~*Ovulaation induktio syyskuussa*~

Ei ole endoa, eikä mulla ole mitään mahkuja mennä mihinkään ultriin "kesken kaiken", me kun asutaan täällä korvessa... Eikä lääkäri edes puhunu mitään seurantaultrista. Kai se ei niitä määränny siksi, kun meillä ei ole muuta vikaa kummassakaan, paitsi mulla se puuttuva munajohdin. Kai se lri ajatteli, että ei tarvii. Mutta ei mulla olekaan kuin 4 kk lääkket, ja sit uudestaan tutkittavaksi, jos ei nää auta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jense:
Rötväles,oi että kun ihania uutisia!! :hug: Onnittelut!!! :heart: Tuut sit heti kertomaan,kun ultrassa varmistuu,kuinka monta kaveria siel mahassa oikein on!! ;) On se niin kiva,että joku edes saa niitä plussia,antaa meille epätoivosillekkin toivoa!! :heart:

LT82 pahoittelut tädin alkamisesta! :hug: Oltiin kyllä kaikki niin varmoja että olisit plussannu,harmi! Ei auta muuta kun koota ajatukset ja lähteä uuteen kiertoon,toivottavasti teilläkin pian tärppäisi! Harmi,kun et voi aloittaa nyt uutta clomikiertoa,mutta lokakuussa taas! :heart:

Mulla ei kanssa ole seuranta ultria määrätty,en kans osaa olla mitenkään huolissani siittä mitä tapahtuu nyt varsinkin kun olen saanut sen ovisplussan,että clomit ainakin toimivat! =) Mutta täytyyhän sitä 2-3 kuukauden välein käydä katsomassa,että kaikki on kunnossa ja jutella sitten jatko hoidoista!

Niin mites vilinäiti,olisiko plussan paikka?
:whistle:
Kiva, minutkin joku muistaa :D
Oon täällä tosi vähän kirjoitellut, viime kuussa kun oli niin kovat plussa odotukset :|

Oon nyt 3 peräkkäisenä päivänä testannu mammaksin raskaustesteillä. 2 ekaa kp 27 ja 28 näyttivät puhdasta negaa, nyt äsken kp 29 tuli mielestäni viivan paikalle jotain. Joutuu kyllä silmiään siristelemään ja valossa kääntelemään, joten taitaa olla turha toive plussasta.

Oireita olisi, väsyttää aivan tajuttomasti koko ajan, alavatsaa nipistelee, tästä nuhasta en pääse eroon. Kaipa tää on vain luulotautia. Täytyy vaan odotella et menkat kurvaa tässä lähipäivinä.
 
Elä nyt vielä, Vilinäiti, kirvestä heitä kaivoon, eihän sitä tiedä, vaikka täti ei tuliskaan!
Mutta missä on Rina82?? Meillä oli niin sama vaihe menossa tuossa kk sitten, molemmilla ekat clomit, ja rina vaan päivän mun perässä, eli olispa kiva kuulla hänen kuulumisia. Jos Rina82 olet kuulolla taustalla, niin vastailehan vaikka mun henk.koht.sähköpostiin! =)
 
Vilinäiti mite sulla oli ovis? Mun tekis kans kauheesti mieli testata,mutta kun oli se ovis vasta kp19,niin laskiskelin,että eikös sillon vasta menkatkin pitäisi alkaa kp37? Näkyiskö jo sitten plussa testissä,jos nyt edes on plussa? Toivotaan,että viiva tuosta parin päivän sisään vahvistuisi,kivaa kivaa niin ja jännittäviä aikoja taas? :hug: :D

LT82 ihania unia,toivottavasti näät vielä paljon hyviä enneunia meistä,miedän ennustajamme! :hug: Mä olen kanssa miettinyt tuota täti nimeä ja kummastellu että mistä tulee,no toivotaan että joku osaa meitä tässä asiassa valaista! Toivotaan,että sun menkka kivut helppottais pian! :hug:

Misäs muuten meidän listan "kärkinimet" menee,jolla on jo kpeet siellä yli 30 hujakoilla??? B)
 
voihan se plussa sieltä hyvinkin vielä vahvistua kun sulla noin pitkä kiertokin =) Kiitti muuten vinkistä, oli oikein mukava lekuri. Oliko sullakin ohjeena, että kaksi ekaa kiertoa yhdellä clomilla ja sitten kaksi, jos ei mitään tapahdu? Mä en ole ovistakaan bongannut, joten en millään malttais toista kiertoa syödä vaan yhtä clomia :|
 
Katsoin sitä testiä uudelleen ja enää en erota siitä edes viivanpaikkaa. Taitaa olla turha toive edes unelmoida plussasta :ashamed:
Mä vetäsin yhden clomin päivässä kp 5-9. Mulla alkaa sitten viimeinen neljäs kierros. Meen vielä kerran sille Mäkäräiselle ja pyydän et nostais clomien annostusta. Sit vissiin se passittaakin lapsettomuuslääkärille jos ei tärppää. Siitä eteenpäin en ehkä ole valmis menemään. Ei jaksa enää.

