ovulaatio/raskaus ja vuorotyö

Miten vaikuttaa yövuorot ovulaatioon ja ovistestiin, kun ne sattuu olemaan juuri kaksi edeltävää yötä ennen oletettua ovista.

Entäs raskaana ollessa, oletteko uskaltaneet tehdä normaalisti yövuoroja, vai oletteko saaneet "vapautuksen"?

Mua suorastaan kauhistuttaa yövuorot tilanteessa, jos olisin raskaana ja kyllä nuo ennen ovista tulevatkin vähän harmittaa - pitäisi vielä yövuorosta suoraan lähteä polille ultraan (siitä seuraavana päivänä olis suunnitelmissa inssi)

Mulla meni viime inssi just samaten, eli edellisenä päivänä ultra ja seuraavana päivänä suoraan yövuorosta inssiin. Eihän ne yövalvomiset ovulaatioon vaikuta, mutta itse mietin kanssa silloin ettei toi valvominen kyllä ainakaan edullista ole. Mutta enpä usko että se hedelmöittymiseenkään vaikuttaa, eihän se muutenkaan sillä sekunnilla tapahdu ja kiinnittyminen on vasta päivien päästä. Meillä töissä ei ainakaan raskaus ole mikään peruste yövuoroista vapautukseen ilman lääkärintodistusta.

Mutta täytyy myös myöntää ettei mulla siitä inssistä tulostakaan tullut...

Kyllä se muuten saattaakin vaikuttaa, en muista ihan tarkasti miten se meni hormoonit sinne tänne. Yöllähän maitokin erittyy imettävällä naisella enemmän ja jos on valot päällä kun nukkuu niin tulee helpommin rintasyöpää. Siis en päättele vain omia näitten takia, vaan ihan muualta olen kuullut että hormoonit saattaa vähän mennä sekaisin.

Itsekin tässä mietin kun mulla on ollut enemmän yövuoroja viime aikoina ja yhtäkkiä menkat olikin 50kp! :/

Yhteistyössä