ovistikkutulos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Essi

Vieras
Luulin tikut käyttöön ottaessani että oviksen aikataulu alkaisi pikkuhiljaa selviämään, mutta ei, sekavammaksi vaan menee.

Tiedän, ettei kukaan teistä voi kertomani perusteella sanoa onko ovis tullut ja mennyt vai ei, ja että munasolu ei välttämättä irtoa, vaikka LH-huippu löytyisikin, mutta siitä huolimatta olisin halukas kuulemaan oman arvionne tilanteesta. Ties vaikka jos joltain löytyisi omakohtaista kokemustakin...eli tilanteeni

Olen tikuttanut siis ovista ahkerasti jo kp 11 alkaen (viime kierto 29 pv). Hailakoita viivoja on tullut alusta alkaen kp 16 asti. Kp 17 ja 18 tikuttaessani viivan toinen reuna oli yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta ei siis koko viiva! Eli tarviiko koko viivan olla yhtä tumma kuin kontrolliviiva vai tarkoittaako tämä puoliksi tumma viiva myös ovista?

Kiitos jo etukäteen vastaajille!

Sama kokemus myös mulla ja kyllä olen tulkinnut, että on merkki oviksesta. Olen useamman kerran testaillut ja yleensä aina käy sama ilmiö ettei testiviiva ole yhtä tasainen kuin kontrolliviiva, mutta toinen reuna on yhtä vahva tai vahvempikin kuin k-viiva. Voit mittailla vielä aamulämpöjä ja jos ne nousevat, niin eiköhän ovis ole ollut!

Mielenkiintoista, minulle kävi tässä kierrossa juuri noin. Tosin kyllä kaksi kertaa, olikohan kp 11 ja 17? Toinen puoli viivasta siis tumma ja toinen haalea. Kuvittelin, että ovista ei edes tässä kierrossa tapahtunut? Nähtäväksi jää, tuleeko ""tulosta""?

Ovistikkuilu on melkoista tulkintatiedettä. Itse alan näitä ovistuloksia ja muiden kertomuksia lukiessani uskoa, että tikut ovat todellakin vain suuntaa-antavia. Kysyin tuolta odotusaika puolelta, onko joku tullut haaleilla viivoilla raskaaksi ja joku oli tullut jopa ilman viivaa, vaikka oli testaillut 11 päivää. Itsellänikin ennen ensimmäistä raskautta ovistikkuun tuli vain haaleita viivoja - kuten nytkin. Ennen eka raskautta lopetin sitten koko tikuttelun ja tulin raskaaksi. Nyt olen taas tikutellut ja viivat aina haaleita. Koskaan en ole paksua viivaa saanut. Näin kuulemma joillakin muillakin raskautuneilla. Kovin tarkkoja noi tikut eivät liene kotikäytössä.

Yhteistyössä