PÄÄTTÄKÄÄ PUOLESTANI:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Lapsi mummolassa,
mulla ja miehellä siis vapaailta.

Kysymys kuuluu: juonko yhden mansikka-lime siiderin vai en?

:D

Toivottavasti kukaan ei ottanut tätä aloitusta turhan vakavasti,
tyyliin "etkö itse osaa tuollaista päättää." Ymmärtänette pienen huumorinpilkahduksen tästä iltakymmenen visailusta, heh.

Alkuperäinen kirjoittaja jj:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Otat. Munkin tekis mieli ja ostinkin jo siiderin mut kotona muistin et mulla antibiootti kuuri kesken :(

taas näitä :D

ne on kyllä harvat antibiootit jotka estää juomista!!

Kyllähän niissä selosteissa sanotaan että alkoholin nauttimista ei suositella mutta sitten ei kerrota just tuota että ei suositella siksi että humalassa/krapulassa unohtuu helposti ottaa lääke tai sitten niitä oksentaa ulos jolloin kuurin vaikutus heikkenee...

yksi siideri ei siihen vaikuta millään lailla, kunhan et yrjöä muutaman tunnin sisällä lääkkeen ottamisesta...

Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
Onko alko pakko kuulua vapaailtaan?Mä sekstaisin vaan rutkasti skarppina..

No ei tietenkään ole. :)
Psst, mä en muutu lahnaksi yhden (1) siiderin juotuani. Tosin me sekstattiin jo, miehestä riippuen ehkä toisenkin kerran. :D

Alkuperäinen kirjoittaja nellynoora:
Alkuperäinen kirjoittaja vaikka kaksi:
Ai ai, mun on koko päivän tehnyt mieli kylmää sidukkaa, mutta kun olen raskaana.
Joten anna mennä munkin puolesta :D

Mulla oli sama ongelma kunnes tajusin,et kaupassa myydään alkoholitonta kopparbergiä

Waaaat?
missä kaupassa kaikissa vai, en mä vaan oo huomannu!
IHANAA!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nellynoora:
Alkuperäinen kirjoittaja vaikka kaksi:
Ai ai, mun on koko päivän tehnyt mieli kylmää sidukkaa, mutta kun olen raskaana.
Joten anna mennä munkin puolesta :D

Mulla oli sama ongelma kunnes tajusin,et kaupassa myydään alkoholitonta kopparbergiä

Waaaat?
missä kaupassa kaikissa vai, en mä vaan oo huomannu!
IHANAA!

Kyllä kait ihan tavallisessa pienessä kaupassa.Ainakin täällä pikkupaikallakin saa.Toinen oli goldencap siideri.Ne on monesti niillä "viinihyllyillä"

Yhteistyössä