Päädyin nyt tähän mekkoon mutta se

Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
Mut mitä tilasit ni oliko minkä laatuinen?Ja muutoin oliko hyvä ostokokemus?Mä en oo koskaan tuolta tilannu ja just kattelin että mitähän noi koot meinaa :0 koota ja ännää :snotty: :snotty:

No siinä oli housua, laukkua ja yksi mekkokin. Ihan ok. Kesti vaan tosiaan niin pitkään toimitus, että joku koon vaihtaminenkin lie aikamoinen projekti... Sen takia en oo aikoihin muuta tilannut - osa lähtikin takaisin epäsopivan koon takia, enkä sitten halunnut uutta tilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Mut mitä tilasit ni oliko minkä laatuinen?Ja muutoin oliko hyvä ostokokemus?Mä en oo koskaan tuolta tilannu ja just kattelin että mitähän noi koot meinaa :0 koota ja ännää :snotty: :snotty:

No siinä oli housua, laukkua ja yksi mekkokin. Ihan ok. Kesti vaan tosiaan niin pitkään toimitus, että joku koon vaihtaminenkin lie aikamoinen projekti... Sen takia en oo aikoihin muuta tilannut - osa lähtikin takaisin epäsopivan koon takia, enkä sitten halunnut uutta tilalle.

Niin joo toi palautuski varmaan kestää sen aikaa :/ Täytyy mittaa ihtesä tarkkaan että tulee just tismalleen oikeen kokonen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Niin joo toi palautuski varmaan kestää sen aikaa :/ Täytyy mittaa ihtesä tarkkaan että tulee just tismalleen oikeen kokonen =)

Kyllä ne koot oli aika "järkevät" siellä kumminkin. Mekon tilaus onnistuu varmasti. :)

Juu mä löysin nyt noita koko taulukkoja ni ihan hyvin siellä näky ne olevankin :ashamed:

voisko tollaisen ostaa häävieras kesähäihin? Olen pitkä nainen ja tykkään maksimekoista ja turkoosista, toi on just sellanen mistä olen salaa haaveillut. Sopisikohan häämekoksi?

Alkuperäinen kirjoittaja häävieras:
voisko tollaisen ostaa häävieras kesähäihin? Olen pitkä nainen ja tykkään maksimekoista ja turkoosista, toi on just sellanen mistä olen salaa haaveillut. Sopisikohan häämekoksi?

Musta sopis hyvin ihan häävieraallekkin :)
Mä ajattelin ihan jatkossakin käyttää tuota erilaisissa tilaisuuksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Minkälaiset pirskeet sulle on tulossa? Musta tuo on aivan liian aikuismainen tai jotain - en osaa selittää - ihan "tavallisiin" juhliin...

30vuotta tulee mittariin..
isot pirskeet pitäs tulla tai näin mies järkkäilee :D

Tarkoitin, että minkäluonteiset juhlat? Kun kaikki kolmekymppisjuhlat, joissa itse olen ollut, on olleet hirmu paljon vapaamuotoisempia. En osaa kuvitella, minkälaiset kolmekymppiset on sellaiset, joihin pukeudutaan noin hienosti.

Minkälaiset pirskeet sulle on tulossa? Musta tuo on aivan liian aikuismainen tai jotain - en osaa selittää - ihan "tavallisiin" juhliin...

30vuotta tulee mittariin..
isot pirskeet pitäs tulla tai näin mies järkkäilee :D

Tarkoitin, että minkäluonteiset juhlat? Kun kaikki kolmekymppisjuhlat, joissa itse olen ollut, on olleet hirmu paljon vapaamuotoisempia. En osaa kuvitella, minkälaiset kolmekymppiset on sellaiset, joihin pukeudutaan noin hienosti.

mä en tiedä vielä mitä kaikkea on tulossa..mut musta tuo ei ole päätähdelle liian juhlava ja ne on parin kuukauden päästä vasta..kesällä ni tuo sopii musta kesään hyvin =)

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Siis APUA!!! Tiekkö mitä? Toi on täydellinen! Mä NIIN haluaisin just ton ja just ton värisenä! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Tulet olemaan upea.
Ja pitkänä kitoos.

Kiitos :ashamed: maksan itteni kyllä kipeeks tuosta mutta kerran sitä se 30v täytetään ja tuota aion käyttää muutoinkin..
täytyy vielä kattoa millaiset hiukset mä laitatan itelle ja kengät huoh......

Just. Juhla on just niin arvokas kuin sen päätähti. Suomalaiset on tylsiä, tylsiä ja vielä tylsempiä mitä tulee juhlimiseen. Voileipäkakkua ja jakkupukuja :x :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:

Just. Juhla on just niin arvokas kuin sen päätähti. Suomalaiset on tylsiä, tylsiä ja vielä tylsempiä mitä tulee juhlimiseen. Voileipäkakkua ja jakkupukuja :x :headwall:

totta :) Mä oon muutenki sellanen räväkkä persoona en kaipaa sellasta tavallista..vaikka oisinhan mä voinu pukea vaikka nahkaa ja kumia :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:

totta :) Mä oon muutenki sellanen räväkkä persoona en kaipaa sellasta tavallista..vaikka oisinhan mä voinu pukea vaikka nahkaa ja kumia :xmas:

Voithan sä pistää keittiönpöydän olohuoneeseen, sen päälle kukka-asetelman ja siihen sitten riviin pikkupitsat, voileipäkakut ja muut. Eikä mitään muuta, niinhän se yleensä menee :D:D Syödään kertakäyttölautaselta ilman pöytää ja mietitään mihin pistää kahvikuppi syömisen ajaksi. Juhla tietty alkaa jo aamupäivällä ja on harras ja hiljainen :D Jos musiikki soi niin se on radio nova hiljaa taustalla. Ja vieraina vain sukulaisia, kaverit tulee sitten seuraavana päivänä rääppiäisille, ja ryyppäämään.

Aivan ihana. Ja älä lyhennä menee mekon malli.

Ja miksi ihmeessä pitää pukeutua arkisesti?? Aivan mahtava juhlien keskipiste tuut tossa oleen =) ja kerranhan sitä 30vee täytetään!!!!

Tuu tosiaan kertoon kun mekko tuli et millanen on. Jos ois kroppaa tilaisin ton heti.

Yhteistyössä