~*Ovulaation induktio syyskuussa*~

Tiistai 04.09.2007

Omppu76........5.clomit. ....................................kp 54/24-30
JEP..................4.clomit + metut.........................kp 39/31-36...y 2,5v
Darma.............puregon+pregnyl.......................kp 38/28
macy...............(clomit)........................................kp 36/32
Rötväles..........3.clomit....................................... kp 36/28.........yk14
mm -72............4.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 35/28-32
Sini 78.............2. puregon+pregnyl....................kp 5/29-31
LT82................clomit+terot................................kp 31/27-34..y15kk
nunniu.............2.clomit.......................................kp 31/29
Rina82.............1. clomit......................................kp 30/??
Pömpeli-pötsi...3.clomit.......................................kp 28/30
Maria-83..........2.clomit.......................................kp 28/34-36
Vilinäiti.............3.clomit.......................................k p 27/36.......yk16
Jense...............4.clomit+terolut...........................kp 27/32
kati231............2.puregon + pregnyl + luget........kp 24/28-42..yk 19
Bee..................2.puregon+pregnyl......................kp 20/28.....y 15kk
jonski...............clomit...........................................kp 16/30-32
Ines.................3.clomit (tauko) + metut + terot..kp 16/?
kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl.............kp 14/35-50
Nanna75........... 1.clomit......................................kp 13/14-30
PeePee77........1.puregon+pregnyl......................kp 12/29-31
Emppu78.......... 5.clomit.......................................kp 11/?
marianne22......1.clomit........................................kp 11/28-30
Bayan Fare.......1.clomit........................................kp 3/?.......y 1v
Maikki-Likka......................................................kp 2/29-31
Heksamiina......3.clomit (nyt tauko?).....................kp ?/28
Kimpsu.......
Matilda2007.....

Plussanneet tästä pinosta 8/2007 >:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007

Sini, päivitin hieman tuota listaa. Mulla kans sama meininki kuin sullakin Puregonin kanssa - tosin olen sua yhden kierron edellä eli mennään 2. puregon-kierron loppuvaihetta. Mulla kans munikset ovat näissä kahdessa kierrossa olleet sellaista vajaat 20 mm ennen pregnyliä (siis yksi kerrallaan) ja limis aina hyvä. Nyt tän viikon sunnuntaina pitäisi sitten testailla. Eipä kyllä yhtään tunnu olo plussanneelta...
 
Wau! Onnea Rötväles!! :flower: :flower: :)


(.) Mulla ei oo näitten clomien kans muuta seurantaa ku verikoe kp 20. Mutta kyllä mä meinasin että jos ei toisessakaan clomikierrossa rueta muuten seuraamaan ni sitte mä jo vaadin sitä ultraa. Mä en kyllä jotenki osaa pelätä hirveesti sitä ettei ole sitä ultraseurantaa. Mutta jos pitää lähtee lääkemääriä nostamaan ni sitte...
Tänään pitäiski sitte eka clomi ottaa. Apua. :D Illalla meinasin nappasta. Ja huomena oon menossa reikihoitoon.
 
Oops, viestini hävisi täältä johonkin.
Mutta Ninniu Tässä kierrossa en testannut kun tämän plussan mutta puolentoista vuoden aikana on kyllä tullut ainakin 10 testiä tehtyä.

Olikohan tuo nyt varmasti r-testi eikä o-testi, ei millään meinaa mennä jakeluun tämä plussatulos.
Muuten: Ultrassa oli 2 munista (20mm ja 23mm muistaakseni) Kuinkahan iso mahdollisuus on että odottaisin kaksosia?
 
