Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Hei tää olis aika hyvää perusjuttua![]()
Muistan että oon joskus nähnyt kakun joka oli kuorrutettu lakritsikastikkeella? Oliskohan se ihan epäonnistunu idea? ja jos tekis sitten tuon pääkallokuvion?
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Muistan että oon joskus nähnyt kakun joka oli kuorrutettu lakritsikastikkeella? Oliskohan se ihan epäonnistunu idea? ja jos tekis sitten tuon pääkallokuvion?
Tai teet sen mustan pohjan näin:
Lakritsikinuski-kuorrutus:
250 g (n. 57 kpl) Kick-karkkeja
2 dl kermaa (kuohu- tai (laktoositon) vispikerma)
Laita kattilaan Kick-karkit ja kerma. Keittele miedolla lämmöllä koko ajan sekoitellen, kunnes karkit ovat sulaneet kerman joukkoon (n. 15-20 min). Anna hieman jäähtyä ja kaada sitten pohjan päälle.
Ja sitten marsipaanista tuo pääkallo. Helppoa!
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Tai teet sen mustan pohjan näin:
Lakritsikinuski-kuorrutus:
250 g (n. 57 kpl) Kick-karkkeja
2 dl kermaa (kuohu- tai (laktoositon) vispikerma)
Laita kattilaan Kick-karkit ja kerma. Keittele miedolla lämmöllä koko ajan sekoitellen, kunnes karkit ovat sulaneet kerman joukkoon (n. 15-20 min). Anna hieman jäähtyä ja kaada sitten pohjan päälle.
Ja sitten marsipaanista tuo pääkallo. Helppoa!
Joo toi onkin varmasti hyväTeen sillä. Voisko sitä laittaa täytteeksikin?
Löysitkö jostain mallin tuohon kuvaan?