Hei kaikille
Minut voi myös listaan lisätä.
Olen aina välillä lueskellut siinä aikasemmassa ketjussa teidän jutustelujanne. Niin tutulta kaikki kuulostaa, piinailuineen jne...
Loppuvuodesta tuli hoitosuunnitelma OYS:in. Eka ultra pitäs olla LKS:ssa 31.3.. joten siirtohan tapahtunee sit viikolla 15. Jänskättää vaan miten nuo kierrot osuu kohilleen.
3. ivf:ää takana, joista viimeisellä on pieni poikanen (kohta 2v.) saanut alkunsa. Pakastealkioiden siirtojakin on useita takana.
Kovin paljon piti miettiä tätä uudelleen tähän rumbaan ryhtymistä, mutta niin vaan se vauvakuume ei ota loppuakseen...
Milli81: Meille oli määrätty puregonia, kun joka kerta ollu muistaakseni eri lääkettä ja poika sai alkunsa juuri tuosta puregonkierrosta. Muuta en nyt olisi halunnutkaan kokeilla, joten jotain hyvää tuosta nihkeydestä kokeilla uutta
Käsitinkö oikein, että mainitsemasi pergoveris ei olisi pistoslääke, suunkauttako sitä otetaan?
Katjuska79: Mulla on muistaakseni ihan sama annos Puregonia (en nyt pääse tarkistamaan , ku en ole kotona) Mulla oli insseissä pienillä annoksilla vaste paljon parempi kuin mitä on ollu nyt sitten ivf hoidoissa, ni kaipa siksi nostaneet annosta, siis jo siinä viime ivf:ssä.
Paljon tsemppiä vaan kaikille ja paljon paljon plussia OYS:n hoitolaisille !!
Vielä sellaista; Kokeilen tässä kevään (tavallaan uudenvuodenlupaus) aikana karsia hiilareita ruokavaliosta -> luin nimittäin jostain että silläkin olisi positiivistä vaikutusta lapsettomuuteen. Oletteko te muut kuulleet tästä?