Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Meidän NuoriMies tuli kaverilta kotiin ja totes että "äiti, ne taitaa palata yhteen" Kaverin vanhemmat siis eros noin kuukausi sitten. Mä sitten että kuin nii ni poika totes että kun ne halaili ja pussaili ja Rouva oli Herran luona yötä. Pojan pää on kyllä ihan pyörällä, kun se on ollu sillä kaverilla lähes joka viikonloppu tän eron ajan ja välillä viikollakin illat. Kerran se tuli kotiin ja sanoi, etä "ne halas ja itki" mä sitten koitin selittää, että se eroaminen on aika vaikeeta...Ja kun se Herra löysi tässä välissä jo elämänsä naisen, jonka esitteli heidän pojan synttäreillä koko suvulle, ni on kyllä lasten pää pyörällä. No munkin on...
no huhhuh.. kyllähän siellä on kaverin perheessä ehtinyt tapahtua.. varmasti laittaa teijänkin pojan pään pyörälle.. :hug:
Juu ja tällä uudella "elämän naisella" oli lapsia samassa koulussa. Synttäreillä sit meidän Neiti"äiti, miks toi *** on täällä" Mä koitin sit ihan luonnollisena asiana todeta, että kun sukulaispojan isä hengailee ***n äidin kanssa nyt kun ne on eronnu ja NuoriHerra tulee kaikki tietävänä väliin että juu, mä nukun ***n kanssa kun olen täällä yötä ja sen äiti ja sukulaispoika nukkuu Herran kanssa makuuhuoneessa... ja sit menee vajaa viikko ja poika selittää silmät pyöreenä että ne halaili ja itki vaimon kanssa ja nyt on menny sit kaksi viikkoa ja ollaan taas jo yötä yhdessä... Vaikee selittää lapsille noita kuvioita. *päätäraapiva hymiö tulis tähän, jos sellanen olis*
Joo, tää on niin monimutkainen kuvio, et ei sitä taida saada järkevästi kirjoitettua, mutta mulla on pää pyörällä ton meidän pojan takia, kun mä en tiedä miten mä koitan tilannetta valaista sille :headwall: :headwall: Vinkit on tervetulleita...