Millois se raha yleensä tulee? Pakkaus tuli esikoista odotellessa jo hyvissä ajoin. Entäs milloin viimeistään pitäisi tulla jonkinlainen päätös äitiys- ja vanhempainrahasta? Joo, tarkoitus on kyllä huomenna soitella Kelaan, mutta vähän jo mietityttää. La on tosin vasta 9.9, joten ehtiihän noi vielä moneen kertaa tulemaan. Kelan sivuilla lukee vain, että asiakirja on saapunut. :snotty: