Ovulaatio tuulimunan jälkeen

Mulla piti olla viime viikolla ultrassa H 7+6, mutta löytyi pelkkä pussi, mikä vastasi H 5. Seuraavana päivänä alkoi tuhruttelu, mikä muuttui pari päivää sitten kuukautisvuodon tapaiseksi. Kipuja ei ole eli voisin luulla, että norm. menkat olisi kyseessä. No ehkä noita hyytymiä ihmettelisin... Mietinkin, että voisinko ovuloida jo parin viikon sisällä? Vai meneekö siinä yleensä pidempi aika, että keho alkaa taas tuottamaan mitään? Kertokaa kokemuksianne :)

Enhän mä tiedä millaiseksi tämä vuoto muuttuu ja kauan se kestää, mutta nyt vaikuttaa hyvältä. Jos nyt kohtu itsekseen edes tyhjenee. Lääkäri sanoi jo, ettei ehkäisyä tarvitse. Siis ainakaan, jos itsekseen tyhjenee.

Lisätäänpä tähän, etten ihan tunteettomalta vaikuta: Alku oli shokki ja vajaan viikon elättelin toiveita, että raskaus olisi alkanut myöhemmin, mutta nyt odotan jo innolla uutta raskautta, toivottavasti se meille suodaan nopeasti.
 
Mulla kanssa todettiin tuulimuna kun rv 7+2 oli menossa ja seuraavalla viikolla tyhjennettiin lääkkeellisesti. Mä en elätellyt lainkaan toiveita että sinne joku olisi vielä kasvanut kun tiesin että omalla kohdallani se ei olisi ollut mahdollista.
Tyhjennys vuoto muistutti vain lähinnä runsaita kuukautisia mutta olin tooosi kipeä. Paljon kipeämpi kuin aikaisemmissa keskenmenoissani.
Jälkivuoto kesti tosiaan huiput 4 päivää ja nyt olo on täysin normaali. Pupuiltu ollaan ilman ehkäisyä ja toivotaan etttä josko tärppi kävisi jo ennen kuin menkat tulee =)
Ensin ajattelin että pää hajoo mutta kun se vuoto loppui niin eka ajatus oli se että heti uuteen yritykseen. En jaksanut jäädä suremaan ns.olematonta :|
Kävin tänään vielä hcg-testissä varmistamassa etten turhaan haaveile raskaumisesta.
Pistin jo tilaukseen hirveän määrän ovistestejä ja ajattelin viikon kuluttua alkaa ovista bongailemaan ;) Olen kuullut että km saattaa saada munasarjat tuottamaan enemmän munasoluja hetkellisesti, että siksi km:n jälkeen voisi tulla helpommin raskaaksi. En kyllä tiedä tätä juttua varmaksi mutta ainakin mua se lohduttaa =)

Toivottavasti toivottu ovulaatio sulle tulee ja nopeasti se uusi onnistunut raskauskin. Onnea matkaan!

Leinikki
 
Hmm.. taisin sulle toiseen pinkkaan jo kertoakin, mut mulla siis eka epäily 6+3 ja varmistus 8+4. Kaavittiin pois 9+4 ja menkat tuli, kun kaavinnasta oli tasan 28. päivää. Voisin väittää, että tunsin oviksen jo siitä kierrosta. Seuraavassa se oli ainakin ja kierto palautui myös ihan normiksi. Sitä seuraavasta jätettiin ehkäisy pois ja nyt oon 5+5. B)
 
Leinikki: Mäkin ajattelin heti, että pakko olla tuulimuna, koska oireet alkoi ja testi näytti plussaa ajoissa. Lääkäri antoi ehkä turhaa toivoa ja sitten, kun niitä ihmeitä välillä tapahtuu, niin takerruin ajatukseen, että kaikki olisikin hyvin. Helpottaa paljon, ettei enää tarvi jossitella asiaa. Onnea yritykseen!

Kärppänä heinälatoon: Kuulostaa lupaavalta! Ei auta muu kuin seurata oireita, josko se ovis tulisikin piakkoin.

Eilen vuoto yltyi yhtäkkiä, niin että kirjaimellisesti tulvin. Pakko oli mennä suihkuun vuotamaan pahimmat hyytymät yms. ja lopulta otin tytön vaipan, kun normi siteet ei auttanut ollenkaan. Onneksi se rauhottui yötä kohden, niin ei tarvinnut lähteä päivystykseen. Kipua on vähän, toivottavasti ei tulekaan enempää, kun jotenkin pitäisi pystyä tuo tyttö hoitamaan. Lääkäri sanoi, että vuodon pitää loppua viikossa tai sitten vastaanotolle. Mä luulin, että se voi kestää monta viikkoa :eek: HCG otetaan verestä kolmen viikon päästä varmistukseksi.
 
