Ovistikun tulkinnasta

Tikutin tänään huvikseen vaikka menkat menossa neljättä päivää. Vähän väliä on mahaa vihlonut vaikka yleensä ei mitään kuukautiskipuja. Yllätys kuitenkin oli kun plussa ilmestyi tikkuun??

Voin kertoa, että vauvahaaveita ei ole. Anteeksi kun tungettelen tälle palstalle, mutta ajattelin, että täältä vois parhaiten kysellä. Olen tikutellut joskus aikaisemmin, mutta nyt e-pillerit olleet käytössä 4 kk ja tein testin noista yli jääneistä tikuista (eivät ole vanhentuneet). Silloin aikaisemmin tuli plussa yleensä kp 16-18 ja nyt siis kp 4. Ehkä noi pillerit sit voi vaikuttaa tulokseen? Testin tein tosiaan hetken mielijohteesta kun olen ihmetellyt näitä vatsan vihlaisuja (tyhmää joo tiedän :ashamed: )

Ovistestihän voi näyttää raskaudenkin, mutta ihan normaalit menkat menossa ja e-pillerit tosiaan käytössä ja säännöllisesti otettu. Tosin kyllä noiden pillereiden pitäisi estää munasolun irtoaminenkin... :eek:
 
Tiedäthän että ovitikussa plussa ei ole haalea vaan yhtä tumma viiva?
Haalea viiva ei tarkoita mitään, esimerkiksi minulla itellä semmonen tulee aina.
Käsittääkseni e-pillerit ei estä munasolun irtoamista vaan hedelmöittymisen tms..
E-pillerit ollu vasta sen aikaa käytössä että kiertosi ei välttämättä ole tasaantunut vielä,
voisiko siinä olla syy jos tosiaan ihan Plussa?
 
ainakin minun silmiini. Syön siis yasmin yhdistelmäpillereitä ja terveydenhoitaja sanoi niiden estävän munasolun irtoamisen sekä paksuntavan kohdun limakalvoa. En nyt muista mitä pakkaus selosteessa sanotaan. Pitääkin lukaista tarkasti...
 

Yhteistyössä