Päänsärky aina vain vasemmalla puolella.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mullakin aina vasemmalla puolella vain. Kävin juuri lääkärissä ja syitä on monia. Hartiat, purenta sekä silmät. Eli ei muuta kun fysioterapiaan, hammaslääkäriin ja silmälääkäriin:) Toivottavasti joku näistä natsaa.
Jos sulla ilmenee muita oireita, kuten huimausta niin hakeuduhan lääkäriin. Elämä päänsäryn kanssa voi olla välillä tosi rankkaa.

Onko sulla vain päänsärkyä, ei samanaikaisesti esim. ruokahaluttomuutta/huonovointisuutta, valonarkuutta yms.? Mä kärsin migreenistä aina välillä ja mulla kipukohta on aina vasemmalla puolella, silmän ja korvan välimaastossa.. ei auta särkylääkkeet moiseen, mutta migreenilääkkeet vie kivut mennessään, vain ne muut inhottavat oireet jää päälle.. vahvimpana se huonovointisuus ja valonarkuus, mutta myös äänet ottaa korviin, silmiin tulee näköhäiriöitä jne..

Minulla Imigran-nenäsuihke on auttanut huonovointisuuteen (=oksentamiseen) ja muihinkin oireisiin. Kaikkea on tullut kokeiltua. Mutta mikä sopii toiselle, ei välttämättä käy toiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras mokomalle:
Minulla Imigran-nenäsuihke on auttanut huonovointisuuteen (=oksentamiseen) ja muihinkin oireisiin. Kaikkea on tullut kokeiltua. Mutta mikä sopii toiselle, ei välttämättä käy toiselle.

Kiitos vinkistä! Pitääpä kysäistä lääkäriltä tuosta, jos vaikka saisi itsekin kokeeksi.. mulla meinaan jatkuu pahoinvointi pari päivää vaikka kivun saisinkin taltutettua clotamilla tai almogranilla.. :/

Kannattaa käydä ihan yksityisellä, jos epäilee migreeniä...arvauskeskuksessa ei välttämättä suhtauduta oikein migreeniin. Mulla aina tarjottiin jumiutuneita hartioita ja näön huononemista.

Mulla on vuosien kokemus tästä paskasta...vasta laitettiin kortisonipiikit takaraivoon hermopisteisiin ja reilu viikko sitten olin tiputuksessa migreenin takia. Nyt tuli kuvioihin uusi estolääke.

Mulla särkee toispuoleisesti kun hartiat on jumissa. Olkapäiden pyörittely auttaa kun tarpeeksi jaksaa pyöritellä. Se kyllä tekee aluksi päänsärystä pahemman mutta sitten helpottaa.

Yhteistyössä