Kuka nyt sitten tuota listaa päivittää seuraavaksi, niin mut voi tälle kuulle vaikka pudottaa pois kokonaan. Me päätettiin miehen kans, että säästän kallisarvoiset lääkkeet lokakuun kiertoon. Siis kun mulla on niihin vain 4 kk reseptit, eikä mua yhtään nappais lähtee jatkohoitoihin jos nää ei auta...
Rötväles; siis clomeilla lähti alkuun? Ehkäpä tämä sun positiivinen ja tervetullut uutinen taas antaa luottoa siihen, että meillekin joskus... Vaikka itku kurkussa on kyllä tällä hetkellä... :'(
Nyt vaan sit peukut ja varpaat pystyyn, että kaikki menee hyvin, ja saatte toukovauvan! =)
Mitä tuohon kaksosraskauteen tulee, niin onhan se ihan täysin mahdollista. Varaa aika alkuraskauden ultraan, niin saattaa jotain selvitä. Tai en kyllä tiedä, missä vaiheessa se näkyy, onko heitä yks vai kaks. Ei tietoa.
 
LT82
Juu 3. clomikierto tärppäsi. Usko meni kyllä aivan totaalisesti jo ekan clomikierron jälkeen, mutta hyvinpä kuitenkin kävi :)

Huomenna soitan äitiysneuvolaan, kai ne sielä sitten kertovat koska ja mitäkin ultraa on tiedossa.
 
rötväles: eikös mahdollisuus ole suurin piirtein yhtä suurin kuin sillä yhdelläkin hedelmöittyä :) (ammattini puolesta uskaltaisin veikata näin) eli eläkäämme toivossa!

lt82: kaksosraskaus näkyi meillä siinnä vk 8 tienoin uä:ssä ja jo vko:lla 6 kuului hyvin heikosti äänet vanhalla dopplerilla. Kätilö ainaskin sanoi olevansa aika varma että kuului molemmat.. Minulle se kuulosti hyvin heikolta, mutta kuului kuitenkin:)
 
Rötväles,oi että kun ihania uutisia!! :hug: Onnittelut!!! :heart: Tuut sit heti kertomaan,kun ultrassa varmistuu,kuinka monta kaveria siel mahassa oikein on!! ;) On se niin kiva,että joku edes saa niitä plussia,antaa meille epätoivosillekkin toivoa!! :heart:

LT82 pahoittelut tädin alkamisesta! :hug: Oltiin kyllä kaikki niin varmoja että olisit plussannu,harmi! Ei auta muuta kun koota ajatukset ja lähteä uuteen kiertoon,toivottavasti teilläkin pian tärppäisi! Harmi,kun et voi aloittaa nyt uutta clomikiertoa,mutta lokakuussa taas! :heart:

Mulla ei kanssa ole seuranta ultria määrätty,en kans osaa olla mitenkään huolissani siittä mitä tapahtuu nyt varsinkin kun olen saanut sen ovisplussan,että clomit ainakin toimivat! =) Mutta täytyyhän sitä 2-3 kuukauden välein käydä katsomassa,että kaikki on kunnossa ja jutella sitten jatko hoidoista!

Niin mites vilinäiti,olisiko plussan paikka?
:whistle:
 
Minä, the kummallinen unien näkijä, näin unta viime yönä, että joku odotti kaksosia, ja se odottaja ei ollu kukaan tuttu. Se oli ns. kasvoton, eli olisinko nähny unen sitten Rötväles, sinusta?? En halua pelotella, enkä muuta, mutta minä näen paljon unia, ja osa on ollu ihan rehellisiä enneunia. Kovasti monta naista sitä odottajan vatsaa taputteli ja pyöritteli... Niin, peesaan Jenseä, että täällä pitää ehdottomasti käydä ilmoittamassa sitten, että montako masuasukkia siellä loppujen lopuksi on.
Oletko sä syöny muita lääkkeitä ennen clomeja? Vai oliko nämä ekat lääkkeet, ja siis 3. kierto?

Jense, oli tämä kyllä kova pettytmys. Mä aloin jo itsekin uskoa siihen, että olisin saanu positiivisen. Mutta ei väkisin!! :kieh: Tälle kierrolle yritetään saada luomua aikaiseksi, mutta voinet arvata, että luotto luomuraskauden alkuun on jo menny aikoja sitten... ???

