Päätäi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herkkähermo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Herkkähermo

Uusi jäsen
07.09.2007
2
0
1
Moi vaan!

Meillä on vieraillut päätäi yhdellä lapsista.
Enää ei näy mitään lapsen päässä, tutkinut olen vähän väliä, kun vainoharhat vaivaa.

Nyt eilen tuli tietoa koulusta että taas on täitä siellä ja minä tutkin kaikkien päitä kotona :)

Nyt mietityttään jäi oma pää, musta tuntuu et tuun kohta sekopäiseksi niiden täiden takia, kun kuvittelen aina vain että itselläni on niitä. Mies on katsonut pään monta kertaa oikein suurennuslasin kanssa, mut ei kuulemma mitään oo.

Eilen taas tutkin päätäni, josta löysin sellaisia kökköjä, joista en kuitenkaan ole varma ovatko saivareita vai ei, vaikka oon niitä nähnytkin.
Mulla on päänahassa aika paljon niitä sellaisia talipaakkuja, jotka irtoaa kun päänahkaa hieroo tai rapsuttaa ja silloin sellainen jää myös hiuksiin joskus kiinni... Mutta ei niin lujassa ole kuin saivare.

Onko nyt jollain jotain tuntomerkkejä antaa saivareesta vielä tarkempia?

Mun muistaakseni niissä oli jotain mustaa pilkkua tai pistettä tai jotain, vaikka olivatkin aika läpikuultavia ja vaaleita ? Kun laitoin sellasen omasta päästäni löytyneen valoa vasten se oli ainakin ihan täysin väritön tai tasaisen värinen.

Apua!

Hermoromahduksen partaalla :headwall:

Niin, jos joku on käyttäny öljyhoitoja hiuksissa, missä päänahkaa hierotaan sen öljyn kanssa ja sit huuhdotaan se öljy pois, niin irtoaako silloin enempi niitä talikönttejä?
Mä laitoin sellaista öljyhoitoa ennen kuin aloin tutkia päätäni, en siis ollu sen öljyn jälkeen käyttäny vielä shampoota.
Ja oisko mahdollista et ne kököt ois enempi hiuksissa kiinni sen öljyn vuoksi?

Ääh. Niitä oli niissä hiuksissa ihan koko pituudelta missä sattuu, kai ne saivareet kuitenkin on niin tiukassa et eivät irtoa ihan vaan tuolla öljyllä hieromalla ? (en mä nyt millään raivolla päätäni hangannu, ihan kevyesti sormenpäillä pyörittelin)
:headwall:

Onko täällä joku asiantuntija aiheesta, kampaaja vaikka?

Yhteistyössä