Paaston 2. päivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shaina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Shaina

Vieras
Paino tippunut 1,8kg :D Maha on ihan kuopalla ja sitä mie aina välillä ihastelen ;)

Ihan OK olo nyt aamusella, ei huippaa tms. Tää toinen päivä on kyllä perinteisesti se vaikein, mut katotaan nyt miten menee. Flunssaakin vielä puskee, perhana :/ Nälkä ei oo vaivannut, vähän vaan ärsyyntymistä kun ei saa syödä vaikka mieli tekis.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2005 klo 11:05 mami2003 kirjoitti:
Lykkyä pyttyyn!! Mulla alkaa huomenna paastoilu, katsotaan nyt mitä tuleman pitää.
Millä "menetelmällä" paastoat? Itse ajattelin nesteillä :p

Mie naukkailen noita Biottan mehuja. Vuosia sitten olin vaahterapalmusiirappi-paastolla, mutta viikon kun kiskoo samanmakuista litkua, niin mulla alkoi ihan etomaan se. Biottan mehuissa on paljon vaihtoehtoja, vaikka ne kasvismehut ei niin maittavia olekaan :whistle: Lisäksi sitten vihreetä teetä ja vettä.

Tsemmpiä sinunkin paastoon! Onko laskeutuminen onnistunut hyvin? Mulla meni se vähän häneksi...

Minä en ole koskaan uskaltautunut paastoamaan. Onko se kamalaa ja miten siihen valmistaudutaan?

Minulle suositteli ystäväni vaahterapalmusiirappi-paastoa. Olis mukava kuulla kokemuksia tuosta paastosta. Mua kiinnostaa, mutta toistaiseksi rohkeus ei ole riittänyt toteuttaa aikomusta.

Mie olen myös kokeillut tuota vaahterapalmusiirappi-paastoa ja oli tulla kyllä kaikki ylös :x Oli melko makeaa juotavaa ja vain sitä kun piti juoda, niin motivaatio meni heti ekoina päivinä.

Laskeutuminen on mennyt niin ja näin. Tuo kahvinjuonti on mulle melkoinen intohimo, joten vaikeuksia tulee olemaan :( Mutta yrittänyttä ei teilata :D

Kuinkas monta päivää olet ajatellut paastoilla?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2005 klo 12:08 mami2003 kirjoitti:
Laskeutuminen on mennyt niin ja näin. Tuo kahvinjuonti on mulle melkoinen intohimo, joten vaikeuksia tulee olemaan :( Mutta yrittänyttä ei teilata :D

7 päivää ois tavoitteena. Joka kerta oon loppuun asti päässyt, niin tuskin nytkään tulee ongelmia. Kahvia minäkin kittasin vielä sunnuntaina monta kupillista! Vaikka sekin pitäisi jättää pois jo viikkoa ennen paastoa. Onneksi mulle ei tuu päänsärkyä vaikka jätänkin sen heittämällä pois..

Meinaatko itse olla pitkään?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2005 klo 12:07 leenukka kirjoitti:
Minä en ole koskaan uskaltautunut paastoamaan. Onko se kamalaa ja miten siihen valmistaudutaan?

Minulle suositteli ystäväni vaahterapalmusiirappi-paastoa. Olis mukava kuulla kokemuksia tuosta paastosta. Mua kiinnostaa, mutta toistaiseksi rohkeus ei ole riittänyt toteuttaa aikomusta.

Ei se mun mielestä mitenkään kamalaa ole. Sinniä se vähän vaatii, mut mun mielestä se itsensä voittaminen onkin parasta :) Kokeile pois vain, vaikka vaan 4 päivää ekaksi. Kaupoista saa valmiita paketteja, joissa on kaikki tarvittava. Itse juon vain mehuja, en oo ostanut mitään liemikuutioita tms. Suolentyhjennyspussi pitää hommata...

Toi siirappipaasto on ihan OK, mutta siinä juodaan koko paaston ajan vain yhtä juomaa niin se voi alkaa parin päivän päästä tökkimään :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2005 klo 12:32 Shaina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2005 klo 12:08 mami2003 kirjoitti:

7 päivää ois tavoitteena. Joka kerta oon loppuun asti päässyt, niin tuskin nytkään tulee ongelmia. Kahvia minäkin kittasin vielä sunnuntaina monta kupillista! Vaikka sekin pitäisi jättää pois jo viikkoa ennen paastoa. Onneksi mulle ei tuu päänsärkyä vaikka jätänkin sen heittämällä pois..

Meinaatko itse olla pitkään?

Varmaankin tuon seitsemän päivää minäkin paastoilen, ainakin yritän. Sattuu ikävästi tuo viikonloppu tuohon väliin :( Meillä tapana herkutella lauantaisin, joten jäänee nyt väliin.

Mulla tuli viimeks kauhea jysäri tuon kahvin poisjättämisestä ja varmaan tulee nytkin :( Virheistä pitäis oppia, mutta minkäs sitä intohimoilleen voi :whistle:

Kuijotetaan viikonloppu sit yhdessä :) Maha kuopalla.. Katotaan, kun muut vetää herkkuja naamaan... Hyvin se sujuu. Toivottavasti sulle ei tuu ihan mahdoton päänsärky :\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2005 klo 12:43 Shaina kirjoitti:
Kuijotetaan viikonloppu sit yhdessä :) Maha kuopalla.. Katotaan, kun muut vetää herkkuja naamaan... Hyvin se sujuu. Toivottavasti sulle ei tuu ihan mahdoton päänsärky :\|

Mahat kuopalla kuijotetaan ja kuolataan herkkujen perään :laugh:
Mulla on taipumusta migreeniin, lääkkeet ovat tällä kertaa ihan käden ulottuvilla :D

Kuulostellaan kuulumisia puolin ja toisin tässä päivien edetessä, eiköstä juu :wave:

Yhteistyössä