(.) Mahassa kiertää, ja koskee niin maan pi**sti. Kun oli ovis kipeä lääkkeiden takia, niin vaikuttaisko ne myös tänne asti, en nimittäin muista, että olis piiiitkiin aikoihin ollu näin juutaan kipee maha menkkojen aikaan. :eek: Särkylääkettä tasaseen tahtiin, niin ehkä saan tän työpäivän tehtyä :headwall:
 
Tähän pinoon en ole aiemmin osallistunutkaan, mutta haluaisin silti kysyä pienen kysymyksen....Kiitos, jos joku vaivautuu vastaamaan!

Siis söin tässä kuussa ensimmäiset clomini (kp 5-9) ja nyt kp 13, eikä ovistuntemuksia ole vielä ollut..Milloinkahan niitä kannattaisi alkaa odotella? Ja vielä tärkeämpi kysymys: onko kellään ollut clomeista johtuen kovia alaselkäkipuja? Mietin, mistä ne mahtaisivat mulla johtua, kun selkäkipua ei ennen juuri ole ollut....
 
Moi Kummi. Mulla on takana yksi clomi + tero-kierto, ja ovulaatio tuli vasta kp 16. Olen muutenkin aika pitkän kierron ja myöhäisen ovulaation tyyppi, eli tuo 16. kp oli suht aikaista mulle. Kyllä se vielä sullekin tulee!
Enpä ole kuulu /lukenu selkäkivuista clomien kans, tosin, mulla oli ihan viime kierron viimeisinä päivinä alaselkä kipeä, mutta se kipu taisi olla mun pään sisällä, kun kuvittelin, että oli tärpänny... :ashamed: Oletko varma, että kipu johtuu just clomeista?
 
KESKIVIIKKO 5.syyskuuta




Omppu76........5.clomit. ....................................kp 55/24-30
JEP..................4.clomit + metut.........................kp 40/31-36...y 2,5v
Darma.............puregon+pregnyl.......................kp 39/28
macy...............(clomit)........................................kp 37/32
Rötväles..........3.clomit....................................... kp 37/28.........yk14
mm -72............4.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 36/28-32
Sini 78.............2. puregon+pregnyl....................kp 6/29-31
LT82................clomit+terot................................kp 2/27-34..y15kk
nunniu.............2.clomit.......................................kp 32/29
Rina82.............1. clomit......................................kp 31/??
Pömpeli-pötsi...3.clomit.......................................kp 29/30
Maria-83..........2.clomit.......................................kp 29/34-36
Vilinäiti.............3.clomit.......................................k p 28/36.......yk16
Jense...............4.clomit+terolut...........................kp 28/32
kati231............2.puregon + pregnyl + luget........kp 25/28-42..yk 19
Bee..................2.puregon+pregnyl......................kp 21/28.....y 15kk
jonski...............clomit...........................................kp 17/30-32
Ines.................3.clomit (tauko) + metut + terot..kp 17/?
kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl.............kp 15/35-50
Nanna75........... 1.clomit......................................kp 14/14-30
PeePee77........1.puregon+pregnyl......................kp 13/29-31
Emppu78.......... 5.clomit.......................................kp 12/?
marianne22......1.clomit........................................kp 12/28-30
Bayan Fare.......1.clomit........................................kp 4/?.......y 1v
Maikki-Likka......................................................kp 3/29-31
Heksamiina......3.clomit (nyt tauko?).....................kp ?/28
Kimpsu.......
Matilda2007.....

Plussanneet tästä pinosta 8/2007 >:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007


Toivottavasti meni oikein...



