Ei mutta, plussa on hyvin lähellä. Et vältämättä saa "plussaa kiinni", kuten en itsekkään. Lauantaina oli tuollainen samanvahvuinen viiva, sunnuntaina hyvin haalea viiva (eli ohi mennyt), mutta tosiaan la-su aamuyönä oli kauheat oviskivut eli en saanut ovista tikulle "kiinni". Nyt olen kyseisestä 4+5 raskaana.
Eli peitot heilumaan!!!! jatkatte nyt ainakin kolme päivää sitten heiluttelua!