I
ikionnellinen
Vieras
Onko kenelläkään tietoa, milloin päätös lapsilisän maksamisesta tulee?
Hain äitiys- ja vanhempainrahaa, äitiysavustusta ja lapsilisää samalla kaavakkeella, mutta vain kolmesta ensimmäisestä tuli kerralla päätös.
Onko niin, että päätös lapsilisästä tulee vasta lapsen synnyttyä?
Hain äitiys- ja vanhempainrahaa, äitiysavustusta ja lapsilisää samalla kaavakkeella, mutta vain kolmesta ensimmäisestä tuli kerralla päätös.
Onko niin, että päätös lapsilisästä tulee vasta lapsen synnyttyä?