Ovuloinko enää?

Hei!

Olemme yrittämässä toista lasta (3 kiertoa takana) ja huomasin, että en juurikaan ole bongannut kunnon ovista.

Kaikki ovisoireet löytyy, limat ja mahakivut, mutta ovistestiin tulee korkeintaan haaleaa viivaa.

Kerran onnistuin saamaan "oikean" plussan ovistestillä, mutta siinä kierrossa ei nyt kuitenkaan tärpännyt..

Mietin vain, että ovuloinkohan vielä normaalisti, sillä yksi onnistunut raskaus on jo takana (tärppäsi muuten kerrasta!) ja terveitä meidän pitäisi yhä olla. Tosin olen 29-v. ja ylipainoa löytyy.

Kolme kiertoa ei ole vielä paljon, mutta tosiaan tuo oviksen bongaamattomuus nyt mietityttää..
 
Sinuna ostaisin suosiolla niitä clearbluen digitaalisia testejä ja testailisin niillä pari kolme kiertoa :) Saisit varmasti selvyyden, että ovuloitko vai et. Itse pähkäilin kaksi kiertoa perus ovistesteillä ja sai kyllä miettiä päänsä puhki, että onko testit nyt positiiviset vai ei. Viivojen tarkkailu ei ollu mun juttu. Tuli kyl pupuiltua sillon ku viivat melkein plussaa, mut sitten menkatkin tuli kyllä ihan miten sattuu, eikä tietenkää tärpännyt niistä kierroista. Nyt kolmas kierto menosa ja testailin Clearbluen hymistesteillä. 7 päivää testasin ja meinasin jo heittää toiveet kankkulan kaivoon kun sitten viimeisellä testillä pärähti kaunis hymynaama testiin :) Kaikkien laskureiden mukaan oviksen olis pitäny olla aiemmin. Mutta ko ei vielä selvää kiertoa pysty määrittämään kun niin vähän aikaa hormonaalisesta ehkäisystä, niin eipä noilla laskureilla tee yhtään mitään tässä vaiheessa. Mulla kans tuli selkeesti limat ja halut oli korkialla mut silti en saanu viivatesteillä selvää viivaa ja lopetin testailut kun oletin että nyt ois plussaa ollu kun melkein yhtä paksut (mutta ei ihan kuitenkaan) viivat sain.

Nyt kolmas kierto menossa, ovistestissä selkeä plussa ja nyt jännäillään että miten käy :)
 
Kiitos vastauksesta! Olishan se CB kyllä (kuulemma) laadukkaampi, mutta varmaan hinnakkaampi myös.

Ihmettelen myös tätä "bongaamattomuutta", sillä olen ennenkin raskautunut luonnollisesti, ja menkat ovat aina olleet suht säännölliset (n. 27-29 pv). Lisäksi ovisoireet ovat melkein aina samat. Ehkä tosiaan netistä ostamani testit eivät ole niitä parhaita!

Kolmas kierto juuri menossa täälläkin tosiaan, ja ovis päällä näinä päivinä (vaikka testi ei sitä kyllä näytä).. Jospa tässä kierrossa tärppäisi!
 

Yhteistyössä