Päästäisitkö miehes kaverin kans.. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
kahdeks viikoks Thaimaahan lomaileen? :D

No joo, läppä mut oli pakko :D Täälä ku aina kysellää et mitä kaikkee miehen sallitaan tekevän ja mitä ei :D

Mies on jo vuoskausii sellasesta reissusta haaveillu ja nyt ku vihdoin tuli mahdollisuus niin lähti sit sinne kaverin kans. Eivät menneet millekkää rantalomalle vaan lähinnä shoppaileen, sielä ku on kaikki niin halpaa.

Mun ja lapsen mitat otti mukaan, odotan saavani paljon hienoja tuliaisia :p Ja ehkä jotain tosi hienoo ja jännää ja ihanaa mut enpä kerro mitä ;) :D

Mut on kyl kova ikävä, tuntuu ettei tää aika mee koskaa.. :( 16 päivä ois kotiinpaluu aamuyöstä.. Mä jo mietin et jos ottas palkatonta sen päivän ja yllätettäs isi ja oltas oottamassa.. :laugh:

Mä en päästäis :) mies ei kyllä tommosesta haaveilekkaan, kolmen päivän ulkomaan reissuja tehnyt ja ne ok. Ehkä kun lapset kasvaa niin voisin päästää pidemmäksikin aikaa...

Kyllä mä päästäisin :D. Ja antaisin pitkän listan siitä, mitä kaikkea meille pitää tuliaisiksi tuoda. Tai toisihan tuo kaikenlaista ihan pyytämättäkin.

Mun veli ja vanhemmat lähtee Thaikkuihin ihan kohta. Minä jään kastelemaan heidän kukkiaan ja vahtimaan posteja :kieh:

Minen koskaa kehtais sanoo ihmiselle joka on vuoskaudet ollu ilman lomaa, käyny viimesen parin vuoden aikana melkosen helvetin läpi ja saa mahdollisuuden sit lähtee lomalle josta on tyylii 10 vuotta haaveillu et joo kuule sä et mee mihkää. Ei tulis mieleenkään.

Mulla ei ollu mahdollisuutta lähtee. Toki ois mieluummin lähteny meidän kans. Yhteistä reissuaki yritettii järkkää mut ei vaa saatu onnistuu. Enkä mä kyl lapsen kans lähtis tonne thaikkuihi..

Joten mies saa ansaitusti ja hyvillä mielin nauttia lomastaan :)

Mä en kyllä ihan tosi usko että joku "ei päästäisi", ne on hitto teidän MIEHIÄ eikä lapsia! Tai sit on kyllä miehessä vikaa jos alkaa naisen kynnysmatoksi... Luulis että tommosesta puhutaan ja sovitaan yhdessä eikä niin et nainen sanoo että "et mene" ja mies on vaan et "ookoo". Luulis hävettävän kertoa kaverille et "en mä voi tulla ku vaimo ei päästä".

Voi lol...

en haluis että lähtee, ainakaan nyt ku on vielä pieni vauva. ehkä joskus ku lapsi ois isompi vois viikoks lähtee, mutta mähän kuolisin ikävään jo 2 viikossa! :( :D

Kyllä mä päästäisin :D. Ja antaisin pitkän listan siitä, mitä kaikkea meille pitää tuliaisiksi tuoda. Tai toisihan tuo kaikenlaista ihan pyytämättäkin.

Mun veli ja vanhemmat lähtee Thaikkuihin ihan kohta. Minä jään kastelemaan heidän kukkiaan ja vahtimaan posteja :kieh:

Tuohan ny on ihan selkee.. :laugh: Se kattelee sielt mulle takkia ja muita vaatteita, etenki nahkaa ja saapikkaita ja koruja ja ja ja :laugh: Ja ku ei ihan tarvii joka euroo laskee ni kiva ootella niitä tuliaisia.. :D

Argh! Kukkien kastelijan osa on kova! :D

Mä en kyllä ihan tosi usko että joku "ei päästäisi", ne on hitto teidän MIEHIÄ eikä lapsia! Tai sit on kyllä miehessä vikaa jos alkaa naisen kynnysmatoksi... Luulis että tommosesta puhutaan ja sovitaan yhdessä eikä niin et nainen sanoo että "et mene" ja mies on vaan et "ookoo". Luulis hävettävän kertoa kaverille et "en mä voi tulla ku vaimo ei päästä".

Voi lol...

No joo mut kyl sellasia on jotka kieltää! :D Ja sit ne sanoo viel et ei se kyl haluiskaan.. :whistle: :D No ei kaikki mut kuitenki :D

päästäisinkö on väärä sana.
kyllä se mua vähän harmittais ,niin pitkä aika pois jos ois ,kun on muutenkin paljon pois töiden takia.

mutta ei meille mitään eroa tai kriisiä moisesta tulisi vaikka meniskin.

Päästäisin, miksen päästäis? Jos se pettää haluis ni se tekis sitä vaikka ihan joka päivä :/

Ainut mikä mua tossa kurnis, olis jos se tuo jonkin paskayrjötaudin mukanaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Aavikkopöllö;23281509:
On se käynytkin Thaimaassa kaverinsa kanssa :D Kuukauden olivat ja reppuilivat.

Tollanen reppureissu ois varmaa ihan hauska :) Noikaa ei menny millekkää valmismatkalle turistirysään, kaverinsa on asunutki siellä ni tietää ja tuntee paikat.

Tänää olivat koruja sielä metsästelleet kun on kuulemma halpoja.. ;)

Eikä tän ketjun tarkotus ollu oikeesti kysyä et päästäisitkö, se oli vaa läppää :D Lähinnä vaan kerron ja innoissani oottelen tuliaisia :laugh:

Jos mä saan sen mitä mies suunnitteli ni sit tää muija hyppii jo aika korkeelle.. ;) :D

mun kaverin mies tuli thaimaan reissusta itkien sitä, että kortsu oli puhjennut ja pelkäsi saaneensa tauteja....

mutta juu, omani päästäisin, mutta tiedän, ettei IKINÄ lähtisi ilman minua/meitä =)