Ovista en testannut viimekuusta. Itsellä oli sellainen olo, et ovis ois voinut olla kp 17 tienoilla. Ilmeisesti ovuloin aika myöhään.
 
Mä näin viime yönä unen, jossa tein plussatestin, mutta se plussa hävis siitä pian. Toivottavasti ei ole siinä mielessä enneuni, että tulisin raskaaksi mutta menis kesken. :/

Huomaan että nyt on ruennu tuleen jotain vaikutusta tuosta clomista. Alamahalla vaan tuntuu vähän, ja tissitki on ihan hivenen arat. Vv tuntuu olevan runsaampaa, varsinki viime yönä oli ihan :x Tai no aamulla sen vasta huomasin mutta silti. Nyt vaan pitäs muistaa säilyttää ne terveet elämäntavat, ni jospa se siitä sitten. :)
 
Nanna75 En mä saanukaan sua uniini, yritin kyllä kovasti. Mä jostain kumman syystä näen AINA menkkojen aikaan jonakin yönä K-18 unia, ja viime yönä oli sitten niiden vuoro...
Jense Mä olen ihan nuoresta nähny enneunia, ja ne voi olla oikeasti aika pelottavia, olen nähny mm. mummon kuoleman ja ukin halvaantumisen unissa muutamia päiviä ennen näitä tapahtumia. Ja se ei ole kivaa se.
Vilinäiti Elä nyt... Toivoa on niin kauan jäljellä, kun e tätiä näy. Mä oon miettiny ihan samaa, että jaksanko jatkaa hoitoja jos clomit ei tuota tulosta. Voima :hug:
 
RÖTVÄLES: hurjasti onnea plussasta :flower:

).( aamusella kävin seurantaultrassa ja yksi 19mm rakkula siellä näkys ja limiskin oli 1cm paksuinen eli hyvältä siis näytti jälleen kerran. pregnyl on pistetty ja lääkärin mukaan huomenna olis hedelmällisin hetki tiedossa joten tiedetäänpähän ainakin miten viikonloppu vietetään :D

p.s. mun tietoihin vois joku ystävällinen muuttaa että olis 3.clomit+metut+pregnyl kierto
 
Omppu76........5.clomit. ....................................kp 57/24-30
JEP..................4.clomit + metut.........................kp 42/31-36...y 2,5v
Darma.............puregon+pregnyl.......................kp 41/28
macy...............(clomit)........................................kp 39/32
mm -72............4.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 38/28-32
Rina82.............1. clomit......................................kp 33/??
Pömpeli-pötsi...3.clomit.......................................kp 31/30
Maria-83..........2.clomit.......................................kp 31/34-36
Vilinäiti.............3.clomit.......................................k p 30/36.......yk16
Jense...............4.clomit+terolut...........................kp 30/32
kati231............2.puregon + pregnyl + luget........kp 27/28-42..yk 19
Bee..................2.puregon+pregnyl......................kp 23/28.....y 15kk
jonski...............clomit...........................................kp 19/30-32
Ines.................3.clomit (tauko) + metut + terot..kp 19/?
kurpitsa...........3.clomit+metut + pregnyl.............kp 17/35-50
Nanna75........... 1.clomit......................................kp 16/14-30
PeePee77........1.puregon+pregnyl......................kp 15/29-31
Emppu78.......... 5.clomit.......................................kp 14/?
marianne22......1.clomit........................................kp 14/28-30
Sini 78.............2. puregon+pregnyl....................kp 8/29-31
Bayan Fare.......1.clomit........................................kp 6/?.......y 1v
Maikki-Likka......................................................kp 5/29-31 LT82................clomit+terot................................kp 4/27-34..y15kk nunniu.............2.clomit.......................................kp 2/29-33
Heksamiina......3.clomit (nyt tauko?).....................kp ?/28
Kimpsu.......
Matilda2007.....