 
Mulla kierto on aiemmin ollut n 30-32 päivää, joten jos se samassa pysyy, niin ehkä sitten voi vielä ovista odotella rauhassa. Mulla oli tosin km kesäkuun lopussa ja sen jälkeen ei ovistuntemuksia ole ollut minkään vertaa (jonka takia aloitin nyt syömään keväällä saamaani clomi-reseptiä :D , tai siis niitä tabletteja). Selkäkipu voi tosiaan johtua jostain ihan muustakin. Tuntuu vain, että se säteilee myös etupuolelle, ts. munasarjojen kohdalle, vaikka lähtökipu onkin selvästi selässä.
Täällä taitaa olla muutamia tuttuja nimiä muistakin pinoista! Terve kaikille! :wave: Katsotaan, "pääsenkö" käymään täällä useamminkin...
 
Rötväles, oikein paljon onnea! =) :flower: Kiva että tästäkin pinosta plussia sentään tulee, antaa toivoa meille muillekin.

LT82, voi ei, pahoittelut :hug: En kans voi ymmärtää miksi tämä oman vauvan saaminen on meille joillekin niin hemmetin vaikeaa

Kummi, mulla eka clomikierto meneillään, nyt kp14. Kp10 asti silloin tällöin ollut menkkamaista kipua vatsalla ja alaselässä, tänään erityisesti. Tietysti oletin sen olevan nyt sitten se kuuluisa ovis, mutta kun tein ovis-testin, niin puhdasta negaa näytti
:'( Olin kyllä varautunut siihen ettei tuo 1clomi tuota tulosta, mutta silti...sellaiset kivut, eikä mitään :/ Ellei se sitten olis ollut jo aikaisemmin, tuskin...Huomenna vielä testaan, mutta jos ei mitään näy silloinkaan, niin toivo on kyllä mennyt tämän kierron suhteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LT82:
Minä, the kummallinen unien näkijä, näin unta viime yönä, että joku odotti kaksosia, ja se odottaja ei ollu kukaan tuttu. Se oli ns. kasvoton, eli olisinko nähny unen sitten Rötväles, sinusta?? En halua pelotella, enkä muuta, mutta minä näen paljon unia, ja osa on ollu ihan rehellisiä enneunia. Kovasti monta naista sitä odottajan vatsaa taputteli ja pyöritteli... Niin, peesaan Jenseä, että täällä pitää ehdottomasti käydä ilmoittamassa sitten, että montako masuasukkia siellä loppujen lopuksi on.
Oletko sä syöny muita lääkkeitä ennen clomeja? Vai oliko nämä ekat lääkkeet, ja siis 3. kierto?
Eihän tuo mitään vaikka kaksoset olisikin tulossa (jos asia joskus varmuudella näin on niin luultavasti juoksen paniikissa pitkin seiniä)
Tällä hetkellä ei kyllä yhtään tunnu "raskaalta" saati sitten äidilliseltä, uskon tähän vasta kun 4.10 menen neuvolaan.

En ole syönyt muita lääkkeitä ja kolmannella clomilla tosiaan tärppäsi :heart:
Oliskohan siinä ollut jotain super-taikaa että söin clomeja kp 4-8. Nehän kuuluis syödä 3-7 tai 5-9. Ihmettelen kyllä suuresti itsekin miksi lääkärit määräsivät noille päiville kun ohjeissakin luki tuo 3-7 tai 5-9. Kyllä ne törpöt vaan jotain kai sitten tietää (onneks ei kuitenkaan tarvi enää mennä vastaanotolle, toivottavasti).
Jotenkin tuntuu että on suuri mahdollisuus että jotain on vialla eikä kuitenkaan saada tätä lasta maailmaan tms. :headwall:
 
Tulin taas kurkkimaan teidän kuulumisia....
Ihanaa rötväles onnittelut plussasta! :hug: :heart:
Kyllä sitä itsekkin on todella epäileväinen vieläkin, että meneekö kaikki hyvin, mutta ei se auta muu kuin toivoa parasta. Itse pääsen huomenna kurkistamaan onko siellä kaikki hyvin!! niin ja piti sanoa, että itekkin juuri kolmannesta kierrosta plussasin!! onnea vielä :flower:
 
Kuinka pian teille on tullu sivuoireet ekan clomin jälkeen?

