ovulaatio

sillon kun teillä on menkat puolessa välissä ni tunnetteko sen? Tuleeko paksumpaa "limaa", onko kipuja? Montako päivää? Voiko joskus muuttua jos on ennen tuntenu. Mulla on nyt 9kk synnytyksestä eikä oo menkkoja näkyny. Yhtenä päivänä luulin et on puolessa välissä ku oli vähän kipua, mut kesti vain päivän eikä tullu yhtään limaa. Oisko voinu olla jotain muuta kipua?
 
kumma kyllä mutta mä olen synnytyksen jälkeen alkanut paremmin tuntemaan kehoani.mulla on selkeät oireet ovulaation aikoihin:lima paksunee,maha turpoaa,kipuja ja tärinäarkuutta.välillä kipu molemmilla puolilla ja välillä vaan toisella.

 
sitä vaan vielä että saattaa enteillä menkkojen alkua nuo tuntemukset.kiertohan voi olla sulla vielä sekaisin ja vasta hakee oikeaa rytmiä.eli sisällä voi tapahtua jotain vaikka menkat ei vielä nyt alkaisikaan.

kaikkihan ei tunne ovulaatiota.itsellä menkat alkoi heti jälkivuodon perään ja aloitin pillerit joten menkat tuli joka toinen kk suunnilleen ja sit kun lopetin ehkäisyn niin kierto palautui säännölliseksi saman tien joskin on nyt lyhyempi kun ennen synnytystä.
 
JOO JOO
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 19:10 neilikka kirjoitti:
sillon kun teillä on menkat puolessa välissä ni tunnetteko sen? Tuleeko paksumpaa "limaa", onko kipuja? Montako päivää? Voiko joskus muuttua jos on ennen tuntenu. Mulla on nyt 9kk synnytyksestä eikä oo menkkoja näkyny. Yhtenä päivänä luulin et on puolessa välissä ku oli vähän kipua, mut kesti vain päivän eikä tullu yhtään limaa. Oisko voinu olla jotain muuta kipua?
EIKÖHÄN TÄMÄ LAPSETTOMUUS-PALSTA OLE "VÄHÄN" VÄÄRÄ PAIKKA KIRJOITELLA JA RUOTIA, SYNNYTYKSEN JÄLKEISTEN MENKKOJEN ALKAMISTA
 

Yhteistyössä