Ovulaatio aikaisemmin mitä pitäisi

Onko tääl jollain ollu ovulaatio paljon aikasemmin mitä ns ”pitäisi” olla? Vaikka sitä sanotaan aika paljon kaikkial et oviksen ajankohta voi kyllä vaihdella paljonkin eri kierroissa. Yritämme puolison kanssa toista lasta ja tää on nyt ensimmäinen yritys kierto. Mun kierto on suurinpiirtein 28-29 aika säännöllinen kierto ollu aina. Ehin hetken syömään minipillereitä ja lopetin ne tuossa jokunen aika sitten kun päätettiin yrittää. Käytin ekaa kertaa nyt täs kierrossa ovulaatio testejä. Apteekkarin omaa ja niitä digitaalisia pinkkejä testejä mitkä näyttää 2 hedelmällisintä päivää mutta en tiedä olenko saanut positiivista tulosta. Digitaalisilla en ainakaa. Mulla on nyt kiertopäivä 18 menossa ja kp 7 asti oon testaillu päivittäin ja sain ihan melkeen samanväriset kaks viivaa kp kp 8-10 apteekkarin omaan testiin mutta niitä oli tosi vaikee tulkita ja aattelin sillon ettei voi noin nopee tulla ovis ja jatkoin sitten niillä ja viiva rupes haaleneen. Nyt kp 18 tein vielä semmosen apteekkarin testin ja viiva oli selkeesti tosi halee ja nega niin en sitten tiedä voisko olla et se ovis ois jo niin aikasin tullut. Onko muilla samanlaisia kokemuksia missä ovis ois tullukkin paljon aikasemmin mitä kuvitella ja onko se johtanut raskauteen?
 

Yhteistyössä