Plussanneet tästä pinosta 8/2007 >:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
 
Tein sitten tänään testin,EI olisi kannattanut,negahan sieltä tuli!! :'( Tottahan sekin on et ovis oli vasta myöhäsessä vaiheessa,mutta en silti usko että olisi tälläkään kierrolla tärpännyt! :headwall: Toivotaan että menkat tulisivat,niin pääsisi uuteen kiertoon! Niin meillähän pitäisi alkaa nyt ne piikitykset,mutta taidan vielä yhden clomikierron koittaa,nyt kun on kahtena viimesenä kiertona ollut se ovis. Mies on vähän epäileväinen tohon piikitys hoitoon,ei niin innolla siihen ole lähdössä,mutta sanoin että voisihan sitä pari kiertoa kokeilla ja sit ehkä annetaan asian olla! :'(

LT82 ikävä kun näät enneunissa kuolemestakin ja läheisistä ihmisistä pahoja asioita,toivottavsti silti näät enemmän niitä hyviä enneunia! On kyllä aika pelottavaa varmasti nähdä noita pahoja unia,missä jollekkin tapahtuu jotain,eikä voi kuitenkaan ite niille mitään! :'(

Vilinäiti,jospa se plussa vielä tulee,odottele pari päivää vielä,sulla kerta ovis ollut myöhään,et ei vielä plussa pakosta näekkään! Kauheaa tämä odottelu. Toivon kanssa välillä,että olisi tuo kierto lyhyempi,niin pääsisi sitten yrittämään enemmin,kun tuntuu,et koko ajan venyy kierto! :kieh:
 
Bee
Omppu76........5.clomit. .....................................kp 58/24-30
JEP..................4.clomit + metut..........................kp 43/31-36...y 2,5v
macy...............(clomit).........................................kp 40/32
mm -72............4.clomit+metut+luget+pregnyl....kp 39/28-32
Rina82.............1. clomit.......................................kp 34/??
Pömpeli-pötsi...3.clomit.......................................kp 32/30
Maria-83..........2.clomit........................................kp 32/34-36
Vilinäiti.............3.clomit........................................kp 31/36.......yk16
Jense...............4.clomit+terolut...........................kp 31/32
kati231............2.puregon + pregnyl + luget........kp 28/28-42..yk 19
Bee..................2.puregon+pregnyl......................kp 24/28.....y 16kk
jonski...............clomit...........................................kp 20/30-32
Ines.................3.clomit (tauko) + metut + terot..kp 20/?
kurpitsa...........3.clomit+metut + pregnyl.............kp 18/35-50
Nanna75........... 1.clomit......................................kp 17/14-30
PeePee77........1.puregon+pregnyl......................kp 16/29-31
Emppu78.......... 5.clomit.......................................kp 15/?
marianne22......1.clomit........................................kp 15/28-30
Sini 78.............2. puregon+pregnyl......................kp 9/29-31
Bayan Fare.......1.clomit........................................kp 7/?.......y 1v
Maikki-Likka..........................................................kp 6/29-31 LT82................clomit+terot...................................kp 5/27-34..y15kk nunniu.............2.clomit..........................................kp 3/29-33
Heksamiina......3.clomit (nyt tauko?).....................kp ?/28
Kimpsu.......
Matilda2007.....

Plussanneet tästä pinosta 8/2007 >:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007



Onnea Rötväles! :flower:

 
Kurpitsa, teillähän näyttää tilanne oikein hyvältä! Tsemppiä kovasti onnistumiselle tässä kierrossa.

Jense, iso :hug: sinulle! Meillä ainakin lääkärimme sanoi piikityshoidoista, että ne ovat noin yleisesti ottaen tehokkaampia kuin clomit ja sivuvaikutuksia on vähemmän. Mehän aloitimme suoraan Puregonilla, enkä ole clomeja koskaan syönytkään. Itse ainakin olen kokenut piikitykset yllättävän vaivattomiksi, jos niin nyt voi sanoa.

Vilinäiti, mulla on kans ollut ihan samanlaisia oireita kuin sulla. Oviksen jälkeen nyt vajaan parin viikon ajan on alavatsassa nippaillut päivittäin (tällaista en oo kokenut koskaan ennen) ja on väsyttänyt tosi kovasti useana päivänä. Mulla ei kuitenkaan lämmöt ole olleet koholla. Noi oireet vaan ovat kummastuttaneet, kun nippailut ovat jatkuneet niin säännöllisesti joka päivä. Voihan ne tietty johtua Lugeistakin. Mulla ei kuitenkaan aikaisemmissa Luge-kierroissa ole tollaista ollut.

