Ovulaatiotesti raskaustestinä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja testailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

testailija

Vieras
Luin jostain, että ovulaatiotesti näyttäisi myös raskauden, jopa ennen kuin oikea raskaustesti voi sen näyttää. Todistetusti ovuloin viikko sitten ja kun tarkoitus olisi saada vauva aluille, tuota ajankohtaa tuli hyödynnettyä. Nyt sitten huvikseni pissasin ovulaatiotikkuun ja tuli melkein yhtä tumma viiva kuin kontrolliviivastakin. Yleensä jos ei ole ovulaatio ollut lähellä, testiviivaan ei ole tullut yhtään mitään tai tosi heikko viiva. Miten tämä nyt olisi tulkittavissa, voinko olla raskaana??

Ja anteeksi jo etukäteen kaikille, joita tällainen hötkyily ja turha testaileminen suunnattomasti ärsyttää. En voinut vastustaa kiusausta...

En ole koskaan testannut, mutta joo lukenut olen mäkin, että kyllä se testaa myös raskauden. :) Ja saman olen lukenut, että jopa herkemmin kuin raskaustestit.

Mitään varmuuttahan en pysty sulle lupaamaan, mut hyvältähän tuo näyttäs. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22424109:
En ole koskaan testannut, mutta joo lukenut olen mäkin, että kyllä se testaa myös raskauden. :) Ja saman olen lukenut, että jopa herkemmin kuin raskaustestit.

Mitään varmuuttahan en pysty sulle lupaamaan, mut hyvältähän tuo näyttäs. :)

Voi kun olisikin vihdoin tärpännyt!! Meillä jo 2 lasta entuudestaan, mutta silti kuumeilen ihan kamalasti kolmatta. Yritystä on ollut jo puoli vuotta, ilman tuloksia, vaikkakin ovuloin joka kierrolla. Kuopuksen imetys lienee syynä siihen, ettei tärppää. Mutta josko nyt...

Yhteistyössä