P*rkeleen Tamagotchi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kivis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kivis

Vieras
Tyttö vinkuu ku ei osata käyttää tamagotchia. Tosi epäselvät ohjeet oli paketissa.

Mallina Tamagotchi Familitchi - versio. Eikö tuolla voi tehdä mitään kun hahmot nukkuu? Ainakaan mikään muu toiminto ei toimi kuin että pääsee tarkastamaan hyvinvoinnin tilan.

en ymmärrä noista mitään, meillä ei onneksi noita harrasteta vaan meillä on ihan oikeita eläimiä joita lapset voivst hoitaa. Tuli vaan mieleen et jos se elukak nukkuun iin eikö ole hyvä opettaa et sen pitää saada nukkua? Eihän oieaa eläintäkään mennä herättämään kun se nukkuu vain siksi et tekee mieli hoitaa sitä?

Alkuperäinen kirjoittaja vatipiä:
en ymmärrä noista mitään, meillä ei onneksi noita harrasteta vaan meillä on ihan oikeita eläimiä joita lapset voivst hoitaa. Tuli vaan mieleen et jos se elukak nukkuun iin eikö ole hyvä opettaa et sen pitää saada nukkua? Eihän oieaa eläintäkään mennä herättämään kun se nukkuu vain siksi et tekee mieli hoitaa sitä?

No meil on talo täynnä allergisia ja astmaisia lapsia joten virtuaalilemmikkeihin on tyytyminen. Pehmolelutkin pannassa :/ Ja toi tamagotchi ei ole tehnyt muuta kuin nukkunut...

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Ja toi tamagotchi ei ole tehnyt muuta kuin nukkunut...

Laitoitteko siihen oikean kellonajan asennusvaiheessa? Nuo on tehty niin että valvovat päivällä ja nukkuvat öisin pitkän pätkän. Jos laitoitte väärän kellonajan niin poistakaa paristot ja asentakaa uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Poppinen:
Ja toi tamagotchi ei ole tehnyt muuta kuin nukkunut...

Laitoitteko siihen oikean kellonajan asennusvaiheessa? Nuo on tehty niin että valvovat päivällä ja nukkuvat öisin pitkän pätkän. Jos laitoitte väärän kellonajan niin poistakaa paristot ja asentakaa uudelleen.

Kyllä se ihan oikeaa aikaa näyttää :o

Mä kysyin pojalta kun sillä on uusin Tama. Se sanoi että Tamavauva nukkuu paljon eikä sitä voi herättää. Kun Tama kasvaa pykälää isommaksi se on enemmän hereillä ja myös herätettävissä.

Mähän en noista tajuu :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Mä kysyin pojalta kun sillä on uusin Tama. Se sanoi että Tamavauva nukkuu paljon eikä sitä voi herättää. Kun Tama kasvaa pykälää isommaksi se on enemmän hereillä ja myös herätettävissä.

Oukkei...antaa nukkua sitten vaan =)

Onko se nyt nukkunu miten kauan? Voin taas konsultoida jannua jos tarvis :D
Sen pitäs kyl kasvaa aika nopeesti...

Onko se nyt nukkunu miten kauan? Voin taas konsultoida jannua jos tarvis :D
Sen pitäs kyl kasvaa aika nopeesti...

Jostain eilis illasta kl 21 lähtien

Yks vaihtoehto kuulema on tökätä jollain terävällä sinne reikään siellä takana, sitten painaa keskimmäistä nappia ja valita Download, sit sen pitäs herätä.

Joo, mut ei vielä. Mä leikin viel etten mä tiedä siitä vempeleestä mitään ku koko aamupäivä ollaan tapeltu että saatais jotain tolkkua tuohon. :whistle: :saint: :kieh: :D