Päädyin nyt tähän mekkoon mutta se

Mä olen pohtinut tuota samaa mekkoa siskoni häihin. Jos tosiaan viittisit sit mekon saatuasi kertoa vaikka tähän ketjuun, että onko hintansa arvoinen. On nimittäin kallein mekko ikinä, minkä olen ostanut, jos tuohon lopulta päädyn. Mullakin olisi vielä aikaa ihmetelle, häät kun ovat heinäkuun lopulla.

Alkuperäinen kirjoittaja ullis:
Mä olen pohtinut tuota samaa mekkoa siskoni häihin. Jos tosiaan viittisit sit mekon saatuasi kertoa vaikka tähän ketjuun, että onko hintansa arvoinen. On nimittäin kallein mekko ikinä, minkä olen ostanut, jos tuohon lopulta päädyn. Mullakin olisi vielä aikaa ihmetelle, häät kun ovat heinäkuun lopulla.

No voihan pee. Eipä ole sitten pitkille naisille tarkoitettu tuo mekko kokotaulukkojen mukaan. Kroppaa löytyisi, mutta pituutta on 178cm...:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Ton firman kanssa ei kannata jättää tilausta ihan viimehetkille.

Mä oon suht ajoissa liikkeellä..kesäkuun lopulla pietään pirskeet =)
tuossa oli 4viikon toimitusaika :/

Joo se on pitkä. Mulla kesti kanssa kun joskus tilasin.

Mut mitä tilasit ni oliko minkä laatuinen?Ja muutoin oliko hyvä ostokokemus?Mä en oo koskaan tuolta tilannu ja just kattelin että mitähän noi koot meinaa :0 koota ja ännää :snotty: :snotty:

Kaks kertaa oon yrittäny tuolta tilata, kerran saappaat, kerran mekon. Kummallakin kerralla siirsivät toimitusaikaa koko ajan pidemmälle ja pidemmälle ja lopulta sitten itse peruin tilaukset koska toimitusaika olisi ollut yhteensä liki kolme kuukautta, ja olin jo hommannut vastaavat tuotteet muualta. Mutta lykkyä tykö että saat mekkosi ajoissa.

Yhteistyössä