Mä otin eilen illalla puoli 10 maissa ekan, ja ihan normaali olo on ollu. No tänään päivällä siinä 12 maissa meni maha sekasi (+ ällö olo), meni ohi sitte n. puolessa tunnissa. Tuli sopivasti just ruokailun jälkeen, että tiiä sitte tekikö sen ruoka, clomi vai jokin muu...

Pitäskö ne oireet tulla heti, vai voiko olla että tulee vasta useamman clomin jälkeen tai kuurin jälkeen..?
 
Bayan Fare
Mulla oli ekassa clomikierrossa kaikista pahimmat oireet ja taisivat ilmestyä ihan parin päivän sisällä aloituksesta. Järkyttäviä kuumia aaltoja, itketystä, ällö olo... Viimeises kierros ei tuntunut enää missään =)

Kiitos taas kaikille tukijoille :flower: Puhaltelee toivoa ja plussatuulia jokaiselle!
 
Rötväles, plussasta! Ihanaa, että saatiin taas plussatili auki. :flower: :flower: :flower:

Jos kerran tuo 3. hoitokierros näyttää tuottaneen tulosta useammallakin, niin täytyy toivoa, että ensi kierrossa (3. puregon/pregnyl -kierto) täälläkin tärppäisi. ;)
 
Viime yönä olin unessa näitä sivuja selailemassa, ja tällä palstalla luki kissankokoisin kirjaimin "KAKSOSET!! t.Rötväles"
Mä en nyt oikein tiedä, että ennakoinko mä tulevaa, vai olenko mä vaan niin hengessä mukana, että tämä sun plussa tulee jo mun uniinkin. Ja kahtena yönä peräkkäin... No, aika näyttää. Ja voi että mä toivon, että tuo sun "kaikki-ei-ehkä-mene-hyvin"-tunne olis vaan harhaa... Mä sanoin ku-raskauden aikaan mun isosiskolle rv 5, että meille tulee vauva, ja että kukaan muu ei tiedä, ja että siksi ei kerrotakaan velä, kun ei ikinä tiedä mitä tapahtuu... Tasan viikko sen jälkeen makasin sairaalassa leikkuaksessa... :'(
Nyt siis moiset ajatukset pois, ja ajattelet vaan, että kaikki menee hyvin, ja saatte toukokuussa sitten sen nyytin syliinne! :saint: Onnittelu :hug: vielä!
 
LT82, koita ens yönä nähdä mulle ovis-testiin plussa ;) täällä siis vaan testaillaan negaa päivä toisensa jälkeen :/ Täytyy silti pitää toivoa yllä niin kauan kun ei tätiä näy (mullahan täti saattaa ängetä kylään jo kp14...)
 
Omppu76........5.clomit. ....................................kp 56/24-30
JEP..................4.clomit + metut.........................kp 41/31-36...y 2,5v
Darma.............puregon+pregnyl.......................kp 40/28
macy...............(clomit)........................................kp 38/32
mm -72............4.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 37/28-32
Sini 78.............2. puregon+pregnyl....................kp 7/29-31
LT82................clomit+terot................................kp 3/27-34..y15kk
nunniu.............2.clomit.......................................kp 1/29-33
Rina82.............1. clomit......................................kp 32/??
Pömpeli-pötsi...3.clomit.......................................kp 30/30
Maria-83..........2.clomit.......................................kp 30/34-36
Vilinäiti.............3.clomit.......................................k p 29/36.......yk16
Jense...............4.clomit+terolut...........................kp 29/32
kati231............2.puregon + pregnyl + luget........kp 26/28-42..yk 19
Bee..................2.puregon+pregnyl......................kp 22/28.....y 15kk
jonski...............clomit...........................................kp 18/30-32
Ines.................3.clomit (tauko) + metut + terot..kp 18/?
kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl.............kp 16/35-50
Nanna75........... 1.clomit......................................kp 15/14-30
PeePee77........1.puregon+pregnyl......................kp 14/29-31
Emppu78.......... 5.clomit.......................................kp 13/?
marianne22......1.clomit........................................kp 13/28-30
Bayan Fare.......1.clomit........................................kp 5/?.......y 1v
Maikki-Likka......................................................kp 4/29-31
Heksamiina......3.clomit (nyt tauko?).....................kp ?/28
Kimpsu.......
Matilda2007.....

