Ovulaatiosta ja sen testaamisesta kyselen... taas kerran...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essi81

Aktiivinen jäsen
18.06.2004
7 816
0
36
Mulla pitäis olla nyt tänä vklna ovulaatio ja onkin kai? Ovistesti näyttää aivan haaleaa plussaa... Vaikka ei vahvana olekkaan niin onko ovulaatio nyt päällänsä vai vasta tulossa? Onko ovulaation merkeissä nyt mahdollisuus raskautua? Ähh... niin vaikeita asioita!

Anteeksi että tuppaan tähän ketjuun tyhminen kysymyksineni..
Mutta eikö ole aika stressaavaa tikutella ovista? Kun itse en ole siihen ryhtynyt (vaikka suositeltu on), peläten juuri sitä, että raskauden yrittäminen menee liian stressaavaksi..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta eikö ole aika stressaavaa tikutella ovista? Kun itse en ole siihen ryhtynyt (vaikka suositeltu on), peläten juuri sitä, että raskauden yrittäminen menee liian stressaavaksi..

En mä stressaa siitä. Tiedän milloin se suunnilleen on ja sillon koitan vain hakea sitä oikeaa hetkeä. En todellakaan koko kuukautta tikuttele.

No se ovis voi olla tulossa tai sitten et ovuloi tässä kierrossa ollenkaan. Kyllä ovistestiin pitäs tulla vahva viiva positiivisen merkiksi.

Okei... aikesemmissa ovuloinneissa mulla on ollu pari tikutusta haalea ja sitten vahva... Eli saattaa olla tulossa. Voihan se päivällä heittää hyvinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:

meille kävi näin, stressasin ja ei raskautta alkanut 2 kk:een. Sitten jätin koko homman ja seuraavalla kerralla tärppäsi :)

Alkuperäinen kirjoittaja irma:
meille kävi näin, stressasin ja ei raskautta alkanut 2 kk:een. Sitten jätin koko homman ja seuraavalla kerralla tärppäsi :)

No 2 kuukautta on aika lyhyt aika..Meillä siinä hommassa menee vuosi per raskaus.

Mulla taas kävi niin, että nyt viidennessä kierrossa tärppäsi (tikutin ensimmäistä kertaa oviksen). Ensin tuli haaleahko viiva ja seuraavana päivänä oli jo kontrolliviivan vahvunen.:) Meni siis ainakin ajotus kohdalleen.

Yhteistyössä