Joten, lääkärin määräyksestä testailen huomenna su kp29. En kyllä odota plussaa, tällainen ikuinen pessimisti kun olen. ;) Tätiä ei kuitenkaan toistaiseksi ole näkynyt ja kuulunut - onneksi!!!
 
Siis nyt aivan eksytään metsään itse lapsettomuusaiheesta, mutta onko kukaan muu saanu clomeista / teroista ihan järkyttävää ummetusta??? En nyt ruodi omaa kohtaani sen enempää, mutta sanonpahan sen, että ei ole helppoa tämä elo, jos ei 3 päivään saa käytyä p****lla. |O
Mutta onko muut saanu moista "kokemusta"?
(.) Sitä samaa, menkat edelleen ja mahakipeetä... Ei kummempia. :/
 
Mä taidan varmaan kuulua oireettomiin clomisteihin. Eilen illalla otin 5. clomin, ihan normaali olo on ollu, vv vaan on runsaampaa, mut eipä sitte oikeestaan muuta. Ei oo pää kipeä, ei mitään huimausta tai pahaa oloa... Mä kun kerkesin jo ennen kuuria pelätä sitä, että mulle tulee kaikki maholliset pahat sivuoireet, kun on niin huono tuuri yleensä. (<-- pessimisti..) No, vielähän ne ehtii ilmaantua...
 
Tänään kp29 testattu ja niin selkeä nega pärähti testiin kuin olla ja saattaa! Ottaa kyllä päähän tosi paljon! Kaikki oireet ym. olisivat hyvin voineet viitata plussaan/haamuun, mutta ei siis mitään. Tätiä ei tosin täälläkään vielä kuulu, mutta eiköhän se saavu jo ensi viikolla. Uutta yritystä kohden siis mennään.
 
Kiitos kaikille tukijoille,teitä tosiaan tarvitaan,että jaksaa eteenpäin! :heart:

Kati231 iso pahoittelu negasta! :hug: Liian monta negaa täälläkin koettu,aina sitä ihmettelee kuinka jaksaa eteen päin,mutta ihme niitä voima varoja riittää vielä! No toivotaan että pääsemme uuteen kiertoon pian,ei siinä muukaan nyt auta! :heart:

meinaatko vielä testailla vilinäiti vaan tyydytkö vaan odottelemaan menkkoja? itse meinaan nyt viikon verran odotella,toivottavasti menkat tulisivat parin päivän sisällä,niin pääsis jo uuteen kiertoon. No jos ei menkkoja kuulu,niin sitten uutta testiä kehiin reilun viikon päästä,en tosin usko että tarvii sinne asti odotella,että jotain tapahtuisi! :/

LT82 voi sua kun olet saanut kaiken maailman sivuvaikutukset clomeista,tuo ummetus hyvinkin voi johtua clomeista,tuntuu että kaikkee muuta clomit saa aikaan,mutta ei sitä toivottua tulosta! :( Koita jaksaa! :hug:
 
Mä testasin taas mammaksin testillä, tuli taas joku aivan haalean haalea viiva suht lähelle kontrolliviivaa ja siinä on pysyny. Viivan näkee ilman silmien siristelyä. 2 testiä vielä jäljellä. Testailen, kunnes täti saapuu tai viiva vahvistuu :D

Mammaksin testeissä on aikaraja, että 5min. sisällä täytyy tulos lukea. Onko kellään tuon 5 min. jälkeen näyttäny plussaa tai haamua ja tulos on lopulta ollut varma positiivinen? Kuinka herkästi se nyt sen 5min. jälkeen näyttäiskin väärää positiivista?
 
Viikonlopun riennot takana, ja loma edessä. Täällä sitten on kp 1, ja kolmas clomikierto sit alkaa mieli maassa. Viime kierrossa ei mitää oireita ja ovulaatiokin oli suht myöhään, joten menkatkin oli myöhässä viime torstaista asti.. On tää niin syvältä, mut onneksi on tämä porukka tsemppaamassa eteenpäin. =)
 
Kaikille negan testainneille lohtu :hug: ja pahoittelut.
Vilinäiti, yritä nyt sä saada se plussa varmistumaan =) En osaa kylläkään vastata sun kysymykseen, ei ole kokemusta.
(.) alavatsaa ja selkää on nippaillut melkein päivittäin siitä kp 10 asti, enkä siis ovis-plussaa saanut missään vaiheessa...joten tässä vaan odotellaan nyt, en tosin usko edes ovuloineeni, ei ollut mitään erityistä huippua tuossa alavatsakivuissakaan. Mietin jo seuraavaa kiertoa, että uskaltaisko jo nostaa kahteen clomiin :whistle:
 

Yhteistyössä