p****leen big brother! Minkä ikäiset teillä saa katsoa sitä?

  • Viestiketjun aloittaja tittaliisa
  • Ensimmäinen viesti
H
:eek::eek::eek:

11 vuotias katsomassa BBtä? :eek:

Tän on pakko olla provo.
Siinä pannaan niin sanallisesti kuin teoillakin, joten meillä ei todellakaan tuo vanhin (10 v ) sitä saa katsoa.

Käsittämätöntä, että joillekin on ihan ok, että lapsi kuulee persepanoista, poskeen ottamisista ja muista AIKUISTEN asioista! :headwall:

Kaikki kusipäät ne lapsia saakin! :headwall:
 
asdfgh
Alkuperäinen kirjoittaja H:
:eek::eek::eek:

11 vuotias katsomassa BBtä? :eek:

Tän on pakko olla provo.
Siinä pannaan niin sanallisesti kuin teoillakin, joten meillä ei todellakaan tuo vanhin (10 v ) sitä saa katsoa.

Käsittämätöntä, että joillekin on ihan ok, että lapsi kuulee persepanoista, poskeen ottamisista ja muista AIKUISTEN asioista! :headwall:

Kaikki kusipäät ne lapsia saakin! :headwall:
Nii tottakai noi asiat on jollekki 10 vuotiaalle turhan aikasia.
Mutta alottaja puhu myös 13- ja 15-vuotiaista, siinä iässä kaikki nyt tietää poskeenotot ja persepanot. Että ei se pelkästään aikusten ohjelma oo, ja oikeestaa, tajuun paremmin et joku teini kattoo sitä ku joku aikunen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja asdfgh:
Alkuperäinen kirjoittaja H:
:eek::eek::eek:

11 vuotias katsomassa BBtä? :eek:

Tän on pakko olla provo.
Siinä pannaan niin sanallisesti kuin teoillakin, joten meillä ei todellakaan tuo vanhin (10 v ) sitä saa katsoa.

Käsittämätöntä, että joillekin on ihan ok, että lapsi kuulee persepanoista, poskeen ottamisista ja muista AIKUISTEN asioista! :headwall:

Kaikki kusipäät ne lapsia saakin! :headwall:
Nii tottakai noi asiat on jollekki 10 vuotiaalle turhan aikasia.
Mutta alottaja puhu myös 13- ja 15-vuotiaista, siinä iässä kaikki nyt tietää poskeenotot ja persepanot. Että ei se pelkästään aikusten ohjelma oo, ja oikeestaa, tajuun paremmin et joku teini kattoo sitä ku joku aikunen.
Mun mielestä 13-vuotiaan ei todellakaan tarvitse katsoa seksin harrastamista, älytöntä dokaamista jne. 15-vuotiaalle ok, jos tosiaan haluaa moista shaibaa seurata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja asdfgh:
Alkuperäinen kirjoittaja H:
:eek::eek::eek:

11 vuotias katsomassa BBtä? :eek:

Tän on pakko olla provo.
Siinä pannaan niin sanallisesti kuin teoillakin, joten meillä ei todellakaan tuo vanhin (10 v ) sitä saa katsoa.

Käsittämätöntä, että joillekin on ihan ok, että lapsi kuulee persepanoista, poskeen ottamisista ja muista AIKUISTEN asioista! :headwall:

Kaikki kusipäät ne lapsia saakin! :headwall:
Nii tottakai noi asiat on jollekki 10 vuotiaalle turhan aikasia.
Mutta alottaja puhu myös 13- ja 15-vuotiaista, siinä iässä kaikki nyt tietää poskeenotot ja persepanot. Että ei se pelkästään aikusten ohjelma oo, ja oikeestaa, tajuun paremmin et joku teini kattoo sitä ku joku aikunen.
Aha, just, tietää vai? Miksköhän ne tietää ja tarttisko niitten oikeesti tietää vai onks 13-vuotias jo niinku aikuinen? Pikkasen on kyllä hukassa vanhemmuus ja arvomaailma jos tollasta skeidaa annetaan lasten katsoa! Juu ja 13-v kuten 15-v:kin ovat vielä LAPSIA vaikka ovatkin murkkuikäisiä!
 
Randomi
12-vuotias olen, ja 5 kautta olen seurannut.
Jos lapsenne välttämättä haluavat katsoa, niin kun tulee mm. jtn rivoja puheita, niin pistäkää TV äänettömälle.

Ja koittakaa vähän jättää sitä hymiöiden ja huutomerkkien raiskausta vähemmälle.
 
ei kenenkään
Johan siinä järki lähtee aikaihmiseltäkin jos tollasta älytöntä paskaa viittii tuijottaa ja siihen aikaansa tuhlata. Mä en ymmärrä millasia ali-ihmisiä tollaset ohjelmat kiehtoo.
 
"vieras"
Joo ei meillä alle 15 vuotiaat ainakaan katso. En näe että ohjelman antama esimerkki olis niin kauheen hyvä asia noille murrosikäisille. 13v menee nukkumaan klo 22 vielä kaikenlisäksi, että jaksaa sitten opiskella päivät kunnolla. Että meillä ei bb:tä töllötetä yöllä, paljon järkevämpääkin tekemistä teinille on varmasti.
 
noup
Asettaisin jonkun rajan, esim. 15v. vois antaa justiin katsoa sitä. Pienemmät saavat sit aikanaan katsoa, kun ovat sopivan ikäisiä mikäli yhä BB menee ja se yhä kiinnostaa. Mun kokemus kyllä on, ettei kaikki 15-vuotiaat edes ole kiinnostuneita. Osan mielestä se on ihan hirveetä p-tä. Osaavat onneksi vähän jo arvioida ohjelmien tasoa.
 
noup
Alkuperäinen kirjoittaja ei kenenkään;22140735:
Johan siinä järki lähtee aikaihmiseltäkin jos tollasta älytöntä paskaa viittii tuijottaa ja siihen aikaansa tuhlata. Mä en ymmärrä millasia ali-ihmisiä tollaset ohjelmat kiehtoo.
Sitähän voi katsoa monella tavalla: psykologisesta näkökulmasta tai pelkkänä viihteenä esim. Sulla on oikeus olla tota mieltä, mutta aikuisen pitäisi osata jo hallita katsomistaan.
 

Yhteistyössä