Plussanneet tästä pinosta 8/2007 >:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007



Täti ryysäs...
Täällä kierron pvä 1 :(
 
Mä yritän nähdä sulle ovisplussan... ;)
Nunniu... Onko sulle sattunu pikku painovirhepaholainen, tuossa listassa on Nanna75:en kohdalla kp 115...?? Pahoittelut tädin vierailusta. :( Aina kurjaa kun se alkaa.

(.) Miten mun maha voi olla N-Ä-I-N kipee????? Aivan uskomatonta |O Piti käydä viemässä autokin miehen työpaikalle, ja ajaa sen pyörä sieltä takasin, että ukkokulta saa käydä kaupassa töidensä jälkeen, kehtaa lähtee sinne kärvistelemään kipujeni kanssa... Siis ei mulla ole ennen ollu tämmöstä.

Mä jo aiemmin kyselin tätä, mutta en saanu vastausta; siis mistä toi täti-nimitys on tullu, tietääkö kukaan? Musta se vaan on aika huvittava. Ekoja kertoja kun luin näitä, niin ihmettelin, että onpas kun täällä kitjoitellaan että täti tuli kylään... :LOL: Mutta miestä lie saanu alkunsa?
Ihanaa torstaita kaikille!
 
Kävin teitä siis "salaa" vakoilemassa ja ihana huomata, että yksi plussa on tullut lisää. Toivottavasti pian tulee paljon, paljon lisää!!!!

Meillä alkaa huomenna rv 8 eli ihanan nopeasti aika on mennyt. Maanantaina käytiin ultrassa, kun säikähdin rusehtavaa valkovuotoa ja istukasta löytyikin pieni vuoto, mutta loppui kun seinään ultran jälkeen, kun lopetin stressaamisen ja oma syke palautui normaaliksi. Sydän meinaa pysähtyi kun näki pienen sykkeen, viimeksi kun ei ehditty ultraan ennen keskenmenoa. Pieni pelko on vieläkin, mutaneuvolasta sanottiin, että 90% raskauksista, joissa sydämensyke on nähty menee loppuun asti.

Oikein paljon plussa tuulia kaikille ++++++++++ ja jaksamisia yritykseen. Niin kuin aikaisemmin totesin niin meidän jaksaminen olisi loppunut just. Nyt huomaa, että "pakkoseksi" yrityksen aikana on aiheuttanut sen ettei tule tuota seksiä kauheasti harrastettu ja miehelle on jäänyt kauhea pelko, kun viimeksi raskaudessa aloin vuotamaan seksin jälkeen ja se siis päättyi km:n.

malttamaton ja huhtihippunen 6+6
 
oli pieni moka tullut mukaan..mutta korjattu on ;)

Tuosta mahan kipeydestä... Olen huomennat että maha on tosi kipeä syödessä hormoneja (ensin terot, nyt clomeja kolmatta kiertoa lähtee), niin vatsa on kipeänä koko ajan. Kaikki kierron eri aikojen erilaiset vatsakivut kovenee ja kärjistyy(->lue ovis ja kuukautisten alkaminen etc.)
Olethan käynyt seurantaultrissa ahkeraan? Onko endoa?

 

Yhteistyössä