Päänsärky raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla oli edellisessä raskaudessa pää kipeä rv5-28, ihan joka päivä, useimmiten niin kovaa, etten meinannut pystyä kävelemään. Silloin selvisin arjesta niin, että lapset olivat päiväkodissa. Nyt sitten lapsia on jo kolme ja nuorin vasta 1v4kk, jota imetän, joka ei syö oikeastaan mitään ja on muutenkin aika haastava tapaus, eli hoito ei tule kyseeseen.

Nyt siis olen taas raskaana ja viimeiset neljä päivää päätä on särkenyt mielettömän kovaa, mä en jaksa, jos tämä jatkuu vielä monta kuukautta.
Onko kukaan löytänyt apua raskauden aikaiseen päänsärkyyn, vai onko se vain kärsittävä?

Mulla on kaikissa kolmessa raskaudessa ollu aivan järkyttäviä migreenikohtauksia,viimeisellä kolmanneksella.Muuten ei päätä särkenyt ja normaali olotilassa migreeniä tulee vain näin keväällä.Mutta pakko se oli vain kestää.

Olen migreeniherkkä ja kärsin tyttöä odottaessani kovista migreeneistä oikeastaan läpi raskauden (poikaa odottaessa säryt olivat paljon lievempiä, mutta tiedä sitten oliko sukupuolella asian kanssa mitään tekemistä ). Panacodeja sain lääkäristä ja niitä jouduin valitettavasti syömäänkin aika usein. Lääke on sen verran vahva, että monesti lykkäsin sen ottoa kunnes olikin jo liian myöhäistä, eikä lääkekään enää auttanut... Pelkkkä panadol ei minun särkyihini auttanut. Kannattaa ihan rohkeasti puhua asiasta neuvolassa ja pyytää pääsyä lääkärin pakeille! :) Voimia!

Yhteistyössä