päätös lapsilisästä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikionnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikionnellinen

Vieras
Onko kenelläkään tietoa, milloin päätös lapsilisän maksamisesta tulee?
Hain äitiys- ja vanhempainrahaa, äitiysavustusta ja lapsilisää samalla kaavakkeella, mutta vain kolmesta ensimmäisestä tuli kerralla päätös.
Onko niin, että päätös lapsilisästä tulee vasta lapsen synnyttyä?
 
Omalta Kelan "asiointi" sivulta kopioitua:

Olette hakenut lapsilisää syntymässä olevasta lapsesta. Oikeus lapsilisään alkaa lapsen syntymää seuraavan kuukauden alusta. Päätös lapsilisästä postitetaan ensimmäisen maksukuukauden lopussa.

 

Yhteistyössä