F
Finttu
Vieras
Mulla ei näy kun toppapussi ja toppapuku ja tumput ja body.
Sen lisäksi mä en pääse kirjautumaan tälle palstalle.
Sen lisäksi mä en pääse kirjautumaan tälle palstalle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nasumamma:Oho... siellähän on ihan kivoja vaatteita
Jopa L&B body![]()
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja Nasumamma:Oho... siellähän on ihan kivoja vaatteita
Jopa L&B body![]()
ne kuvat vaalentaa ja väärentää kaiken. oikeesti siellä oli vain valkoisia vaatteita ja sit ne persikan ja harmaan väriset ja se karsee body. ja haalari oli harmaa, sellainen heijastinauhaharmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Nasumamma:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja Nasumamma:Oho... siellähän on ihan kivoja vaatteita
Jopa L&B body![]()
ne kuvat vaalentaa ja väärentää kaiken. oikeesti siellä oli vain valkoisia vaatteita ja sit ne persikan ja harmaan väriset ja se karsee body. ja haalari oli harmaa, sellainen heijastinauhaharmaa
Olihan siellä muutama vihreä ja keltaistakin....
Siinä mielessä "kivoja" kun sopii sekä tytölle että pojalle.....
Alkuperäinen kirjoittaja rapu:Jälleen kerran järkkyjä vaatteita.
Makuupussi olisi ok, jos pohjaväri joku muu.
Ja miksi ihmeessä kestovaipoista on vähennetty yksi sisävaippa ja tilalle tullut toinen kuori ???
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Ne raidalliset potkarit on muuten kelta-vihreet, vaikka ei siltä näyttäny kuvassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Jotain tuossa näyttää olevan ihan kivoja, mutta mä en jostain syystä tykkää tuosta makuupussista..