Jihuu! Tänään hcg- testin tulos negatiivinen. Aika nopeasti toivuttu kun tyhjennyksestä on vain viikko aikaa. No nyt alan vain bongaamaan ovista ja eilen aloin jo syömään Glandinia tehostukseksi palautumiseen. Voi kun nyt vain nopeasti tärppäisikin uudestaan. Yritystä on kuitenkin ollut jo lokakuusta lähtien ja siihen aikaan mahtuu yks keskeytynyt km ja tää tuulimuna. Jos sitten kolmas kerta toden sanoisi. =)

Mimona. Mä en tiedä noista vuodoista sen enempää kuin että jos tehdään lääkkeellinen tyhjennys niin silloin vuoto voi kai kestää jopa kuukauden?! Jos tehdään kaavinta niin silloin sen ei kai pitäisi kestää viikkoa kauempaa. Voin olla toki väärässäkin. Oikaiskaa joku jos tietää paremmin. Joten en oikein tiedä että jos luonnollisesti poistuu niin mikä se sitten olisi.
Mutta kuulostaa hyvältä että sulla tuli tuollainen reilumpi vuotelu niin tietää ainakin että pitäisi olla kunnolla tyhjentynyt. Mulla tyrehtyi aika nopeasti se vuoto heti kun kohtu oli tyhjä. Aikalailla siten kuin sullakin. Pari päivää kesti pahin vuoto ja siten pari päivää pelkkää tilputtelua ja sen jälkeen ei mitään. Tsemppiä!!
 
Onnea Leinikki HCG-tuloksesta! Mitäs tuo Glandin on, en ole kuullutkaan? Toivottavasti teillä onnistuu tällä kertaa!

Meillä yritettiin esikoista melkein vuosi ennen kuin tärppäsi. Tämä toinen raskaus alkoi samantien, mutta päättyikin sitten nopeasti. Saa nähdä kauan menee kolmatta tärppiä odotellessa. Viime viikolla olin varma, että heti yritetään, kun vuoto loppuu. Nyt on tullut semmoinen olo, että voitais vähän aikaa pitää taukoa ja miettiä muita asioita. Saa nähdä olenko sittenkään vielä valmis uuteen yritykseen. Oikeastaan mua vähän ihmetyttikin kuinka nopeasti olen henkisesti toipunut tuosta pettymyksestä. Tai lähinnä se kuinka nopeasti olin valmis uuteen raskauteen ja siten mahdolliseen uuteen pettymykseen. Voi olla, että en sitten ollutkaan... No katsotaan nyt, voi olla, että mielialat vaihtelee jonkin aikaa ja huomenna olenkin taas toista mieltä.

Vuoto on vähentynyt, mutta kipua on edelleen päivittäin. Odotin kyllä pahempaa kipua eli vähemmällä olen päässyt kuitenkin. Toivottavasti kohtu on nyt tyhjentynyt. Ainakaan hyytymiä ei ole tullut pariin päivään. Alavatsalla on samanlainen olo, kun synnytyksen jälkeen. Tuntuu, että kohdussa olisi ilmaa (painetta) varsinkin aamuisin.
 
Huomenta kaikille!

Siis toista vuotta yritystä takana ja kun tärppi kävi niin keskenmenohan siitä seurasi 10+jotain ja kaavittiin. parit mensut väliin ja tärppi kävi ja taas keskenmeno ja kaavittiin viikolla 7+ jotain. ja sen jälkeen vuotoa kesti noin vajaa viikon ja vähän pupuiltiin ja tärppi kävi heti,ei siis mensui välis vaan heti tärppi kävi ja nyt mennään jossain 9+ jotain....pieni pelko koko ajan mutta varhaisultrassa käyty ja sikiö kuitenkin löytyi ja sydän löi =) nyt vain koitetaan ottaa iisisti ja viedä tämä toivottu vaaveli loppuun saakka.
mimona joten jos henkisesti ja fyysiseti olet valmis niin uskon ja toivon että tärppikin teille käy pian :flower:
 
Onnea Rimpuli! Pahoittelut myös keskenmenoistasi, mutta ihanaa, että nyt sykekin näkyi :heart: Ja kiitos kannustuksesta, mulla tosiaan vaihtelee nuo mielipiteet, mutta kiva kuulla, että nopeakin raskautuminen on mahdollista.
 

Yhteistyössä