Päästäisitkö miehes kaverin kans.. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Reissun päältä on viestiä tullu ja ny on kyl sellaset tuliaiset miehellä kiikarissa ettei mitää rajaa!! :p Enpäs vaan kerro viel mitä.. ;) Mut saatanpa täällä sit vilauttaa ja leuhkia ku tuliaiset käsiini saan.. :D

Onko tämä mies- ja naisporukoilla lomailu joku nykypäivän ilmiö? Miksi ette lomaile perheiden kanssa?

Meillä on molemmat aikuiset töissä ja vaikka pitäisimme molemmat lomat eri aikaan eivät ne riittäisi kattamaan lapsen lomia koulusta. Ei siitä pysty irrottamaan mitään "omatoimi" lomia Pattayalla, tosin olisin ihmeissäni jos mieheni sinne lähtisi.

Mä taisin kyllä kertoo meidän syyt miks ei päästy yhdessä lomalle. Ja mies ei kyl missää Pattayalla ole, sitä ei sais sinne kirveelläkää :laugh: Siel mis nyt ovat ni on kuulemma aika paljo suomalaisia kuitenki ja sano vaan et ku ei niit jaksa kattella ku siel örveltävät.. :laugh:

Ihme repostelua joistain tuliaisista, mitä väliä niillä nyt on...? Mun ukko kierteli Euroopassa 5 kk ja toi mulle yhden korun mikä oli erittäin ookoo juttu mulle. Ehkä ihmisillä nyt on ulkomailla muutakin tekemistä kuin shoppailla jotain tuliaisia, en mäkään ostele yleensä juuri mitään tuliaisia.

[QUOTE="hmm";23284647]Ihme repostelua joistain tuliaisista, mitä väliä niillä nyt on...? Mun ukko kierteli Euroopassa 5 kk ja toi mulle yhden korun mikä oli erittäin ookoo juttu mulle. Ehkä ihmisillä nyt on ulkomailla muutakin tekemistä kuin shoppailla jotain tuliaisia, en mäkään ostele yleensä juuri mitään tuliaisia.[/QUOTE]

Ei mullakaan normaalisti oo mitää välii tuliaisilla mutta nyt on koska on kyse ihan spesiaalijutusta minkä mies haluaa tuoda.. :) Tottakai mä oon innoissani, jos en ois ni ois jo aika heikkoo.. Ja jos mä oisin näistä tuliaisista ihan hällä väliä tai iha ookoo meiningeillä ni sit mä loukkaisin miestä.

Viimeksi muokattu:
Päästäisin, mut tiedän että mies ei sinne menis yksin kun perhelomallekin sain vasta lahjomalla sen tulemaan just Thaikkuihin. Thaimaa kun ei miehen harrastuksen kannalta ole kovinkaan antoisa paikka. Mies lähtee parin viikon päästä kavereittensa kanssa Israeliin viikoksi Bird Festivaleille.

Asia nyt vaan on niin, että lähes jokainen mies pettää jos vain saa tilaisuuden. Tämä koskee myös teidän miehiänne. Ja Thaimaassa niitä tilaisuuksia on noin 1000 kertaa enemmän kuin täällä Suomessa. Älkää viitsikö aikuiset ihmiset olla noin naiiveja :D

En päästäis. Syy: Emme ole koskaan lomailleet perheen kanssa ulkomailla siksi kun siihen ei ole ollut rahaa. Pystyisin säästämään palkastani matkan itselleni ja mies pystyisi tekemään samoin omastaan,mutta mitä järkeä?! Me säästetään siihen että päästään kaikki reissuun,koko poppoo. Kyllä vetäisin ihan helvetilliset herneet nenään jos mies lähtisi kahdeksi viikoksi Thaikkuihin,kun eilen kitis siitä että autoon on tulossa viidensadan remontti =)

No pitäis olla helvetin hyvä syy miksi meitä (tyttö ja minä) ei hyväksyttäis matkalle mukaan myös. Nimittäin kun mies saa kyllä ihan vapaasti tehdä "miesten juttuja" ja mennä menojaan, mutta 2 viikkoa lomamatkalle, jonne minäkin mielellään lähtisin, ei ihan istu tähän kategoriaan. Mutta jos olisi hyvä syy (mikä sellainen voisi olla?), niin sitten mietittäisiin asia uudelleen. Päästämisestä tässä ei kuitenkaan ole kyse, vaan siitä että miksi minä en pääsisi myös?? ;)

Mä en pystyis päästään kaheks viikkoa mihinkään kun itelle iskis niin kamala ikävä.Viikko on ihan maksimi,mitä pystytään olee erossa.Jos tästä eroahdistuksesta kumpikin joskus selvitään niin sitten mun puolesta sais lähteä reissuun kyllä.Tällä hetkellä rajoitan ajan viikkoon ja kahdesta ei edes neuvotella. :D