin sanottiin =)
juu, tuolta löytyy. Klikkaa ensin prudukter ja sitten barn, niin tulee näkyviin heti. :)

Jänniä. ;)
Kaikki nyt ei tykkää samanlaisista jutuista, mutta hyvä niin. Kyllähän se ärsyttäis, jos jokaisella olis just samanlaiset vaatteet päällä. :whistle:
Siis ensin tietty produkter... :ashamed:
 
Diksi
Mun mielestä kans oli hauskoja ja ihan söpöjä, voisin laittaa meijän pojalle, jos viel tuttii tarttis, vaikkei poika ihan niittivöissä kulkenutkaan. Sitäpaitsi yksinkertaiset värit sopii monen kanssa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 16:33 mamma82 kirjoitti:
kamalia ne pääkallotutit, ei vauvalle kuulu mikään sellainen suuhun..sen jälkeen vauvaa ei voi ainakaan sanoa söpöksi.Pientä rajaa, haloo?!
Johan nyt, kyllä on aika suppea näkemys jos olet sitä mieltä että vauvan suuhun ei kuulu laittaa mitään tuollaista koska silloin ei voi sanoa vauvaa enää söpöksi! Kuten sanoin niin jokaisella toki on omat mielipiteet mikä on kamalan näköistä ja mikä ei, mutta on vaan jotenkin huvittavaa tommonen "jotain rajaa"-asenne :D jotkut meistä haluavat lapsilleen jotain erilaista ja ehkäpä juuri tuollaset " huumorihenkiset" pääkallotutit ovat hauska ratkaisu.
Kiitos kovasti sulle joka laitoit ton nettiosotteen! Täytyy käydä tsekkaamassa löytyykö jotain muutakin kivaa pääkallotavaraa. Niissä on kiva rokkimeininki =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 19:05 Hay-D kirjoitti:
meidän pojalla oli ainakin vauvana pääkallopaitoja, musta tutti ja niittivyö. Oli söpö niissä. Inhoan vaaleanpunaisia ja vaaleansisisiä vauvahömpötyksiä.
Näin juuri! :D mistähän löytäisi kivoja pääkallopaitoja?
 
Manga
Meille kanssa pääkallotutti! Itse asiassa ensi viikon Ruotsin reissulla pitää ehdottomasti käydä kyseisessä putiikissa, siellä kun oli makeita tuttinauhojakin, mm. pääkalloaiheinen... Kantsii vierailla niillä sivuilla!
Sitä paitsi, eihän se, että laitat lapsesi päälle jotain esim. pääkalloaiheista, tarkoita, että se viittaisi (tai itse haluaisit viitata) jotenkin kuolemaan. Pääkallo on tosiaan rock, ei meilläkään niitä näy sen takia, että ne viittaisivat kuolemaan. Ei meidän vanhempi tyttö ainakaan millään lailla pelkää niitä "hurjia" pääkallokuvia, nehän ovat vain kuvia iskän paidassa tms. Se on katsokaas vähän mihin tottuu ja mitä sille lapselle puhuu.
Mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, kunnioittakaamme siis sitä!
Mukavaa viikonloppua kaikille!
:)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 09:25 Mangusti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 19:05 Hay-D kirjoitti:
meidän pojalla oli ainakin vauvana pääkallopaitoja, musta tutti ja niittivyö. Oli söpö niissä. Inhoan vaaleanpunaisia ja vaaleansisisiä vauvahömpötyksiä.
Näin juuri! :D mistähän löytäisi kivoja pääkallopaitoja?
hennesiltä tilasin. Voihan sitä ostaa jonkun yksvärisen paidan ja painattaa siihen hc-juttuja.<br><br>
 
Pakko kommentoida. Musta ainakin oli aika söpö tutti kun kävin katsomassa ja aika hassua että lasta ei vois söpöks sanoa jos on pääkallotutti tms. päällä! :LOL:

Mutta meitä on moneen junaan ja jokainen voipi itse päättää mitä vauvalleen pukee! :) Kauneushan on katsojan silmissä. Itse en aio tulevalle vauvallemme pukea esim. vaaleanpunaisia pitsiunelmia/kopioita aikuisten miesten juhlapuvuista, mutta voi olla että myös pääkallotutit jäävät ostamatta. Mieluummin kuitenkin ne pääkallot, oli ne aika rock.. ;)

Muutenkin huvittaa täällä isot tunteenpurkaukset... :hug: kaikille! ;)
 
neitiX
:LOL:

Tosi on karseita...
Meillä löytyy äidin kaapista yks jos toinenkin Iron Maiden paita, ja niitä on lapset pienestä pitäen tapittanut, poika jopa "nyökyttelee" musiikin tahdissa! Ja koettakaapa verrata Iron Maiden paitojen kuvia tuommoiseen harmittomaan pääkalloon.... :D

Ottaen huomioon että mikäli legoja lapselle tulee, niin varmasti jossain vaiheessa sieltäkin se paakallon kuva tulee, sehän on piraattien merkki...

Ja kenen lapset ei esim. peter pania saa nähdä?

Et hieman suvaitsevuutta...
 
En ole varma
mutta kuvittelisin että vois löytyäkin jostakin Kampin keskuksen lastentarvikeliikkeistä. En ole käynyt siellä, mutta olen kuullut että siellä on paljon erilaisia lastentarvike kauppoja.

Ihan hauska idea pojalle. Tarviiko sitä olla pojalla aina niin hepeää olla.
 

Yhteistyössä